Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
30-10-04, 21:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Πρωτον τα αμαξια εχουν διαφορετικο βαρος αλλα το αφηνουμε στην ακρη.Μετα βαλε το σταρλετ να δουλεψει στο 1,2μπαρ!!Αν δουλεψει 1,2 αστα θα σκοτωνει αδιακριτος.ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΠΑΝΤΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ:WHO IS THE BOSS NOW!!Να μην ξεχνιομαστε ποτε κανενας ιταλος δεν στροφαρε 8900 ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
31-10-04, 15:27
|
|
|
Εγγραφή: 05-05-2004
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Λοιπόοοον... έχουμε και λέμε
Το punto:
- Είναι 1400cc (αντί 1332 του starlet)
- είναι 8V! και όπως και στα ατμοσφαιρικά βγάζει περισότερη ροπή πιο χαμηλα (το starlet 16V βγάζει max ροπή στισ 3500 περίπου, μαμά, και έχει ροπή ΚΑΙ ψηλά... στροφάρει μέχρι 7400 ΜΑΜΑ)
- Δουλέυει 1.2 bar με 8 λόγο συμπίεσης (0,65 bar με 8,2 συμπίεση το starlet)
- Έχει 22άρα τουρμπίνα! Να ξέρετε ότι στα turbo δεν μετράει μόνο η πίεση αλλά ΚΑΙ η παροχή της τουρμπίνας *, μετριέται σε CFM. (το σταρλετ έχει ένα 18άρι τουρμπάκι)
* Αυτό σημαίνει ότι αν βάλω μια GT2835 στο μοτέρ και κρατήσω την πίεση στο 0,65 θα χρειαστεί να ρυθμίσω πάλι καύσιμα και το μοτέρ θα ΞΥΡΙΖΕΙ.
Συμπερασματικά, βλέπουμε πως οι ιταλοί δεν έχουν κάνει κάτι τρομερό στο μοτέρ τους. Πιστεύω πως αν έφτιαχναν μοτέρ 1332 με 18άρα, 0,65 πίεση κλπ. θα ήταν αρκετά υποδεέστερο του ιαπωνικού.
Αυτά είχα να πω. 8)
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
31-10-04, 18:40
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p="
Μετα βαλε το σταρλετ να δουλεψει στο 1,2μπαρ!!Αν δουλεψει 1,2 αστα θα σκοτωνει αδιακριτος.
|
Μπορει να δουλεψει 1,2 μαμα? Μακαρι, αλλα δε νομιζω... 8)
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vask";p="
Το punto:
- Είναι 1400cc (αντί 1332 του starlet)
Δεν ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα!
- Έχει 22άρα τουρμπίνα! Να ξέρετε ότι στα turbo δεν μετράει μόνο η πίεση αλλά ΚΑΙ η παροχή της τουρμπίνας *, μετριέται σε CFM. (το σταρλετ έχει ένα 18άρι τουρμπάκι)
Για πες περισσοτερα να μαθαινουμε
* Αυτό σημαίνει ότι αν βάλω μια GT2835 στο μοτέρ και κρατήσω την πίεση στο 0,65 θα χρειαστεί να ρυθμίσω πάλι καύσιμα και το μοτέρ θα ΞΥΡΙΖΕΙ.
Σε τι στροφες θα δουλευει η τουρμπινα?
|
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
31-10-04, 19:26
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Δυστηχως δεν δουλευει μαμα 1,2 θελει σφυρηλατα
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
12-11-04, 01:11
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vask";p="
Λοιπόοοον... έχουμε και λέμε
Το punto:
- Είναι 1400cc (αντί 1332 του starlet)
- είναι 8V! και όπως και στα ατμοσφαιρικά βγάζει περισότερη ροπή πιο χαμηλα (το starlet 16V βγάζει max ροπή στισ 3500 περίπου, μαμά, και έχει ροπή ΚΑΙ ψηλά... στροφάρει μέχρι 7400 ΜΑΜΑ)
- Δουλέυει 1.2 bar με 8 λόγο συμπίεσης (0,65 bar με 8,2 συμπίεση το starlet)
- Έχει 22άρα τουρμπίνα! Να ξέρετε ότι στα turbo δεν μετράει μόνο η πίεση αλλά ΚΑΙ η παροχή της τουρμπίνας *, μετριέται σε CFM. (το σταρλετ έχει ένα 18άρι τουρμπάκι)
* Αυτό σημαίνει ότι αν βάλω μια GT2835 στο μοτέρ και κρατήσω την πίεση στο 0,65 θα χρειαστεί να ρυθμίσω πάλι καύσιμα και το μοτέρ θα ΞΥΡΙΖΕΙ.
Συμπερασματικά, βλέπουμε πως οι ιταλοί δεν έχουν κάνει κάτι τρομερό στο μοτέρ τους. Πιστεύω πως αν έφτιαχναν μοτέρ 1332 με 18άρα, 0,65 πίεση κλπ. θα ήταν αρκετά υποδεέστερο του ιαπωνικού.
Αυτά είχα να πω. 8)
|
simfono kai merika punto exoun kai t25 pano tous eno ta starlet 8ara! ego apla anefera ta punto se sigrisi me tin dinami me ta starlet mias kai ta 2 ine turbata!
|
15-03-05, 18:28
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-03-2004
Περιοχή:
Αγιοι Αναργυροι
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
pou se re turbakiaaaaaaaaa???pame paraliaaaaaa?xaxaxa
__________________
trelamenos corollakias!!
