Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
4AGZE απορια sos
εχω ενα φιλο απο ελευσινα ο οποιος ειχε 20V και το εβγαλε και εβαλε 4AGZE. του εχει μεινει απο λαδια ο κομπρεσορας και δεν μπορει πουθενα να μαθει τι λαδι παιρνει. (ουτε απο τουοτα yell ) παρακαλω οποιος γνωριζει τι λαδι παιρνει ας απαντησει εδω. ισως καποιοι εχουν στους φακελους στο pc τους καποια πληροφορια. την χρειαζομαι για να απαντησω στον ανθρωπο γιατι θα του αρπαξει στο τελος.αυτα
βιαστειτε
"The supercharger is a roots type unit, manufacturer is unknown at this time. The lower vane is driven by the pully and drives the upper vane via gears located in the rear of the housing. The gears are run in Toyota supercharger oil, Toyota part number 08885-80108. The lubricant costs about $50 for 50ml. Total gearhousing capacity is 130ml."
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
Re: 4AGZE απορια sos
σ ευχαριστω. αλλα δεν γραφει το ιξωδες του λαδιου. σιγα μη του το φερουν. παντως θα του πω τον κωδικο του λαδιου.
α και κατι αλλο τι νουμερα ειναι αυτα? εγω νομιζα οτι ειναι 170 αλογα. ειναι η οχι?
BHP: 145 at 6400 RPM
Tourqe: 140 ft/lbs at 4000 RPM
Source: Toyota
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 354
Re: 4AGZE απορια sos
ειναι ειδικο λαδι για blower type superchargers(τυπος roots). Περιγραφει οτι πολλοι πηγαν να βαλουν ATF ή MObil 1 5-40 synthetic, αλλα ειναι λαθος.
Οτι μορφη υπερσυμπιεσης με ιμαντα, ή τροχαλιες (holden , Corrado G60, Polo G40, Lancia Beta Volumex(με λοβους,σαν γραναζωτη αντλια) κ.α.) ειναι ιστορια μεγαλη, αλλα δινει πολλες ροπες απο χαμηλα.
εχει 2 τυπους κινητηρα, οντως το πιο πιθανον ειναι να ειναι με τα 145PS. Οπως η ιστορια με τα ΥΑΜΑΗΑ Vmax1200, που ειχε 3 εκδοσεις δυναμομετρημενες.
1η εκδοση με ενα V-boost στα καρμπυρατερ 145 PS οντως
2η εκδοση με διακοσμητικο αναγλυφο, στη θεση του V-boost (αμα σκυψεις το βλεπεις οτι ειναι κουφιο) με 90PS
3η εκδοση παρομοια, ακομα πιο κλειστη, απο ηλεκτρονικες 72 PS.
Εγω με το CB1000, να βλεπω στα φαναρια πολλα V-max, στο τιμονι πορτιερηδες, καταστηματαρχες,μπαροβιοι, και πως γινεται ρε φιλε, ολη η ελλαδα, να εχουν μονο "ανοικτες" εκδοσεις, και να σκυβω στα καρμπυρατερ του και να ειναι αδεια. Ολη η ευρωπη ειναι γεματη κλειστα, και εμεις που το 80% ειναι γερμανικα, κομμενα μοντελα, να λεμε "ανοικτη" εκδοση.
Εγω τουλαχιστον με το που το πηρα το CB1000, το εβαλα στο Dynojet 150, και με εβγαλε απο 98 ονομαστικα, 97 στη ροδα. Οποτε ξεκινησα μετα τις "τιμωριες" σε ολα τα "ανοικτα" μοντελα που με επαιρνε.
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 450
Re: 4AGZE απορια sos
Ρε Σαββα αλλος εχει τον πονο του και εσυ το βιολι σου, τι λαδι να χρησιμοιησει σε ρωτησε και εσυ θυμηθηκες τα πυραυλακια.
Ημαρτον Σαββα, συγκεντρωσου!!!!
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
Re: 4AGZE απορια sos
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS";p="27215
Ρε Σαββα αλλος εχει τον πονο του και εσυ το βιολι σου, τι λαδι να χρησιμοιησει σε ρωτησε και εσυ θυμηθηκες τα πυραυλακια.
Ημαρτον Σαββα, συγκεντρωσου!!!!
Δε παιζοσαστε!!!
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
Re: 4AGZE απορια sos
97 ροδα? απο 1000 κυβικα? ταφος εισαι φιλε. εχω δυναμομετρηση απο CBR600F3 100αλογα τροχο. ωραιο το CB σου παντως εχω αλαξει πολλα CB.CB 50 τεμ 4,CB-1 400 τεμ2, CB 400SF τεμ 1,CB1000 τεμ 1. το 1000 το εδωσα αμεσως επειδη ηθελε κομπλερ μιζας που σημαινει γενικη επισκευη γιατι για να αλαχτει πρεπει να γινει φυτιλια το μοτερ. το θεμα ειναι τι λαδι να πω στον φιλο μου να βαλει? προσωρινα εβαλε λεει απο υδραυλικα κομπρεσερ αερος και δουλευει. snoopy
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 354
Re: 4AGZE απορια sos
δεν ξερω ρευστοτητες για αυτο το λαδι. Αν ηξερα θα σας ελεγα απο αρχης. Αλλα με τον κωδικο αποκλειεται να μην το φερει η Τουοτα.
Οσο αναφορα για τα μηχανακια ευχαριστω για το ταφος, μου αρεσε. Ειμαι ετοιμος να με τιμωρησει κανενα 600αρι, αλλα βολτας ειναι το δικο μου, και εχει ροπες θανατου απο ρελαντι.Το εχω και κατι αντικοφτες, τελικο, αλλα απο κατω εχει ενα καζανι μεγαλο για μειωση θορυβου. Οταν ο αλλος θα κατεβαζει ταχυτητες για να μπει στην ωφελιμη περιοχη, απλα η ολη φαση θα ειναι τελειωμενη, το πολ,πολυ να εχει φτασει μεχρι τη στροφη.
Λοιπον οσο αναφορα το τι εχω αλλαξει, παμε: super cub 50 GLX 4ταχυτ., C72, CB250N, CB400N,CB550F2,CB900F2 με τελικο απο opel kadett 1978,yamaha FZR250genesis,FZ400,Suzuki GS550L,GSXR750M '90 με μηχανικα καρμπ, GPz900R 3temaxia, ZZR1100 2 Temaxia,Yamaha FZX750, Hexagon 180, Dio 50 και τελευταιο το CB1000SF του 93-94 λεω εγω. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΙΧΑ, Ενοώ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΗΛΙΑΔΗΣ, δηλ. το ονομα μου.
To CB1000SF το αγαπησα λογω, ροπη, αθορυβο, κανενας μηχανικος θορυβος, φθηνα απο μενα σερβις, ΠΟΤΕ ρεγουλα βαλβιδες, δεν σκυβω, ΔΕΝ ΚΑΕΙ σαν τα αλλα.
Με ενδιαφερει να μου πεις για την ζημια που εβγαλε, ποτε, ποσο καιρο, τι να προσεξω, τι μοντελο ειχες?