Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
|
WRC 2023 |
|
25-11-22, 19:19
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
WRC 2023
Αν και Νοέμβριος του 2022,το calendar WRC 2023 , είναι γεγονός!!!
Ο εθνικός μας αγώνας το Rally Acropolis 7-10 Σεπτεμβρίου!!
Καλές ετοιμασίες και καλή μας διασκέδαση λοιπόν!!!
|
|
|
|
29-11-22, 00:50
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φέτος είδαμε ένα από τα ομορφότερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλλυ των τελευταίων ετών (δες εδώ), με τα μεγαθήρια του WRC να κλέβουν τις εντυπώσεις πρωτίστως στη μεγάλη κατηγορία Rally 1, όσο και στις υπόλοιπες, με τον ανταγωνισμό να είναι μεγάλος. Πώς όμως γίνεται ο διαχωρισμός των κατηγοριών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ποιά αυτοκίνητα συμμετέχουν στην κάθε κατηγορία και πόσο κοστίζουν αυτά;
Ας τα δούμε αναλυτικά…
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ WRC
Rally 1
Είναι η κορυφαία κατηγορία του WRC, όπου ανήκουν και τα εργοστασιακά αυτοκίνητα των κατασκευαστών που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. Ο κινητήρας τους είναι 4κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος 1.600 κ.εκ., με ισχύ κοντά στους 390 ίππους. Από φέτος όμως τα αυτοκίνητα Rally 1, χρησιμοποιούν και έναν ηλεκτροκινητήρα (υβριδική τεχνολογία plug-in) με ισχύ 136 ίππων. Έτσι για ορισμένο χρονικό διάστημα η ισχύς ανεβαίνει στους 530 ίππους!
H κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σειριακό πέντε σχέσεων και το βάρος είναι στα 1260 κιλά, ενώ η τιμή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, αν μπορούσε να υπολογισθεί, θα ήταν περίπου ανάμεσα στις 600.000 – 700.000 ευρώ. Εξού και ο λόγος που δεν βλέπουμε ιδιώτες να έχουν τέτοια. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μέχρι τώρα μόνο ένας οδηγός -μη μέλος εργοστασιακής ομάδας («ιδιώτης»)- έχει αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ο συμπατριώτης μας, Ιορδάνης Σερδερίδης, που έχει ένα Ford Puma Rally 1.
|
|
|
|
11-01-23, 14:26
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ομάδες, οδηγοί κι αλλαγές στα line-up
Το εύρος των αλλαγών στον τομέα των ομάδων φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι καμία εκ των τριών δεν θα κατέβει στους αγώνες με το ίδιο line-up που είχε το 2022.
Το ντόμινο των αλλαγών ξεκίνησε από τον Ott Tanak, που έληξε τη συνεργασία του με τη Hyundai έναν χρόνο νωρίτερα από αυτό που όριζε το συμβόλαιό του, και «μετακόμισε» στην M-Sport, σε μία επιστροφή σε γνώριμα μέρη για τον Εσθονό, ο οποίος κοιτάζει να επανέλθει στην κορυφή και στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
Το κενό που άφησε στην κορεάτικη ομάδα ήρθε να καλύψει ο Esapekka Lappi, που αποχώρησε από την Toyota, ενώ την αντίστροφη πορεία από τον Tanak ακολούθησε ο Craig Breen, μεταβαίνοντας εκ νέου στη Hyundai μετά από μόλις έναν χρόνο στην M-Sport.
Ο Takamoto Katsuta προήχθη από την «μικρή» ομάδα της Toyota στην κανονική, και θα μοιράζεται το τρίτο GR Yaris Rally1 με τον Sebastien Ogier.
Τέλος, παρελθόν από τη μεγάλη κατηγορία αποτελούν οι Adrien Fourmaux και Oliver Solberg, που θα συνεχίσουν τις καριέρες του με Rally2.
Αναλυτικά:
Toyota Gazoo Racing WRT - K. Rovanpera S. Ogier, T. Katsuta, E. Evans
Hyundai Shell Mobis WRT - T. Neuville, E. Lappi, D. Sordo, C. Breen
M-Sport Ford WRT - O. Tanak, P. Loubet
Μειωμένες δοκιμές, λιγότερα σέρβις στους αγώνες, υποχρεωτικό shakedown
Για το 2023 έρχονται αλλαγές σε οργανωτικό επίπεδο και στην προετοιμασία των ομάδων και των οδηγών.
Μέχρι και πέρυσι, κάθε οδηγός εργοστασιακής ομάδας είχε στη διαθεσή του ημέρες δοκιμών ίσες με τους ευρωπαϊκούς αγώνες του προγράμματος. Τώρα, κάθε κατασκευαστής έχει 21 μέρες δοκιμών για όλη τη σεζόν, με κάθε οδηγό να μπορεί να τρέξει σε ως και 7 εξ αυτών.
Αν κι αποτελεί σημαντική μείωση στην ποσότητα των τεστ, εντούτοις προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις ομάδες να χωρίζουν τις μέρες των δοκιμών τους κατά το δοκούν.