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
12-04-05, 04:54
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
γιωργο ανεβαινω αθηνα 8α σε παρω τηλ να κανονισουμε να κατεβουμε κατω στα καλα τα στεκια να δειξουμε λιγο τι κανουν τα κορολα μιας και ειναι ετοιμο το δικο μου τωρα παμε να ξεφτυλισουμε κανα σαξοραλο κανα πουντακι η οτι αλλο κατσει!!!
|
|
|
|
12-04-05, 10:51
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ενημερωτικά το punto gt φυσάει 0,8ct σταθερή και 1,2ct over.....
αν φορούσε 18αρα θα αφηνε ότι λάστιχο υπήρχε κάτω και μετα θα ξελιγώνονταν...
8βαλβιδος κινητήρας σημαίνει εκτός απο κέρδος σε ΑΠΟΚΡΙΣΗ χαμηλά και σε πολλές απώλειες ψηλά σε σχεση με 16v..ενδεικτικά 1242cc 8v καπάκι μοτερ mk1 75ps, 16v καπακι 86ps και ειναι λίγα κυβικά και ατμόσφαιρα...σε πιο πολλα κυβικά 1400cc που είναι το gt και υπετροφοδότηση κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι θα έκανε...
για το στοφάρισμα ψιλά δε όντως η 'εννοια είναι συνηφασμένη με ιαπονικά μοτερ αλλα ας μην ξεχνάμε ότι οι ιταλικοί κινητήρες απο παλιά είναι πολύστροφοι λόγω τετραγωνισμού διαδρομής/διαμετρου εμβολου...
πχ. μοτερ 1400 ατμοσφαιρικα 105ps/7100rpm εν ετοι 1981 σε alfa sud ti veloce με μονο καρπυρατερ...στη συνεχεια βγήκε έκδοση και με 2 διπλα 42αρια webber και στροφαριζε 400rpm παραπάνω με απόδοση 123ps..
επίσης έχουμε και την θρυλική 33 stradale του 67 με τα 1995cc (ar00533) kai τα 230bhp στις 8800rpm και εκδοση sport me pali 1995cc kai 270bhp στις 9600rpm, 2993cc me 520bhp στις 12000rpm και όλα αυτά απο το 1967...
τωρα πού χάθηκε ο δρόμος στην πορεία και ΄΄επεσαν σε 2400cc και 170ps (fiat stilo) ας όψεται το marketing και οι οικονομικές δυσκολίες του gruppo fiat..
...και πολλά άλλα μοντέλα που αν τα γράψω θα γίνω βαρετός αν δεν έχω ήδη γίνει...
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla |
|
12-04-05, 17:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: RALLY???SAXO???blepoun ton piso profylakthra ths corolla
Φιλε Face,αλλες εποχες τοτε αλλες τωρα.Τοτε οι κινητηρες ηταν οσο πιο ελευθεροι γινοταν,δεν υπηρχαν οι αυστηροτατες προδιαγραφες ρυπων που υπαρχουν σημερα και εννοιες οπως καταναλωση,θορυβος,γραμικοτητα λειτουργιας,αντοχη στον χρονο(Αυτοι οι κινητηρες που ανεφερες δεν αντεχαν ουτε το 1/10 των σημερινων)ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ απλως δεν υπηρχαν.Μιας και η ηλικια μου το επιτρεπει,αν γυρισω πισω στον χρονο μονο ιταλικα αυτοκινητα ηταν σταματημενα στην ακρη του δρομου με σηκωμενα καπο,με τα πιο γνωστα προβληματα την ανοδο θερμοκρασιας στι σκησιμο και το καψιμο λαδιου.Σημερα, χρειαζεσαι πραγματικα τεχνολογια για να βγαλεις, με ολα τα παραπανω που ανεφερα,τα αλογα και να εχεις και αξιοπιστια και μικρη καταναλωση και οχι γκαζια και ευρω.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
12-04-05, 20:23
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συμφωνώ απόλυτα, αλλα δεν είχαμε και την σημερινή τεχνολογία που μας επιτρέπει να εξετάσουμε την παραμικρή ατέλεια των κινητών μερών για βελτίωση της απόδοσης όπως επίσης δεν είχαμε και τα εξελιγμένα συστήματα διαχείρησης καυσίμου που έχουμε σήμερα....
απλά τα ιαπονικά μοτέρ σήμερα έχουν το κύριο λόγο όσον αφορά την απόλυτη ιπποδύναμη ανα lt με την μέθοδο vtec, vvti..τα ιταλικά παραμένουν τετράγωνα αλλα απο το 1983 ακόμα όταν το τουρμπο ήταν άγνωστη έννοια για πολλές εταιρίες οι ιταλοί ασχολήθηκαν με αυτό...(lancia καρπυρατεράτη 133ps)...
τα ιαπωνικά τα παραδέχομαι για την παροιμιώδη αξιοπιστία τους και μου αρέσουν γιατί μπορεί να ξεσκαρτάρουν και να διαχωρίσουν πολλούς οδηγούς αφού θέλει να έχεις θάρρος στο πόδι για να τα κρατήσεις σε οφέλιμο φάσμα στροφών σε στροφιλίκια....
τα ιταλικά κατ' εμε έχουν άλλη χάρη, που με συνοδευει απο το super mirafiori abarth που έμαθα να οδηγώ...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16465402 seconds (82,01% PHP - 17,99% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|