Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #1  
Παλιά 20-12-04, 20:53
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κοφτης Και Μετατοπιση του...

Mαλλον οι 20βαλβιδοι δεν θα εχουν προβλημα, αλλα τουλαχιστον το δικο μου εχει κοφτη 6200!!! yell
Γιατι ρε παιδια τοσο χαμηλα? Εδω το βανακι των ολυμπιακων (αγωνων) ειχε 6500! Γινεται να μετατοπιστει λιγο παραπανω? Και να λειτουργει ομαλα φυσικα... 8)
Ειχα πεσει σε εναν τρλο φιλο μου και μου ειχε πει για κατι κρυσταλλακια (αν θυμαμαι καλα - ειχε ee111) και ειχε παει τον κοφτη στο Θεο...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-12-04, 10:58
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στον Θεό θα πάει και το corolla εάν τον ανέβασε αρκετά!!!!
Είναι τέτοια τα χαρακτηριστικά του μοτέρ που δεν κερδίζεις τίποτα ίσα ίσα του προκαλείς μεγάλη φθορά.
Για να καταλάβεις τι λέω μετά τις 5500 rpm η ιπποδύναμη πέφτει αρκετά οπότε ποιος ο λόγος.Εκτός και εάν του αλλάξεις και άλλα πράγματα πχ εκκεντροφόρους
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-12-04, 12:40
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από UNIQUE";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Στον Θεό θα πάει και το corolla εάν τον ανέβασε αρκετά!!!!
Είναι τέτοια τα χαρακτηριστικά του μοτέρ που δεν κερδίζεις τίποτα ίσα ίσα του προκαλείς μεγάλη φθορά.
Για να καταλάβεις τι λέω μετά τις 5500 rpm η ιπποδύναμη πέφτει αρκετά οπότε ποιος ο λόγος.Εκτός και εάν του αλλάξεις και άλλα πράγματα πχ εκκεντροφόρους
Καλα, ετσι και αλλιως του ειχε αλλαξει τον αδοξαστο! Ελιπιζω αυτος που το αγορασε να ειναι τυχερος...
Ολα τα TOYOTA τοσο χαμηλα εχουν κοφτη? Δε νομιζω...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-12-04, 16:12
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οπως είπε και Unique η ιπποδύναμη του μοτερ φτανει την μέγιστη τιμή στις 5500 rpm μετά ακολουθεί πτωτική πορεία όμως ακομη και με ένα επαναπρογραμματισμό , χοάνη , εξατμιση θα είχε νόημα η μετατόπιση του εφόσον φυσικά αυτός που κάνει τον επαναπρογραμματισμός δώσει το κατάλληλο μίγμα σε αυτές τις στροφές .Οι εκκεντροφόροι είναι το επόμενο βήμα και εκεί πια αποκτά πιο ουσιώδες νόημα η μετατόπιση του . Πάντως το μοτερ καθότι 16V έχει προοπτικές να δουλέψει καλά μέχρι τις 7000 περίπου και χωρίς πρόβλημα αξιοπιστίας .
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #5  
Παλιά 21-12-04, 17:55
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...

το 20v μου εχει κοφτη στις 7800 και μεγιστη ιπποδυναμη στις 7500 βαση καμπυλης στο δυναμομετρο. πιστευω οτι τουλαχιστον με την πρωτη ταχυτητα χρειαζομαι 8000-8200 γιατι με το που ξεκιναω μπαινει ηδη κοφτη σπινιαριστο πριν παρει το φορτιο του αυτοκινητου. οταν καταλαβαινω οτι πηρε το φορτιο του (πεταγμα-τιναγμα) τοτε βαζω δευτερη. αν ομως ανεβαζε παραπανω η πρωτη οταν θα αλαζα σε δευτερη ταχυτητα θα επεφτα πιστευω σε καλυτερο φασμα ροπης. η αν κανω κοντρα θα πρεπει να μην σπινιαρω. αλλα μ αρεσει να τ ακουω που λεει και στο seat ibiza η διαφημιση. Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ Τ ΑΚΟΥΩΩ tongue ειχα ακουσει για εναν αντικοφτη κοντερ που τυχαινει να σου δωσει και καμια 200-300ρια στροφες στο μοτερ παραπανω. γνωριζει κανενας τιποτα? ηδη θελω να ανεβασω το οριο στροφων μου και ασ χαλασει
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #6  
Παλιά 24-12-04, 11:47
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 286
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...

