Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
Νέες μεγαλύτερες επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου |
|
24-01-22, 01:00
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νέες μεγαλύτερες επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Νέες μεγαλύτερες επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Αυξημένες επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνει το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, το οποίο θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα.
Αυξάνεται κατά 33%, στα 8.000 ευρώ, η μέγιστη επιδότηση για τα φυσικά πρόσωπα στο νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά», έναντι των 6.000 ευρώ που ίσχυε στον πρώτο κύκλο.
Μεγάλη ζήτηση παρατηρείται και στα ηλεκτρικά ποδήλατα με τις αιτήσεις που εγκρίθηκαν να φτάνουν τις 13.000, ποσοστό πάνω από 65%.
Το νέο πρόγραμμα αναμέενται να ξεκινήσει το αργότερο έως τα τέλη Απριλίου, ενώ δεν αποκλείονται αυξήσεις στις επιδοτήσεις που αφορούν σε εταιρικά αυτοκίνητα.
Το ενδιαφέρον ωστόσο από τους καταναλωτές φαίνεται από τους αριθμούς ταξινομήσεων των τελευταίων ετών.
Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά ταξινομήθηκαν το 2021 6.967 ηλεκτρικά αυτοκίνητα από μόλις 480 το 2019 με το ποσοστό της αγοράς να εκτοξεύεται από το 0,4% του 2019 στο 7%.
Ωστόσο, με δεδομένους τους στόχους που έχει θέσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο του Κλιματικού Νόμου η ταχύτητα στην στροφή στην ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να αυξηθεί σημαντικά.
Με βάση όσα ορίζει ο κλιματικός Νόμος, έως το 2025 όλα τα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά, όπως και το 30% των οχημάτων προς μίσθωση. Αντίστοιχα το 25% των εταιρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά ενώ από το τέλος της δεκαετίας θα επιτρέπεται μόνο η πώληση επιβατικών αυτοκινήτων που θα είναι μηδενικών εκπομπών.
Στο πλαίσιο αυτό τα συναρμόδια υπουργεία Περιβάλλοντος και Μεταφορών ανεβάζουν ταχύτητες στη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών. Σύμφωνα με τη γενική γραμματέα Ενέργειας του ΥΠΕΝ, Αλεξάνδρα Σδούκου, με βάση τα σενάρια αύξησης των ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, θα απαιτηθούν περισσότερα από 12.000 σημεία φόρτισης το 2025 με την πλειοψηφία να αφορά σε φορτιστές γρήγορης φόρτισης (έως 22 κιλοβάτ) και ο αριθμός αυτός θα πρέπει να φθάσει τις 90.000 έως το 2030 (ταχείας και υπερταχείας φόρτισης).
Τα κεφάλαια για το κόστος εγκατάστασής τους ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ ενώ για να επιταχυνθεί η προσπάθεια έχει σχεδιαστεί, σύμφωνα με την κ. Σδούκου, το πρόγραμμα «Φορτίζω παντού» με πόρους 80 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο θα επιδοτεί ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά φόρτισης, ώστε να προωθηθεί η ανάπτυξη φορτιστών σε περιοχές που υπό όρους ιδιωτικής οικονομίας δεν είναι ακόμη συμφέρον.
Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωράει στην υλοποίηση του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (Μ.Υ.Φ.Α.Η) που αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία τους επόμενους μήνες. Στο μητρώο αυτό θα υπάρχουν πληροφορίες για το δίκτυο των δημοσίων προσβάσιμων φορτιστών, για τη διαθεσιμότητα, το κόστος και τον τρόπο πληρωμής που οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρίσκουν σε ειδική εφαρμογή. Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για την λειτουργία των συνεργείων ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε πριν λίγες ημέρες στην πρόοδο που έχει σημειωθεί στην ανάπτυξη σημείων φόρτισης. Σημείωσε πως το 2019 υπήρχαν στη χώρα μόλις 58 δημόσια σημεία φόρτισης και σήμερα λειτουργούν περίπου 1.200.
«Στην πολύ μεγάλη αύξηση βοήθησε και η συμφωνία με τους παραχωρησιούχους καθώς διαθέτουμε κάλυψη σε πυκνότητα ως 60 χιλιόμετρα» πρόσθεσε. «Εγκαταστήσαμε 120 φορτιστές στις εθνικές οδούς σε πρατήρια και ΣΕΑ. Μια σκέψη που έχουμε είναι να μπουν φορτιστές και στα σημεία ανάπαυσης πάνω στις εθνικές οδούς ώστε να πυκνώσει ακόμα περισσότερο το δίκτυο» τόνισε ο υπουργός Υποδομών.
Για να λειτουργήσουν υπηρεσίες που θα επιτρέπουν στους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να εντοπίσουν τα σημεία φόρτισης που είναι σε λειτουργία, αλλά και ελεύθερα προς χρήση, απαιτούνται διαλειτουργικές εφαρμογές στο κινητό τηλέφωνο ή άλλες φορητές συσκευές.
