Re: Μοντιφα απο japan needs help
3sgte με κομπρεσσορα ε?Αποψη μου ειναι να διαλεξεις την τουρμπινα(το ξερω ειμαι κολλημενος με το σαλιγκαρι)καθως τα δυο μοτερ δεν θα εχουν διαφορες παρα μονο στην ιπποδυναμη.
Κατι βρηκα
3S-GTE DOHC 4/50 86-89 1998 190@6000 190@3200 3.39 3.39 8.5:1 (HKS: 6.5psi/0.46bar)
3S-GTE DOHC 4/50 90- 1998 200@6000 200@3200 3.39 3.39 8.1:1 max 11.0psi/0.75 bar
3S-GTE DOHC 4/50 90-93 1998 225@6000 225@3200 86 86 Japan
3S-GTE DOHC 4/50 94 1998 242(dyno:268)@6000 223@4000 86 86 8.5:1 13psi/0.9bar
3S-GTE DOHC 4/50 94-98 1998 245@6000 225@4000 86 86 (MR2 Japan)
3S-GTE DOHC 4/50 95-98 1998 255@6000 225@4000 86 86 (Celica GT-4 Japan)
3S-GTE DOHC 4/50 98 1998 260@6000 239@4400 86 86 (Caldina GT-T Japan)
και ο κομπρεσσορας
3S-GELU DOHC 4/50 86 1998* 160@6000 137@4800 3.39 3.39 9.2:1
.
Τι αλλο να σου πω διαβασε τα στοιχεια και αποφασισε.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|