Έπειτα, έγινε γνωστό πως τα 15λεπτα σέρβις πριν από κάθε αγωνιστική μέρα δεν είναι πλέον υποχρεωτικά για τους χωμάτινους αγώνες, ενώ στους ασφάλτινους παραμένουν αναγκαία.
Επομένως, στα χωμάτινα ράλλυ, η τελευταία φορά που η ομάδα θα μπορεί να δουλέψει πάνω στο εκάστοτε αυτοκίνητο θα είναι το βράδυ πριν από κάθε leg του αγώνα.
Τέλος, το shakedown είναι υποχρεωτικό όχι μόνο για τους οδηγούς της κατηγορίας P1 (με 3 υποχρεωτικά και το πολύ 5 συνολικά περάσματα), αλλά και για τους οδηγούς της κατηγορίας P2 (WRC2), P3 (WRC3) και P4 (Rally4).
Το πρόγραμμα
Για το 2023, οι αλλαγές στο καλεντάρι είναι σημαντικές σε σχέση με το πρόγραμμα του 2022.
Για τους Έλληνες, ξεχωρίζει -ασφαλώς- το Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το τετραήμερο 7-10 Σεπτεμβρίου, ίδιες ημερομηνίες σχεδόν με εκείνες της φετινής έκδοσης του ράλλυ.
Επιστρέφει η Χιλή και το Μεξικό, μετά τις δυσκολίες με την πανδημία του κορωνοϊού, ενώ και πάλι το φινάλε θα δοθεί στην Ιαπωνία.
Τέλος, η μεγάλη αλλαγή ακούει στο όνομα 'Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης', που αποτελεί συνδιοργάνωση ανάμεσα σε Αυστρία, Γερμανία και Τσεχία, για πρώτη φορά στην ιστορία.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
Αγώνας
Ημερομηνία
Μόντε Κάρλο
19-22/1
Σουηδία
9-12/2
Μεξικό
16-19/3
Κροατία
20-23/4
Πορτογαλία
11-14/5
Σαρδηνία
1-4/6
Κένυα
22-25/6
Εσθονία
20-23/7
Φινλανδία
3-6/8
Ελλάδα
7-10/9
Χιλή
28/9-1/10
Κεντρική Ευρώπη
26-29/10
Ιαπωνία
16-19/11
|
|
|
|
12-01-23, 13:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
εισαι παντα πολυ μπροστα δημητρη !!
φετος ομως θα ειμαστε και εμεις και φυσικα θα σε περιμενουμε οπως και οποιον άλλον ενδιαφερεται εχουμε μια συμετοχη που θα σας συγκινθσει σιγουρα ..
βαζω την ανακοινωση του φιλου Γιωργου Περιστεριωτη που φετος θα παρει μερος στο Ιστορικο ραλυ ακροπολις που θα γινει 3 νοεμβριου και θα ειμαστε σε ολη αυτοι την προσπαθεια εκει να βοηθησουμε να τα καταφερει !!
για την ιστορια ο γιωργος ετρεχε στο οακα με το μινι κοντρα με την πορσε που ξεσηκωσε ολο το σταδιο και που ειχα την τυχη να ημουν εκει
φετος θα τρεξουν με την δικια τους corolla ΚΕ35
Giorgos Peristeriotis
Ο κύβος ερρίφθη!!!
Το 2023 έρχεται με το χαρούμενο νέο ότι πατέρας και γιος-γιος και πατέρας αποφάσισαν από κοινού να συμμετάσχουν στο Ραλλυ Ακρόπολης αυτη τη φορά μαζί στο ίδιο αυτοκίνητο!! Ξανά στα μπαγκετ καθίσματα μιας Toyota Corolla όπως είχε γίνει στο ΟΑΚΑ με το mini και έμεινε μέσα στην καρδιά τους και το μυαλό τους! Η προετοιμασία ξεκινάει από τωρα μιας και οι δύο απέχουν από τους αγώνες από το 2009, (δύσκολο να ξεκουλαθεις μετά από τόσα χρονια) σημασία έχει η συμμετοχή και ότι θέλει ας γίνει!
Ευχαριστώ τους πάντες και επίσης αυτούς που το είδαν πολύ ζεστά και είναι είδη δίπλα μας!! Μέχρι τότε έχουμε καιρό και ελπίζω να πάνε όλα καλά και να βρεθούμε στη γραμμή εκκίνησης με τα χαμόγελα πλέον να μην μπορούν να σταματήσουν από τα πρόσωπα μας!!
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fanis : 12-01-23 στις 20:04.
|
12-01-23, 18:55
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλή προετοιμασία να έχουν !!!
|
13-01-23, 14:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πολύ ωραία νέα!! Να είμαστε καλά και θα πάμε να τους δούμε!
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
|
|
|
16-01-23, 14:41
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παρουσιάστηκε σήμερα από την M-Sport το νέο Ford Puma Rally1 καθώς και το νέο livery της ομάδας για το 2023.