Οι συγκεκριμένες εφαρμογές θα παίρνουν τα στοιχεία από το Μητρώο Υποδομών Φόρτισης που όπως είπε χθες ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, αναπτύσσεται από το υπουργείο και θα καταγράφει τους δημόσιους φορτιστές. Ένα αντίστοιχο μητρώο, με επίκεντρο τις προσφερόμενες τιμές φόρτισης επιδιώκει να αναπτύξει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), όπως τόνισε ο πρόεδρός της Αθ. Δαγούμας, μιλώντας σε συνέδριο για την ηλεκτροκίνηση.
Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς υποστήριξε στο ίδιο συνέδριο πως το υπουργείο έχει καθορίσει δύο παραδοτέα για την ανάπτυξη του Μητρώου Υποδομών Φόρτισης. Την επόμενη εβδομάδα θα ζητήσει από τους φορείς της αγοράς τα στοιχεία για τα στατικά δεδομένα, δηλαδή για τη θέση κάθε φορτιστή, τα σημεία σύνδεσης που διαθέτει (πόσα αυτοκίνητα μπορούν να φορτιστούν ταυτόχρονα), τις τιμές φόρτισης, κ.α.
«Αν υπάρξει άμεση ανταπόκριση από την αγορά, τον Μάρτιο θα υπάρχει ο χάρτης με τα σημεία φόρτισης» είπε ο κ. Ξιφαράς. Αυτά τα στοιχεία θα μπορούν να ενταχθούν στις εφαρμογές που χρησιμοποιούν ήδη οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή σε νέες εφαρμογές. «Κάθε φορά που θα εντάσσεται ένας νέος φορτιστής θα φαίνεται μετά από μια εβδομάδα στο χάρτη» είπε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών.
Περισσότερο δύσκολη είναι, όμως, η συλλογή των δυναμικών δεδομένων, δηλαδή των στοιχείων για το αν λειτουργεί ο φορτιστής ή αν είναι διαθέσιμος, δηλαδή δε χρησιμοποιείται μια δεδομένη στιγμή από κάποιον άλλο οδηγό. Αυτά τα στοιχεία, πάλι ανάλογα με την ανταπόκριση της αγοράς, μπορούν να είναι διαθέσιμα από τον Ιούνιο κατά τον κ. Ξιφαρά.
Το υπουργείο έχει ήδη εκδώσει την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη λειτουργία συνεργείων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ενώ είναι σε εξέλιξη η ρύθμιση για τα προσόντα των τεχνιτών που θα εργάζονται σε αυτά, καθώς και τους όρους ελέγχου των ηλεκτρικών οχημάτων από τα ΚΤΕΟ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι με στόχο τα 20.000 ηλεκτροκίνητα ταξί θα προκηρυχθεί ειδικό πρόγραμμα για αντικατάσταση ταξί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη όπου θα προβλέπεται ενίσχυση ύψους 22.500 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού οχήματος με παράλληλη απόσυρση του υφιστάμενου.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...oy-aftokinitou
|
|
|
|
31-01-22, 19:44
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυξάνεται η επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Τον Απρίλιο ανοίγει ο νέος κύκλος για την αντικαταστάση ΙΧ και επαγγελματικών οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας.
Για το δημοφιλές πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και τον δεύτερο κύκλο του, μίλησε στη Βουλή ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας. Όπως είχε αναγγείλει ο ίδιος, ο δεύτερος κύκλος αναμένεται να ανοίξει τον Απρίλιο.
Η δράση στοχεύσει στην αντικατάσταση ΙΧ και επαγγελματικών οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας με την αγορά νέων ηλεκτρικών και υβριδικών.
Στη διάρκεια της ομιλίας του έκανε γνωστό ότι το ύψος της επιδότησης θα είναι αυξημένο κατά 30% σε σχέση με εκείνο του προηγούμενου κύκλου. Το μέγιστο όριο της ενίσχυσης θα είναι τα 8.000 ευρώ από 6.000 ευρώ που είχε οριστεί στον προηγούμενο κύκλο.
Το «Κινούμαι Ηλεκτρικά» εκτιμάται ότι θα έχει προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ και θα αφορά, όπως την ενίσχυση των φυσικών και νομικών προσώπων για την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.
Σε αυτά τα 40 εκατ. ευρώ με τους οποίους θα επιδοτηθούν επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί προκειμένου να αντικαταστήσουν τα οχήματά τους με καινούρια ηλεκτρικά ή υβριδικά. Το συνολικό πακέτο κινήτρων θα ανέλθει, όπως είχε πει πρόσφατα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, στα 22.500 ευρώ, εκ των οποίων τα 2.000 ευρώ θα είναι μπόνους απόσυρσης.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...kai-8-000-evro
|
|
|
|
19-02-22, 05:07
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επιδοτήσεις έως 8.000 ευρώ για e-επαγγελματικά!
Στις αρχές Φεβρουαρίου, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε πως μέχρι τον Απρίλιο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ ο νέος -2ος- κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, μέσω του οποίου προβλέπονται αυξημένες επιδοτήσεις για την απόκτηση πάσης φύσεως ηλεκτρικών οχημάτων και συστημάτων φόρτισης αυτών. Ας δούμε τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.