Αν ενα μοτερ εχει να δωσει κατι τοτε εχει νοημα να ανεβασεις τον κοφτη. Σε διαφορετική περίπτωση το μονο που καταφέρνεις είναι να επιταχύνεις την εμφάνιση φθοράς του. Περιφερειακες αλλαγές τύπου φίλτρο εξάτμιση δεν μετατοπίζουν το φάσμα απόδοσης και αρα δεν απαιτούν μετατόπιση του κόφτη. Σε περίπτωση τοποθέτησης εκκεντροφόρων ή αλλαγής χρονισμού αλλαζουν οι καμπύλες απόδοσης του κινητηρα συνηθως προς τα πανω και αρα χρειαζεται και μετατοπση του κοφτη στροφων. Σε καμια περιπτωση ομως δεν μετατοπιζουμε τον κοφτη χωρις να εχει προηγηθει έλεγχος του μειγματος γιατι υπάρχει κίνδυνος να σπασουμε ο μοτερ. Η μετατοπιση καλό ειναι να συνδιαζεται με την ταυτοχρονη χρηση παραλληλου εγκεφαλου για την ευρυθμη και αξιοπιστη λειτουργια του μοτερ και καλό ειναι να μην ανεβαζουμε πανω απο 400 με 500 στροφες. Για περισσοτερο ανεβασμα απαιτείται νεο ζύγισμα του μοτέρ προς αποφυγη δυσαρεστων εκπληξεων.
Απάντηση με παράθεση
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #7  
Παλιά 13-01-05, 17:17
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...

Με παραλληλο εγκεφαλο μπορουμε να μετατοπισουμε τον κοφτη, η πρεπει να επεμβουμε στον κυριως εγκεφαλο;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 14-01-05, 03:11
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μπορείς και με τον παράλληλο αλλά όπως είπε κι ο g6...να συντρέχει λόγος!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 14-01-05, 18:09
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορείς και με τον παράλληλο αλλά όπως είπε κι ο g6...να συντρέχει λόγος!
Πιστευω πως στον 4A-FE(Οσοι αυτο το μοτερ ας πουνε τη γνωμη τους)με βελτιωση 1 σταδιο ο κοφτης στις 6600 ειναι πολυ σηντηρητικος.Μεχρι εκει ανεβαζει ευκολα και στο δικο μου τουλαχιστων, νιωθω να μου παιρνει τη μπουκια απο το στομα.Νομιζω πως τα εντοσθια αντεχουν ακομα 300-400 στροφες παραπανω.Πιστευω πως ειναι θεμα καυσιμου και χαρτογραφησης και το μοτερ μπορει να στροφαρει μεχρι 7200 αξιοπιστα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #10  
Παλιά 14-01-05, 19:25
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...

7200? πολλες μου φαινοντε. μαλλον δεν θα προλαβαινουν να επαναφερουν τα ελατηρια των βαλβιδων και θα κοκκινιζει η εξαγωγη
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
κοφτης στροφων μοτερ 1zz mr2 χρηστος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 09-04-15 21:46
Κοφτης πιεσης-υψηλη πιεση tonybrand SUPPORT 6 10-12-13 17:34
κοφτης χιλιομετρων σε 4a-ge blacktop gourtz SUPPORT 7 22-09-11 19:44



Page generated in 0,16231108 seconds (81,64% PHP - 18,36% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)