Την αυλαία των παρουσιάσεων των αυτοκινήτων τους έκλεισε σήμερα η M-Sport. Η ομάδα από την Βρετανία μας προϊδέασε με αντίστοιχο τρέιλερ που ανάρτησε στα social media (δείτε εδώ). Σήμερα προχώρησε στο επίσημο της υπόθεσης.
Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες οι αλλαγές όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση είναι ελάχιστες. Αυτό όμως που παραμένει σίγουρα ίδιο και απαράλλακτο είναι το σήμα της Red Bull στο πλάι του αυτοκινήτου και το λογότυπο του Ford Puma επάνω στο καπό.
Η μοναδική πινελιά που μένει να μπει σε όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτή του μοναδικού ήχου των κινητήρων τους που τα κάνει ξεχωριστά. Αυτόν θα τον ακούσουμε για τους επόμενους δέκα μήνες σε όλες τις επιφάνειες, καθώς και στην χώρα μας (7-10/9).
Στο έμψυχο δυναμικό της M-Sport θα βρίσκεται από φέτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 Ott Tanak. Ο Εσθονός μετά τη δύσκολη περίοδο που πέρασε στην Hyundai θέλει να επανέλθει στο μονοπάτι του πρωταθλητισμού. Θα έχει στο δεξί μπάκετ τον Martin Jarveoja για ακόμα μια σεζόν.
Δίπλα στον Tanak θα βρίσκεται ο Pierre Louis-Loubet. Ο Γάλλος μετά την μερική εμπλοκή του πέρσι και τα αξιόλογα πλασαρίσματα σε Acropolis και Σαρδηνία θα τρέξει σε όλους τους αγώνες της χρονιάς. Συνοδηγός του θα είναι ο πρώηνσυνοδηγός του Thierry Neuville, Nicolas Gilsoul, ο οποίος έχει τεράστια εμπειρία στην μεγάλη κατηγορία.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες μέσα στη σεζόν και θα έχει συνοδηγό τον Βέλγο Fredric Milcotte.
Τέλος δύο πρώην οδηγοί του WRC, οι Adrien Fourmaux και Oliver Solberg αναμένονται να είναι οι ναυαρχίδες για την θυγατρική ομάδα της M-Sport στην WRC 2.
|
16-01-23, 18:20
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η Hyundai Motorsport αποκάλυψε το νέο #Hyundaii20NRally1 με το οποίο θα αγωνιστούν οι Thierry Neuville, Esapekka Lappi , Craig Breen , Dani Sordo στο WRC - FIA World Rally Championship τη φετινή χρονιά.
Οι φετινές διαφορές,σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια,εντοπίζονται κυρίως στην νέα ανασχεδιασμένη μάσκα, τους καθρέφτες καθώς και στην αεροτομή του Κορεάτικου αγωνιστικού.
Σχεδιαστικά το livery, είναι παρόμοιο με τα προηγούμενα χρόνια.
#RallyeMonteCarlo πλησιάζει.. 🇲🇨⏰️🏁
|
|
|
|
16-01-23, 18:28
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και φτάσαμε αισίως στην Toyota Gazoo Racing WRT!!!
Η ιαπωνική μάρκα ξεκινά τη σεζόν με στόχο τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του πρωταθλήματος κατασκευαστών και δίνει τέσσερα αυτοκίνητα στον εναρκτήριο γύρο.
Το Yaris έχει υποστεί μια σειρά τεχνικών βελτιώσεων, συμπεριλαμβανομένων αναβαθμίσεων κινητήρα για τη βελτίωση της απόδοσης τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η μεγαλύτερη αλλαγή, ωστόσο, είναι πολύ πιο ορατή με την απώλεια των εισαγωγών αέρα στο πλάι του αυτοκινήτου.
Η Toyota έχει επίσης τροποποιήσει το πίσω φτερό, μια κίνηση που ακολουθεί και συνδέεται με τις ενημερώσεις αεροσκαφών που έφτασαν στο τέλος του περασμένου έτους.
Ο βασιλεύς παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä συνοδεύεται από τους συμπαίκτες του Elfyn Evans και τον Sébastien Ogier για τον αγώνα των Γαλλικών Άλπεων.
Ο Takamoto Katsuta θα οδηγήσει ένα τέταρτο αυτοκίνητο, αλλά δεν θα κερδίσει βαθμούς από τους κατασκευαστές σε αυτήν την περίπτωση. Ωστόσο, θα προαχθεί στο τρίτο μονοθέσιο της ομάδας με πόντους σε αγώνες που ο Ogier δεν αγωνίζεται.
|
17-01-23, 22:38
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επιτέλους 19-22 Ιανουαρίου ξεκινάει,κάνει πρεμιέρα το Παγκόσμιο Ράλλυ Αυτοκινήτων!!!
Περιμένουμε πως και πως να δούμε τα αγωνιστικά να ουρλιάζουν σε χώμα και άσφαλτο με όλες τις καιρικές συνθήκες!!!
MONTE CARLO is here
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17301202 seconds (82,53% PHP - 17,47% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:53. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|