Τι ηλεκτρικά LCV μπορώ να αγοράσω & τι θα γλιτώσω με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά»!
- Επιδότηση έως 25% (μέγιστο 8.000 ευρώ) για νομικά πρόσωπα για απόκτηση/μίσθωση ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων
- Επιδότηση εγκατάστασης σημείων φόρτισης με 400 ευρώ για τις επιχειρήσεις
- Όφελος έως 22.500 ευρώ (από 10.500 ευρώ που ίσχυε) για την απόκτηση «e-Taxi»
- Επιπρόσθετο Όφελος 4.000 ευρώ/όχημα για τις επιχειρήσεις με έδρα σε νησιά
Το καλοκαίρι του 2020, η Πολιτεία προχώρησε σε μια πρωτοφανή κίνηση θεσπίζοντας το πρόγραμμα « Κινούμαι Ηλεκτρικά» σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει έμπρακτα, την στροφή των πολιτών (φυσικών και νομικών προσώπων) στην απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, προκειμένου να μειωθούν αισθητά οι εκπομπές ρύπων, με βάση και τις σχετικές δεσμεύσεις που η χώρα μας έχει ενώπιον της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το «Κινούμαι Ηλεκτρικά» είναι σαφές πλέον μετά την πάροδο 1,5 έτους πως έδωσε σαφή ώθηση στην κοινωνία για να… υποδεχθεί τις νέες ηλεκτροκίνητες ή υβριδικές προτάσεις των διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών, που στο σύνολο τους σταδιακά ανακοίνωσαν το λανσάρισμα πολλαπλών τέτοιου είδους εκδόσεων, τόσο στα επιβατικά όσο και στα ελαφρά επαγγελματικά τους μοντέλα και στην ελληνική αγορά.
Ας θυμηθούμε τι προέβλεπε ωστόσο ο πρώτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Τα οφέλη του 1ου κύκλου του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» για την απόκτηση οχημάτων
Σε πρώτη φάση, το πρόγραμμα που ολοκληρώθηκε μέσα στο 2020 προέβλεπε τα εξής:
Για τα φυσικά πρόσωπα: - Επιδότηση έως το 20% της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (Λ.Π.Τ.Φ.) με μέγιστο όφελος έως 6.000 ευρώ, για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος με Λ.Π.Τ.Φ. έως 30.000 ευρώ
- Επιδότηση έως το 15% της Λ.Π.Τ.Φ. (μέγιστο όφελος 6.000 ευρώ), για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος με Λ.Π.Τ.Φ. από 30.001 – 50.000 ευρώ.
- Επιδότηση έως 500 ευρώ για την απόκτηση φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων, επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ για κατηγορίες πολιτών όπως οι πολύτεκνοι, ΑμεΑ και επιπλέον Όφελος 1.000 ευρώ 1.000 ευρώ για την απόσυρση παλαιότερου οχήματος (με πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως 1.1.2013 που ήταν στην ιδιοκτησία του αιτούντος τουλάχιστον μέχρι 1.1.2020).
Για τις επιχειρήσεις / νομικά πρόσωπα:- Επιδότηση έως το 15% της Λ.Π.Τ.Φ. (μέγιστο 5.500 ευρώ) για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με Λ.Π.Τ.Φ. έως 50.000 ευρώ.
- Επιδότηση έως το 15% της Λ.Π.Τ.Φ. (μέγιστο 4.000 ευρώ) για υβριδικά (Plug-in Hybrid) οχήματα έως 3,5t. με Λ.Π.Τ.Φ. έως 50.000 ευρώ.
- Επιπλέον Όφελος 1.000 ευρώ για την απόσυρση παλαιότερου οχήματος.
- Σε ότι αφορά δε στις επιχειρήσεις, δίνονταν η δυνατότητα επιλογής έως και τριών (3) οχημάτων ή έως έξι (6) οχημάτων στην περίπτωση που διαθέτουν δραστηριότητα σε νησιωτικό δήμο.
Για τους ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. Taxi:- Επιδότηση έως το 25% της Λ.Π.Τ.Φ. (μέγιστο 8.000 ευρώ), για την αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος με Λ.Π.Τ.Φ. έως 50.000 ευρώ
- Επιδότηση έως το 15% της Λ.Π.Τ.Φ. (μέγιστο 5.500 ευρώ) για τα υβριδικά (Plug-in Hybrid) οχήματα με εκπομπές έως 50g/km και Λ.Π.Τ.Φ. έως 50.000 ευρώ.
- Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, ήταν υποχρεωτική η απόσυρση παλαιότερου οχήματος Taxi (ημερομηνία ταξινόμησης στην Ελλάδα έως 1.1.2013) με επιβράβευση έως 2.500 ευρώ με το συνολικό όφελος να ανέρχεται έως στα 10.500 ευρώ για τα ηλεκτρικά οχήματα και έως στα 8.000 ευρώ για τα υβριδικά οχήματα.
