Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
Νεα Γενια Κινητηρων
Κινητηρες VVTi -μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων- εχουμε δει,κινητηρες V-TEC/VVTL-i -μεταβλητου χρονισμου και βυθισματος- εχουμε δει.Υπαρχει λοιπον και κατι καινουργιο οπου εχει εξελιξει Ιαπωνεζικη εταιρια ειδικευμενη σε πειραματισμο και αναζητηση νεων μεθοδων για οικονομια και αποδοση του κινητηρα.Αυτη η νεα γενια κινητηρων ονομαζεται Mayflower e3,αυτος ο κινητηρας ειναι μεταβλητης συμπιεσης και κυβισμου.Εχει κατα 40% μικροτερη καταναλωση σε βενζινη και παραγει 50% λιγοτερα καυσαερια,επειδη εχει την δυνατοτητα να αξιοποιησει το καυσιμο καλυτερα απο αποιοδηποτε κινητηρα Το μυστικο του ειναι οτι εχει προστεθει ενας επιπλεον βραχιονας στον συνδεσμο στροφαλου-μπιελας και με ενα υπομοχλιο η σχεση συμπιεσης μεταβαλλεται σε υψηλη ή χαμηλη.Το αρθρο το διαβασα σε ενα περιοδικο και πραγματικα ειναι κατι το πολυ μπροστα απο τους συμβατος κινητηρες.Τι αλλο θα κανουν οι Ιαπωνεζοι :: ,να μας τρελλανουν
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
Re: Νεα Γενια Κινητηρων
Κάτι ανάλογο έχει σχεδιάσει και εφαρμόση η volvo ή saab δεν θυμάμαι αλλα η διαφορά είναι οτι έχει κινούμενη κεφαλή για να έχει υψηλή συμπίεση όταν είναι ατμοσφαιρικό και χαμηλή όταν μπαίνει στο "παιχνίδι" και η τουρμπίνα.Αλλα νομίζω οτι τελικά δεν θα βγεί στην παραγωγή γιατι ο μόνος τρόπος που είχανε βρεί για να εφαρμόζει η κεφαλή με τον κορμό ήταν ένας ελαστικός συνδεσμος!!!
Δεν το στέλνουν προς την Ιαπωνία να τους βρούνε λύση?
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
Re: Νεα Γενια Κινητηρων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosttrd";p="
Κινητηρες VVTi -μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων- εχουμε δει,κινητηρες V-TEC/VVTL-i -μεταβλητου χρονισμου και βυθισματος- εχουμε δει.Υπαρχει λοιπον και κατι καινουργιο οπου εχει εξελιξει Ιαπωνεζικη εταιρια ειδικευμενη σε πειραματισμο και αναζητηση νεων μεθοδων για οικονομια και αποδοση του κινητηρα.Αυτη η νεα γενια κινητηρων ονομαζεται Mayflower e3,αυτος ο κινητηρας ειναι μεταβλητης συμπιεσης και κυβισμου.Εχει κατα 40% μικροτερη καταναλωση σε βενζινη και παραγει 50% λιγοτερα καυσαερια,επειδη εχει την δυνατοτητα να αξιοποιησει το καυσιμο καλυτερα απο αποιοδηποτε κινητηρα Το μυστικο του ειναι οτι εχει προστεθει ενας επιπλεον βραχιονας στον συνδεσμο στροφαλου-μπιελας και με ενα υπομοχλιο η σχεση συμπιεσης μεταβαλλεται σε υψηλη ή χαμηλη.Το αρθρο το διαβασα σε ενα περιοδικο και πραγματικα ειναι κατι το πολυ μπροστα απο τους συμβατος κινητηρες.Τι αλλο θα κανουν οι Ιαπωνεζοι :: ,να μας τρελλανουν
Θα ηθελα συμπληρωματικα να αναφερω οτι σε πειραματικο σταδιο βρησκεται,στον μεταβλητης συμπιεσης κινητηρα να μπει και συστημα V-TEC,αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα μετα απο καποιες στροφες να μπαινουν και τα δυο συστηματα σε εφαρμογη-να αλλαζει δηλαδη η συμπιεση,ο χρονισμος βαλβιδων και ο βυθισμα-.Στην ουσια δηλαδη θα υπαρχουν 'δυο' κινητηρες στο αυτοκινητο ο νορμαλ για κινηση με χαλαρους ρυθμους και ο Mayflower e3 V-TEC,για τρελλογκαζαδικες βολτες καλωωωωωωωωωωω!!!!
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
Re: Νεα Γενια Κινητηρων
Και θα βγαίνουν αεροτομές... θα κρύβωνται οι τροχοί... το κόκπιτ θα γίνεται απο F-16.....
Τί άλλο θα μας πουν οι σχιστομάτιδες!!!!!
!!!!α'ι' τάι τσιο μιν ταο japan!!!!!
(μετάφραση "ζήτω η japan")
YΓ.Μην το πιστέψετε πλάκα κάνω!