Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #1  
Παλιά 16-08-05, 01:21
overboost Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 14-11-2004
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
overboost είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά!
Ψάχνομαι εδώ και καιρό να βελτιώσω το car μου και πλεον είμαι σε δίλλημα σχετικά με το τι να διαλέξω.Οι επιλογές μου είναι οι εξής:
  • 4A-GE 20V (αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε)
  • 3ZZ-FTE
  • 4Α-GTE 20V (ναι ξέρω πως ειναι αμαρτία :P )
Το 4A-GE είναι η πλεον δοκιμασμένη λύση, μια ολοκληρωμένη μετατροπή θα μου κοστίσει συνολικά περί τα 6 χιλιάρικα αλλά θα έχω σχετικά μικρή ιπποδύναμη (συγκριτικά με τις άλλες επιλογές πάντα).Το 3ZZ-FE με σφυρήλατα και πίεση στο 1 bar θα κοστίσει περίπου 3 χιλιάρικα και θα παίζει στα 200 άλογα.Όσο για το 4A-GTE, είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή για κάποιον που δεν θέλει να κάνει πολλές μόντιφες (βλέπε 3S-GTE) και ζητάει πολλά άλογα (βλέπε 3S-GTE μαμα).Βέβαια θα κοστίσει αρκετά παραπάνω αλλά εκτός του 3S-GTE δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλο μοτερ που να ταιριάζει στην Ε11 και να βελτιώνεται τόσο πολύ.
Το 2ZZ-GE θα ήταν πολύ καλή επιλογή αλλα αμφιβάλλω αν χωράει, και γενικά δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα για αυτό το μοτερ από θέμα βελτίωσης.
Με ενδιαφέρει καθαρά η απόδοση και η αξιοπίστια και με βάση αυτά θα διάλεγα το 4A-GTE αφού με σφυρήλατα πιστόνια-μπιέλες και πίεση στο 1 bar θα βγάλει αξιόπιστα γύρω στα 250 άλογα.Είναι νομίζω ο καλύτερος συνδύασμος απόδοσης-αξιοπιστίας.
Για να ακούσω, εσείς τι θα διαλέγατε και γιατί?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-08-05, 15:21
overboost Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 14-11-2004
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
overboost είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κανείς δεν έχει γνώμη πάνω στο θέμα?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-08-05, 21:01
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Υπαρχουν χιλιαδες σχολιασμοι,κοντρες και προτασεις πανω στο συγκεκριμενο θεμα.Ψαξε το τοπικ και θα βρεις απαντησεις.
Απάντηση με παράθεση
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #4  
Παλιά 18-08-05, 21:41
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

4A-GTE?Υπαρχει τετοιο μοτερ απο την μαμα ΤΟΥΟΤΑ?Εγω ξερω μονο 4A-GZE.Θα αντεξει το μοτερ στο 1 μπαρ?Δεν σημαινει πως επειδη εχει σφυρηλατα το μοτερ αυτο πως θα αντεξει στο 1 μπαρ(μπορει να αντεξει δεν το ξερω ακομα αυτο)
Υ.Γ.
Μηπως ξερει κανεις μεχρι ποση πιεση αντεχει το 4A-GZE?Εχει και αυτο κοφτη οπως το 4Ε-FTE?
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #5  
Παλιά 18-08-05, 22:56
overboost Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 14-11-2004
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
overboost είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

4A-GTE δεν υπάρχει από τη μαμά απλώς έτσι συνήθως χαρακτηρίζεται ένα τουρμπάτο 4A-GE.Το ίδιο ισχύει και για το 3ZZ-F(T)E.Τα 4A-GZE μπορούν να αντέξουν μέχρι 1.1-1.2 bar σχετικά αξιόπιστα, ίσως και παραπάνω.Μαμά είναι 8 psi περίπου 0.55 bar.Πιστεύω ότι στο 1 bar με σωστά μείγματα δεν θα έχει πρόβλημα.Το έχει κάνει κανένας?
Ο κόφτης του μπαίνει στις 7000 rpm.
Φίλε mechanicaf έχω διαβάσει αρκετά post και φυσικά δεν θέλω να ρωτάω κάτι που έχει απαντηθεί...Απλώς δεν βρίσκω post για 4A-G(T)E ή 3ZZ-F(T)E που να μου δίνουν απαντήσεις...
Απάντηση με παράθεση
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #6  
Παλιά 19-08-05, 12:06
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