Τα αποτελέσματα της 1η φάσης του προγράμματος έως και το τέλος του 2021
Με βάση και τα στοιχεία των πωλήσεων στην ελληνική αγορά για το 12μηνο του 2021, το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών ή Plug-In Hybrid ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (χωρίς να προσμετρούνται τα οχήματα Taxi) ανήλθε στο 1,02% επί του συνόλου της αγοράς.
Παράλληλα, από την 1η Ιανουαρίου του 2021, όταν και ολοκληρώθηκε ο 1ος κύκλος του προγράμματος, παρατηρήθηκε έντονος προβληματισμός, τόσο από τις εταιρείες εμπορίας της αγοράς όσο και από τους ενδιαφερόμενους, δεδομένου ότι δεν γνώριζαν πότε θα ξεκινούσε ο 2ος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και κυρίως, αν θα είχε αναδρομική ισχύ.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, με τις νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών για τον Ιανουάριο του 2022 να σημειώνουν πτώση κατά 29,86% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (ελέω και των προβλημάτων που παρατηρούνται προς το παρόν στις παραδόσεις οχημάτων), οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών ή Plug-In Hybrid μοντέλων κατείχαν ποσοστό μόλις 1,22%.
Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που τελικά τα συναρμόδια υπουργεία άλλαξαν τον αρχικό σχεδιασμό της 2ης φάσης του προγράμματος που δεν προέβλεπε την αναδρομική ισχύ των όσων θα ισχύουν –τελικά- από τον Απρίλιο του 2022, όταν και αυτή θα τεθεί σε ισχύ.
Έτσι, με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες, το νέο Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» θα έχει ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών τον Δεκέμβριο του 2021 και λήξη έως την 31η Δεκεμβρίου 2023 με την ολοκλήρωση των καταβολών στους ωφελούμενους από το δημόσιο να μην υπερβαίνει την 31η Δεκεμβρίου του 2024.
Τι θα προβλέπει ο 2ος Κύκλος το «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
Με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες, τα κονδύλια από τις επιδοτήσεις που απορροφήθηκαν από τον 1ο κύκλο του προγράμματος ανήλθαν στα 20 εκ. ευρώ (αρχικός προϋπολογισμός 100 εκ. ευρώ), με τον συνολικό τζίρο της αγοράς να ξεπερνά τα 70 εκ. ευρώ.
Αντίστοιχα, ο 2ος κύκλος του προγράμματος υπολογίζεται πως θα τεθεί σε ισχύ μέσα στον προσεχή Μάρτιο/Απρίλιο και θα είναι –αρχικού- προϋπολογισμού 50 εκ. ευρώ για το 2022. Ας δούμε όμως τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για τα Οφέλη που θα προσφέρει.
Όφελος έως 22.500 ευρώ για τα Ε.Δ.Χ. Taxi
Ο 2ος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά θα προβλέπει συνολικές επιδοτήσεις έως και 40 εκ. ευρώ (από το Ταμείο Ανάκαμψης) για την ανανέωση του στόλου οχημάτων Taxi με την επιδότηση ανά όχημα να αυξάνεται έως και στα 22.500 ευρώ(!), μια κίνηση που κρίνεται ως άκρως επιβεβλημένη αν η Πολιτεία επιθυμεί να συνδράμει τους ιδιοκτήτες οχημάτων του εν λόγω κλάδου, εν μέσω της δύσκολης οικονομικά συγκυρίας, δεδομένης της αύξησης του πληθωρισμού και τα απόνερα που η μακροχρόνια οικονομική κρίση και η πανδημία έχουν δημιουργήσει.
Φυσικά, το Όφελος έως και 22.500 ευρώ θα συμπεριλαμβάνει και το Όφελος λόγω –υποχρεωτικής- Απόσυρσης των παλαιών οχημάτων με έτος 1ης ταξινόμησης στην Ελλάδα έως 1.1.2015, τα οποία δεν έχουν περιέλθει στην κυριότητα του ωφελούμενου αποδέκτη μετά την 1.1.2022.
Μάλιστα σε σχετικές του δηλώσεις στις αρχές του έτους, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στο πρόγραμμα «Πράσινα Taxi» ανέφερε μεταξύ άλλων πως εκτός από τις προαναφερθείσες επιδοτήσεις, «… προβλέπεται και σχέδιο εγκατάστασης υποδομών φόρτισης στις πιάτσες Taxi με προτεραιότητα σε αυτές που το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ το επιτρέπει χωρίς να γίνει σημαντική επαύξηση ισχύος».
Αύξηση Επιδότησης από το 15% στο 25% για τα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά
Πέραν των όσων προαναφέραμε για τον κλάδο των Taxi, σε ότι αφορά στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μεικτό βάρος έως 3,5t. και την απόκτηση τους (αγορά ή μίσθωση) από νομικά πρόσωπα, δηλαδή όλες οι επιχειρήσεις, κάθε μορφής και μεγέθους που διαθέτουν έδρα ή/και υποκατάστημα εντός της Ελληνικής Επικράτειας, τα Οφέλη που προκύπτουν από το νέο κύκλο του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» είναι πολλαπλά.
