Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
Τεχνικα Θεματα |
 |

24-03-05, 10:30
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 4.507
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Τεχνικα Θεματα
Εδω μπορειτε να μας ρωτατε για οποιοδηποτε τεχνικο προβλημα σας και τα μελη μας να σας απαντανε για να δουμε την τεχνικη καταρτιση του club μας χωρις ομως μεγαλη αναλυση. question question  yell
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|

24-03-05, 18:10
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Έχω μια διαφωνία με έναν φίλο μου σχετικά με το ε12 1,4 vvti. ;Exει ηλεκτρονικό γκάζι ή όχι;;; Επιπλέον αν καταργήσω προκαταλύτη και βάλο ελεύθερο θα έχω κανένα πρόβλημα με τους αισθητήρες ή όχι. Ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω να μην είμαι off topic.
|
 |
Re: Τεχνικα Θεματα |
 |

24-03-05, 23:05
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Τεχνικα Θεματα
Φιλε η Gorillas h Corolla δεν εχει ηλεκτρικη πεταλουδα. Τωρα στο θεμα του καταλυτη δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την προυποθεση οτι θα μπει ο σωστος για το αντιστοιχο μοτερ και οχι κανενας τεραστιος
Φιλικα
__________________
"9000 rpm is not enough..."
|

25-03-05, 10:26
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Τι ακριβώς εννοείς. Εμένα μου είπε ότι υπάρχουν με 400, 200 και 100 τρύπες και από εταιρίες Americat, sebring και έναν με το όνομά του μαγαζιου πάνω. Μου είπε πως και οι τρείς ίδιοι είναι, από ίδιο εργοστάσιο αλλά ο καθένας βάζει το όνομά του. Αλήθεια τι να προτιμήσω.
|
 |
Re: Τεχνικα Θεματα |
 |

25-03-05, 21:10
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Τεχνικα Θεματα
Καλησπερα
Λοιπον το μεγεθος των καταλυτων αλλαζει αναλογα με τα κυβικα των αυτοκινητων οπως οι η διαμετρος εισοδου και εξοδου του καταλυτη. Λογικα πρεπει να βαλεις εναν με 200 τρυπες το θεμα ειναι αν αυτος που θα τον βαλεις εχει χαναβαλει σε αντιστοιχο αυτοκινητο και ξερει. Και αυτο σου το λεω διοτι οντως εχουν υπαρξει περιπτωσεις που εχουν τοποθετηθει λαθος καταλυτες και αναβει το λαμπακι του check engine. Γι αυτο λοιπον ψαξτο λιγο το θεμα και ρωτησε και σε γνωστα ονοματα του χωρου ( δες στο αντιστοιχο θεμα εξατμισεις) πριν κανεις οτιδηποτε.
Φιλικα
__________________
"9000 rpm is not enough..."
|
 |
Re: Τεχνικα Θεματα |
 |

25-03-05, 21:16
|
 |
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Τεχνικα Θεματα
φιλε gorillas θα συμφωνησω με τον meleths . και θελω να σου πω και κατι για να μη μετρας τις τρυπες εως το 200  . αυτος που εβαλα εχει 200τρυπες αλλα δε τις μετρησα οπως με ειχε ρωτησει μια φορα ο αντωνης. εβλεπα ελαφρα απεναντι ομως μεσα απο τις τρυπες του καταλυτη!!!
__________________
|

07-07-05, 16:07
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Εχω 2 Ε111 ,ενα 3θυρο 1.4L VVTi του 2000 και ένα 1,6L G6 VVTi του 2000. Εχω παρατηρησει οτι όταν ειναι ο κινητηρας στο ρελαντι οι στροφες του κανουν παρτυ. ειναι στις 800rpm, πανε 400, κοντευει να σβησει, περνει τα πανω του, σκαρφαλωνει στις 1400, πεφτει, ανεβαινει, και σταθεροποιηται. περναει κανα λεπτο ηρεμιας και ξανα τα ιδια. Πειραματιστηκα και με ανοιχτο το A/C αλλα τα ιδια και παλι. Αν το εκανε μονο το ενα αυτοκινητο θαλεγα οτι θελει να μου σπασει τα νευρα επιτηδες. Αλλα και τα δυο? Μηπως γνωριζει κανενας απο τι πασχουν και τι φαρμακο να αγορασω? θα γινουν καλα? εχω ελπιδες η να προχωρησω στην ευθανασια ?
|

07-07-05, 16:28
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
το ίδιο μου κάνει και εμένα αλλά οι αλλάγές στις στροφές είναι μικρές δηλαδή από 850 περίπου που είναι ρελαντί άντε να ανέβει στις 1000.στην ΤοΥοΤΑ μου είπαν ότι και ο μηχανικός μου.ότι είναι από μία βαλβίδα που στο δικό μου μοτέρ βρίσκεται αριστερά από την εισαγωγή.έχω την Ε101.τώρα το μοτέρ σου επειδή είναι διαφορετικό μπορεί να είναι από τπτ άλλο.πάντως εμένα μου είπαν πως και να μην την αλλάξω δεν τρέχει και τπτ.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|

07-07-05, 21:49
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
τι δεν τρεχει τιποτα? πλακα κανουν? εδω χορευει το αμαξι. Λαθος, τα corollakia μου. Πηγα στην αντιπροσωπεια, σε γνωστο κιολας και μου ειπε μη φοβασαι δεν ειναι τιποτα, ο παπας ηταν ξεβιδωμενος, τον ευχαριστησα, εφυγα και παλι τα ιδια, χορευε!!!!! Ειτε το παω ηρεμα, ειτε το ξεζουμιζω τα ιδια!!!
|
 |
|
 |

08-07-05, 10:11
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-04-2005
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS";p="
Εχω 2 Ε111 ,ενα 3θυρο 1.4L VVTi του 2000 και ένα 1,6L G6 VVTi του 2000. Εχω παρατηρησει οτι όταν ειναι ο κινητηρας στο ρελαντι οι στροφες του κανουν παρτυ. ειναι στις 800rpm, πανε 400, κοντευει να σβησει, περνει τα πανω του, σκαρφαλωνει στις 1400, πεφτει, ανεβαινει, και σταθεροποιηται. περναει κανα λεπτο ηρεμιας και ξανα τα ιδια. Πειραματιστηκα και με ανοιχτο το A/C αλλα τα ιδια και παλι. Αν το εκανε μονο το ενα αυτοκινητο θαλεγα οτι θελει να μου σπασει τα νευρα επιτηδες. Αλλα και τα δυο? Μηπως γνωριζει κανενας απο τι πασχουν και τι φαρμακο να αγορασω? θα γινουν καλα? εχω ελπιδες η να προχωρησω στην ευθανασια ?
|
Φίλε μου καλημέρα.
Έχω και εγώ μια corolla Ε11 1.4 VVTi και παλαιότερα αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Οι στροφές έκαναν πάρτυ στο ρελαντί.
Κάποια στιγμή χρειάστηκε να αλλάξω αισθητήρα Λ1 (για άλλο λόγο βέβαια) και από τότε έχω έρθει στα επίπεδα που περιγράφει ο Κώστας(diafanh-psyxh). Δεν μπορώ βεβαία να τεκμηριώσω κατά πόσο έπαιζε ρόλο ο αισθητήρας σε αυτό αλλά με την αλλαγή του σταμάτησε.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Φιλικά
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16932702 seconds (81,67% PHP - 18,33% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:56. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|