Κοφτη τουρμπινας εννοουσα οχι κοφτη στροφων.Στις 7000 εχει κοφτη?Τοσες λιγες στροφες?Εγω πιστευα πως θα ακουμπαει τις 8000(λιγο κατω,λιγο πανω!!).
Υ.Γ.
Εισαι σιγουρος για τις πιεσεις που αναφερεις?Μου φαινονται λιγο τραβηγμενες.Μαμα δουλευει στο 0,65μπαρ(αυτη την εντυπωση εχω)
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #7  
Παλιά 21-08-05, 11:39
overboost Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 14-11-2004
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
overboost είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

Οι πιέσεις που ανέφερα παραπάνω είναι εφικτές στο 4A-GZE με αντικατάσταση του SC με τουρμπίνα.Συγγνώμη δεν ήμουν πολύ σαφής.Για τις πιέσεις του SC ρίξε μια ματιά εδώ.Αφου λοιπόν το 4A-GE έχει ιδια σχεδίαση με το 4A-GZE σκέφτηκα πως 1 bar για τουρμπάτο 4A-GE με σφυρήλατα δεν είναι υπερβολικο.Λες να μην αντέξει?
Απάντηση με παράθεση
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα
  #8  
Παλιά 21-08-05, 13:53
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα

Μου φαινετε λιγο υπερβολικο για να αντεξει τετοια πιεση(με τουρμπινα)το μαμα μοτερ.Μην ξεχνας ομως και την κατασταση του μοτερ που θα βρεις,θα ειναι καλη ή ταλαιπωρημενο?Θα το διακινδυνεψεις?Διαβασα για τις πιεσεις(μονο στην αρχη,βλεπω αγγλικα και τρελονομαι )να σου υπενθυμισω ομως πως ο κομπρεσσορας δεν εχει καμια σχεση με την τουρμπινα.Η τουρμπινα δουλευει ας το πουμε πιο "ατσαλα",γιαυτο εχω αμφιβολλια αν θα αντεξει.Αν θυμαμαι καλα 12 PSI ειναι 1 bar βαλε και το overboost που θα κανει θα φτανει στιγμιαια το 1,2 bar.Πιστευω πως το 0,8bar θα ειναι αρκετο(καπου στα 200 με 220 αλογα)για να εχεις και το κεφαλι σου ηρεμο απο μπελαδες
Υ.Γ.
Υπαρχουν πολλα ειδη σφυρηλατων μεταλλων.Αυτα πηγαινουν αναλογα με την ποιοτητα των υλικων που εχουν κατασκευαστει.Με λιγα λογια ολα τα σφυρηλατα δεν ειναι ιδια και δεν αντεχουν ολα καποιες πιεσεις.Για παραδειγμα το 4Ε-FTE εχει σφυρηλατα αλλλα πανω απο 0,9bar δεν αντεχει.Ελπιζω να καταλαβες τι ηθελα να πω
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 01-10-05, 14:47
osfp10 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2005
Περιοχή: Patra
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 171
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 260
osfp10 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το 3ZZ-FE σε ποιό τουτου έμπαινε και πόσα άλογα βγάζει?
__________________
Corollaclub Patras! Άντε να μαζευόμαστε...!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 03-10-05, 17:00
osfp10 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2005
Περιοχή: Patra
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 171
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 260
osfp10 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κανείς??????????
__________________
Corollaclub Patras! Άντε να μαζευόμαστε...!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
επιλογή ζαντολαστιχου tsimakos ΦΟΡΟΥΜ 0 03-11-21 21:26
επιλογή ζαντών tselosaggelos ΦΟΡΟΥΜ 0 20-09-16 23:41
Περιθώρια βελτίωσης μαυρικάπακου 20V john2121 TOYOTA COROLLA 111(G6) 32 16-02-07 01:30
Σκάστρα επιλογή gourtz TOYOTA COROLLA E*90 3 22-01-07 22:00
Oδηγός Βελτίωσης 4α-ge UNIQUE 4AGE 20v Levin 7 06-04-05 16:36



Page generated in 0,16391897 seconds (81,20% PHP - 18,80% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)