Μια σημαντική παράμετρος είναι πως πλέον οι εταιρείες θα είναι σε θέση να αποκτήσουν / μισθώσουν απεριόριστο αριθμό ηλεκτρικών ή Plug-In Hybrid οχημάτων, σε αντίθεση με το όριο των 3 οχημάτων (ή 6 για τα νησιά) που προέβλεπε ο 1ος κύκλος.
Επιπρόσθετα, δεν θα υπάρχει πλέον η υποχρέωση εξαγοράς του οχήματος στη λήξη της περιόδου χρονομίσθωσης.
Τέλος, με δεδομένο ότι οι εταιρείες θα μπορούν να επιδοτηθούν με 1.000 ευρώ για κάθε παλαιό όχημα τους που αποσύρουν και αντικαθιστούν μέσω του προγράμματος με νέο ηλεκτρικό/υβριδικό plug-in, οι επιδοτήσεις που προβλέπει το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά» διαμορφώνονται ως εξής: - Έως 25% της Λ.Π.Τ.Φ. (αντί 15% που ίσχυε) με Μέγιστη Επιδότηση έως 8.000 ευρώ (αντί 4.000 – 5.500 ευρώ που ίσχυε) για τα πρώτα 1 – 20 οχήματα.
- Έως 20% της Λ.Π.Τ.Φ. με Μέγιστη Επιδότηση έως 6.000 ευρώ για 21+ οχήματα.
- Επιπλέον Επιδότηση 4.000 ευρώ/όχημα για την αγορά ηλεκτρικού οχήματος σε όλα τα νησιά της χώρας
https://pro.autotriti.gr/data/news/p...1.asp?a=12&p=1
|
|
|
|
03-03-22, 00:29
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κινούμαι ηλεκτρικά: Ακατάσχετο υπό όρους το ποσό της επιδότησης
Ακατάσχετο υπό όρους βέβαια είναι το ποσό της επιδότησης που αφορά στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά σύμφωνα με άρθρο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που περιλαμβάνεται στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών.
Σύμφωνα με το energymag.gr, ο λόγος που παραμένει ακατάσχετο το ποσό της επιδότησης έχει να κάνει με την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα η οποία έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα στη χώρα μας αλλά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται το άρθρο 47 στο νομοσχέδιο με τίτλο: «Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Καταπολέμησης της Διαφθοράς, διατάξεις για την ολοκλήρωση της μεταφοράς των δασικών υπηρεσιών στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, διατάξεις για την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ‘Ελλάδα 2.0’ και άλλες επείγουσες διατάξεις», δεν μπορεί να κατασχεθεί το ποσό της επιδότησης σε περίπτωση που ο δικαιούχος χρωστά σε Δημόσιο, Τοπική Αυτοδιοίκηση, νομικά πρόσωπα, ασφαλιστικά ταμεία ή τράπεζες έως 1.500 ευρώ.
Όπως αναγράφει χαρακτηριστικά στο άρθρο 47, σύμφωνα με το newsauto: «Οι ενισχύσεις που καταβάλλονται στο πλαίσιο των δράσεων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 1 του άρθρου 62 του ν. 4710/2020 (Α’ 142), δεν κατάσχονται στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων κατά παρέκκλιση κάθε άλλης αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν υπόκεινται σε κανενός είδους παρακράτηση και δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη στη Φορολογική Διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τα νομικά τους πρόσωπα, τα ασφαλιστικά ταμεία και τα πιστωτικά ιδρύματα, μέχρι του ποσού των 1.500 ευρώ ετησίως.
Οι δικαιούχοι των ενισχύσεων του παρόντος που αιτούνται ενίσχυσης για ανώτατο ποσό συνολικά έως 1.500 ευρώ, απαλλάσσονται από την υποχρέωση προσκόμισης αποδεικτικού φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας για τη συμμετοχή τους στις δράσεις και την είσπραξη των ενισχύσεων.».
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...tis-epidotisis
|
|
|
|
06-05-22, 06:21
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι αλλάζει στον 2ο κύκλο & πως κάνω την αίτηση
Επιδότηση στις 8.000 ευρώ, επιπλέον 1.000 ευρώ για νέους έως 29 ετών
Το βασικότερο πλεονέκτημά του έχει να κάνει με την αύξηση της επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου έως και τα 8.000 ευρώ. Παράλληλα, υπάρχουν οικονομικές επιβραβεύσεις για την απόσυρση του παλιού οχήματος, καθώς και κοινωνικές διευκολύνσεις για ¶τομα με Αναπηρία, Τριτέκνους και για νέους έως 29 ετών (πρώτη φορά).
Οι σημαντικότερες διατάξεις του νέου προγράμματος είναι οι εξής: - Για τα φυσικά πρόσωπα, το ποσοστό επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξάνεται από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό σε 8.000 ευρώ από 6.000 ευρώ που ίσχυε στον προηγούμενο κύκλο.
- Η απόσυρση του παλιού οχήματος επιβραβεύεται με 1.000 ευρώ, ενώ η αγορά του έξυπνου οικιακού φορτιστή με 500 ευρώ.
- Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για τα Ατομα με Αναπηρία, που δικαιούνται επιπλέον 1.000 ευρώ, για τις οικογένειες που έχουν τουλάχιστον τρία εξαρτώμενα τέκνα, οι οποίες θα δικαιούνται 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο, έναντι των συνολικά 1.000 ευρώ που προβλεπόταν στο παρελθόν, αλλά και για τους νέους έως 29 ετών οι οποίοι θα λαμβάνουν επιπλέον 1.000 ευρώ.
Οικονομικά (και όχι μόνο) οφέλη για τις εταιρείες
Σημαντικές εξυπηρετήσεις, τέλος, γίνονται και στις τις επιχειρήσεις, ειδικά για εκείνες που δραστηριοποιούνται σε νησιά. Εκτός της αύξησης της επιδότησης στα 8.000 ευρώ: - δεν υπάρχει πλέον αριθμητικός περιορισμός για επιδοτούμενα οχήματα
- επιτρέπεται η επιδότηση για αγορά και εγκατάσταση οικιακών φορτιστών (επαγγελματική χρήση μόνο)
- επιτρέπεται η δυνατότητα απόσυρσης ίσου αριθμού οχημάτων (1.000 ευρώ ανά όχημα)
- η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ενισχύεται με επιπλέον 4.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο σε όλα τα νησιά της χώρας
Τι διαδικασία χρειάζεται για την αίτηση;
Όλα γίνονται ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα kinoumeilektrika με τους κωδικούς του TaxisNET. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και συνοδεύεται από την επισύναψη των απαιτούμενων δικαιολογητικών ανά κατηγορία ωφελούμενου. - Μπαίνετε στο kinoumeilektrika.ypen.gr με τους κωδικούς του TaxisNET (τα στοιχεία σας θα είναι προσυμπληρωμένα)
- Επιλέγετε κατηγορία, μοντέλο και αξία
- Δηλώνετε αν επιθυμείτε οικιακό φορτιστή), απόσυρση ή αν υπάγεστε σε κάποια ειδική κατηγορία
- Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ζητούνται.
https://www.autotriti.gr/data/news/p...9590_54321.asp
|
|
|
|
29-05-22, 05:02
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»: Ανοίγει η πλατφόρμα για την επιδότηση της ηλεκτροκίνησης
Στον «αέρα» βρίσκεται από την περασμένη Τετάρτη η ηλεκτρονική πύλη του « Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ένα πρόγραμμα επιδότησης για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και φορτιστών, προϋπολογισμού περίπου 75 εκατ. ευρώ για το 2022 και 2023.
Στέλεχος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναφέρει για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», η πλατφόρμα θα λειτουργήσει για λίγες ημέρες πιλοτικά, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν δυσλειτουργίες και τις επόμενες ημέρες, εκτός απροόπτου, έχει προγραμματιστεί για να τεθεί σε κανονική λειτουργία.
Ο δεύτερος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» θα είναι πολύ πιο γενναιόδωρος από τον πρώτο, τόσο για ιδιώτες, όσο και για επιχειρήσεις, προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό απορρόφησης των κονδυλίων.
Στον πρώτο κύκλο από τα 42 εκατ. ευρώ απορροφήθηκαν μόνο τα 20 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον «Οικονομικό Ταχυδρόμο».
Με τον νέο κύκλο του προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και της βιώσιμης κινητικότητας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση επιδότησης για την αγορά ή μακροχρόνια μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος και την αγορά ηλεκτρικού δίκυκλου, τρίκυκλου ή ποδήλατου.
Επίσης, μπορούν να επιδοτηθούν για την εγκατάσταση στην κύρια κατοικίας τους (για φυσικά πρόσωπα) ή στο χώρο εργασίας (για επιχειρήσεις) «έξυπνου» φορτιστή ή για την απόσυρση παλιού οχήματος.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά προγράμματος
- Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ.
- Επιδότηση 30% και έως 8.000 ευρώ για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς.
- Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 ευρώ και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 500 ευρώ.
- Επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ για αγορά αυτοκινήτου σε ΑΜΕΑ.
- Επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ για οικογένειες με τουλάχιστον τρία εξαρτώμενα τέκνα (1.000 ευρώ για τρία εξαρτώμενα τέκνα, και επιπλέον 1.000 ευρώ ανά επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο έως και 4.000 ευρώ).
- Επιπλέον 1.000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου και μικρο-αυτοκινήτου σε νέους έως 29 ετών.
- Δυνατότητα εκχώρησης δικαιώματος είσπραξης επιδότησης στην εταιρεία πώλησης.
- Επιδότηση έως 40% και με μέγιστο ποσό τις 3.000 ευρώ για την αγορά δικύκλων και τρικύκλων κατηγορίας L5e έως L7e (επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα και τα μικρο-αυτοκίνητα).
- Eπιδότηση ηλεκτρικών δικύκλων κατηγορίας L1e έως L4e έως 20% και με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ.
- Επιδότηση 40% για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ.
Τι ισχύει για εταιρείες
- Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ από 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 ευρώ από 21 οχήματα και πάνω.
- Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 ευρώ ανά όχημα και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 400 ευρώ ανά σημείο επαναφόρτιση.
- Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες για την αγορά έως και 10 ηλεκτρικών ποδηλάτων.
