Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Afm-efi Tips
  #1  
Παλιά 18-05-04, 14:10
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Afm-efi Tips

ΠΑΙΔΙΑ ΕΑΝ ΕΧΕΤΑΙ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ. ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΝΩ.


The following is courtesy of Pat Braden.
It is a modification that allows adjustment of the Air/Fuel Ratio on Toyota's equipped with EFI
Follow these steps:
1. Locate the water temperature sensor. On MR2's and FX16's the sensor is located on the water neck at the rear of the engine. On Celica's Supra's and GT-S Corolla's, the sensor is located on the thermostat housing on the front of the engine: just follow the upper radiator hose to the housing. The sensor is bright green with a rectangular base and has a two-prong plug with a rubber boot.
2. With the engine off, disconnect the plug and unwrap the plastic tape at the rear of the boot. Pull the boot forward to expose the two wires under the boot. There should be a brown wire and a green wire (sometimes green with a white stripe). You want to tap into the green wire. You may do it here or by the computer. It is preferable to tap into the wire by the computer. You can trace the wire using an ohmmeter only if you disconnect the multi-plug containing the wire at the computer. See your shop manual for the location of the computer in your car.
3. Locate and cut the green (or green and white) wire and splice a 0-2,000 ohm linear (not logarithmic) variable resistor (also called a potentiometer) with a 1.25 watt capacity in series with the water temperature sensor. The resistor can be purchased at any electronic store.
4. When wiring the resistor there will be three prongs coming out of the resistor body. You will want to use the center prong and one of the side ones. Attaching the wire to one of the side prongs will cause the resistance to increase when the knob is turned clockwise. The other prong will cause the resistance to increase when the knob is turned counterclockwise.
If you mount the resistor in the dash, you'll be able to adjust the mixture while you drive. Use fourteen-gauge stranded wire to install the resistor and put some kind of pointer on the resistor knob to indicate it's optimum position.
5. Determine the optimum position by adjusting the resistor until rpm increases slightly. If the engine chokes, sputters and smokes or if the "check engine" light comes on, it's too rich. Back off a little. You should feel a big difference between on and off.
Note: A rich/lean gauge can be used to set the optimum point.

ΣΤΑ 4Ε-FE ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΛΩΔΙΟ

It is a modification to improve throttle response.
Follow these steps:
1. Locate the Air Flow Meter. To find it, first find the filter. On GT-S Corolla's, FX-16's, 1983-86 Celica's with EFI and MR2's, the airflow meter will be the square metal box with the black plastic lid located on top of the air filter canister. On 1982-86 Supras, the airflow meter is the square box with the black plastic lid located on the pipe between the air filter box and the intake manifold. For 1987, the Turbo Supra recieved a different type of airflow meter, so this adjustment cannot be made.
2. Remove the black plastic lid of the airflow meter by cutting the silicone seal with a razor and gently prying it out.
3. To adjust the airflow meter, begin by clearly and permanently marking the location of the hold-down clamp on the gear wheel. This enables you to return to the stock adjustment if necessary.
4. Next, loosen the hold-down clamp set screw and rotate the gear wheel three to five teeth counterclockwise (one or two teeth when TRD big injectors are fitted). Retighten the hold-down clamp set screw. Do not exceed five teeth because the engine will bog between shifts. This adjustment will improve throttle response and allow the engine to rev freely.
5. Reseal the black plastic lid with silicone calking compound. Check the integrity of the seal by looking at it carefully; the electronics are easily damaged by moisture


ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ http://babelfish.altavista.com/babelfish/
SORRY ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ POST
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-05-04, 10:54
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
SORRY ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ POST ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕFI. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-05-04, 14:53
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Άρα με λίγα λόγια αν έχουμε τα μαμά injectors 3-5 σκάλες στη φορά του ρολογιού είναι καλά??
Πάντως τώρα που έβαλα και πάλι το AFR είδα διαφορά αισθητή σε άνοιγμα που έκανα με μαμά 1.4 (το οποίο με έπαιρνε πιο πριν)... Και ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα είδα διαφορά!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-05-04, 15:24
Το avatar του χρήστη ΣΑΒΒΑΣ
ΣΑΒΒΑΣ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 161
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 270
ΣΑΒΒΑΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΠΟΙΟ AFR ΕΒΑΛΕΣ DJBAC, ΤΟ SUPER AFR ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο SIROS ?
__________________
COROLLA-hais
Απάντηση με παράθεση
Re: Afm-efi Tips
  #5  
Παλιά 19-05-04, 15:25
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Afm-efi Tips

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑIR FLOW 3-5 ΣΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ AFM. TO AFR KANEI OTI ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ EFI. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΙΕΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ECU ΓΙΑ 20-40-60-80 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 19-05-04, 17:08
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΑΒΒΑΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
ΠΟΙΟ AFR ΕΒΑΛΕΣ DJBAC, ΤΟ SUPER AFR ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο SIROS ?
Έχω το απλό AFR της HKS...
Αντί να πάρεις το Super AFR της HKS καλύτερα είναι να πάρεις το SAFC-II της Apex-i


Παράθεση:
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑIR FLOW 3-5 ΣΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ AFM. TO AFR KANEI OTI ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ EFI. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΙΕΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ECU ΓΙΑ 20-40-60-80 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
Λέει πως η καλύτερη θέση είναι όταν ανέβουν λίγο οι στροφές, προφανώς εννοεί στο ρελαντί.. Όταν όμως είναι το κλειδί στη θέση ON δεν πρέπει να πειράζουμε τις ρυθμίσεις του AFR!!!
Πως λοιπόν θα κατλάβουμε την καλύτερη θέση!!!
Γνώμη μου είναι με χρονομετρήσεις 0-100 ή κάτι τέτοιο!!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Tips and Cheats 20V Fanis 4AGE 20v Levin 40 14-01-12 22:19
Tips and Cheats Ε 12 Fanis TOYOTA COROLLA E 12 8 06-01-10 17:59
TIPS ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ AURIS 1600 nikosauris TOYOTA AURIS 20 28-11-08 03:59
Tips and Cheats car audio Fanis SOUNDMANIA 1 10-11-08 15:52
[ KB ] Hints & tips Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 03-04-06 17:19



Page generated in 0,13881302 seconds (78,56% PHP - 21,44% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)