- Επιδότηση 30% και έως 8.000 ευρώ για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς για 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση και έως 6.000 ευρώ για 21 οχήματα και πάνω αντίστοιχα.
- Επιπλέον 4.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε νησιά.
- Επιδότηση 30% και με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive) από 1 μέχρι 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 ευρώ για 21 οχήματα και άνω αντίστοιχα.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...ilektrokinisis
|
|
|
|
28-07-22, 04:25
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα, όλες οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σκούτερ και ποδήλατα
Το νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» για τα ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Ανοίγει αύριο Πέμπτη η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, ποδήλατα) και φορτιστών, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος κι Ενέργειας Κώστας Σκρέκας.
Σκοπός του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», όπως εξήγησε ο υπουργός, είναι να αυξήσει τον αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούν οι πολίτες, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Με το πρόγραμμα αυτό χορηγείται το «οικολογικό κίνητρο» και χρηματοδοτείται η αγορά 100%, αμιγώς, ηλεκτρικών οχημάτων με απόσυρση των παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητων.
Οι 4 στόχοι του:
Ανανέωση στόλου
Ανάπτυξη υποδομών επαναφόρτισης
Μείωση επιβλαβών ρύπων
Εξοικονόμηση στην τσέπη των πολιτών
Η επιδότηση για τα φυσικά πρόσωπα φθάνει στο 30 % επί της λιανικής τιμής προ φόρων ενώ έξτρα επιδότηση προβλέπεται για την αγορά οικιακού φορτιστή όπως επίσης και αν αποσυρθεί παράλληλα το παλιό αυτοκίνητο.
Όπως τόνισε ο κ. Σκρέκας το πρόγραμμα εξυπηρετεί ταυτόχρονα τέσσερις στόχους, που είναι η ανανέωση του στόλου των οχημάτων, η ανάπτυξη έξυπνων υποδομών φόρτισης, η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και η εξοικονόμηση πόρων για τους πολίτες.
Η κ. Σδούκου διευκρίνισε ότι επιδοτείται η αγορά μόνο ηλεκτρικών και όχι plug-in υβριδικών οχημάτων όπως επίσης ότι είναι επιλέξιμες και αιτήσεις για αγορές που έγιναν από 1η Δεκεμβρίου 2021 και μετά. Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 50 εκατ. Ευρώ και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το 2023.
Αναλυτικά για τα φυσικά πρόσωπα τα κίνητρα έχουν ως εξής:
Επιδότηση 30% επί της λιανικής τιμής προ φόρων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro.
Επιδότηση 30% και έως 8.000Euro για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς.
Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000Euro και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 500Euro.
Επιπλέον επιδότηση 1000Euro για αγορά αυτοκινήτου σε ΑΜΕΑ.
Επιπλέον επιδότηση 1000Euro για οικογένειες με τουλάχιστον 3 εξαρτώμενα τέκνα (1000Euro για 3 εξαρτώμενα τέκνα, και επιπλέον 1000Euro ανά επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο έως και 4000Euro).
Επιπλέον 1000Euro για την αγορά αυτοκινήτου και μικροαυτοκινήτου σε νέους έως 29 ετών.
Δυνατότητα εκχώρησης δικαιώματος είσπραξης επιδότησης στην εταιρία πώλησης.
Επιδότηση έως 40% και με μέγιστο ποσό τις 3.000 για την αγορά δικύκλων και τρικύκλων κατηγορίας L5e έως L7e (επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα και τα μικροαυτοκίνητα).
Eπιδότηση ηλεκτρικών δικύκλων κατηγορίας L1e έως L4e έως 20% και με μέγιστο ποσό επιδότησης 800Euro.
Επιδότηση 40% για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, με μέγιστο ποσό επιδότησης 800Euro.
Αντίστοιχα για τις επιχειρήσεις τα κίνητρα είναι:
Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro από 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000Euro από 21 οχήματα και πάνω.
Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000Euro ανά όχημα και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 400Euro ανά σημείο επαναφόρτιση.
Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες για την αγορά έως και 10 ηλεκτρικών ποδηλάτων.
Επιδότηση 30% και έως 8.000Euro για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς για 1 έως 20 οχήματα και 20% Επιδότηση και έως 6.000Euro για 21 οχήματα και πάνω αντίστοιχα.
Επιπλέον 4.000Euro ανά αυτοκίνητο για εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε νησιά.
Επιδότηση 30% και με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro ανά αυτοκίνητο για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive) από 1 μέχρι 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000Euro για 21 οχήματα και άνω αντίστοιχα.
Παράλληλα βγείτε και το σχετικό ΦΕΚ
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...r-kai-podilata
|
|
|
|
29-07-22, 02:04
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»: Από σήμερα οι αιτήσεις για την επιδότηση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα
Η πλατφόρμα του προγράμματος « Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ανοίγει σήμερα Πέμπτη 28 Ιουλίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα και της γενική γραμματείας Ενέργειας Αλεξάνδρας Σδούκου.
Η επιδότηση για τα φυσικά πρόσωπα φθάνει στο 30% επί της λιανικής τιμής προ φόρων, ενώ έξτρα επιδότηση προβλέπεται για την αγορά οικιακού φορτιστή, όπως επίσης και αν αποσυρθεί παράλληλα το παλιό αυτοκίνητο.
Αναλυτικά για τα φυσικά πρόσωπα τα κίνητρα έχουν ως εξής:
- Επιδότηση 30% επί της λιανικής τιμής προ φόρων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000 Euro.
- Επιδότηση 30% και έως 8.000 Euro για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς.
- Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 Euro και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 500 Euro.
- Επιπλέον επιδότηση 1000 Euro για αγορά αυτοκινήτου σε ΑΜΕΑ.
- Επιπλέον επιδότηση 1000 Euro για οικογένειες με τουλάχιστον 3 εξαρτώμενα τέκνα (1000 Euro για 3 εξαρτώμενα τέκνα, και επιπλέον 1000 Euro ανά επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο έως και 4000 Euro).
- Επιπλέον 1000 Euro για την αγορά αυτοκινήτου και μικροαυτοκινήτου σε νέους έως 29 ετών.
- Δυνατότητα εκχώρησης δικαιώματος είσπραξης επιδότησης στην εταιρία πώλησης.
- Επιδότηση έως 40% και με μέγιστο ποσό τις 3.000 για την αγορά δικύκλων και τρικύκλων κατηγορίας L5e έως L7e (επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα και τα μικροαυτοκίνητα).
- Eπιδότηση ηλεκτρικών δικύκλων κατηγορίας L1e έως L4e έως 20% και με μέγιστο ποσό επιδότησης 800Euro.
- Επιδότηση 40% για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 Euro.
Αντίστοιχα για τις επιχειρήσεις τα κίνητρα είναι:
- Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro από 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 Euro από 21 οχήματα και πάνω.
- Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 Euro ανά όχημα και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 400 Euro ανά σημείο επαναφόρτιση.
- Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες για την αγορά έως και 10 ηλεκτρικών ποδηλάτων.
- Επιδότηση 30% και έως 8.000 Euro για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς για 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση και έως 6.000 Euro για 21 οχήματα και πάνω αντίστοιχα.
- Επιπλέον 4.000 Euro ανά αυτοκίνητο για εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε νησιά.
- Επιδότηση 30% και με μέγιστο ποσό τις 8.000 Euro ανά αυτοκίνητο για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive) από 1 μέχρι 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 Euro για 21 οχήματα και άνω αντίστοιχα.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...kinita-oximata
|
|
|
|
31-07-22, 03:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κινούμαι ηλεκτρικά 2: Πώς θα πάρετε την επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δίκυκλο, ή ποδήλατο - Τα ποσά που δικαιούστε
Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος « Κινούμαι ηλεκτρικά 2» ξεκίνησε με αρχικό προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ και οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στη διεύθυνση https://kinoumeilektrika2.gov.gr/index.html
Από την Πέμπτη 28 Ιουλίου ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, ποδήλατα), στο πλαίσιο του «Κινούμαι ηλεκτρικά 2».
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους και διαθέτουν ΑΦΜ, όπως επίσης και όλες οι επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα (πλην ΝΠΔΔ), κάθε μορφής και κάθε μεγέθους που διαθέτουν έδρα ή/και υποκατάστημα εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
Το πρόγραμμα καλύπτει δαπάνες για την αγορά ή και ενοικίαση αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων, τρικύκλων και μικροαυτοκινήτων καθώς και την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων.
Επιπλέον επιδοτείται και η εγκατάσταση έξυπνων φορτιστών, η απόσυρση παλαιού οχήματος και η αγορά δεύτερης μπαταρίας στα δίκυκλα/τρίκυκλα και μικροαυτοκίνητα.
Οι δαπάνες του προγράμματος είναι επιλέξιμες εφόσον έχουν γίνει από την 1η Δεκεμβρίου 2021, δηλαδή οποιοσδήποτε έχει αγοράσει ή παραγγείλει ηλεκτρικό όχημα από αυτή την ημερομηνία και μετά έχει την δυνατότητα να υπαχθεί στο πρόγραμμα.
Τα κίνητρα του προγράμματος
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...pou-dikaioyste
|
|
|
|
31-07-22, 03:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Κάθε φυσικό πρόσωπο δικαιούται μία αίτηση για ένα μόνο όχημα.
Επιδοτείται:
Αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με ποσοστό 30% και έως 8.000€ επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (δηλαδή επί της καθαρής αξίας).
Αγορά ελαφρών δικύκλων και τρικύκλων , τα γνωστά μηχανάκια δυο ή τριών τροχών, με ποσοστό 30% και έως τα 1300€ επί της καθαρής αξίας.
Αγορά τρικύκλων μεταφοράς εμπορευμάτων ή και προσώπων και τετράτροχων οχημάτων (μικροαυτοκινήτων) με ποσοστό 40% και έως 3000€.
Αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου με ποσοστό 40% και έως 800 €.
Αγορά έξυπνου οικιακού σημείου φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η οποία επιδοτείται με 500€.
Για τον φορτιστή, δεν μπορεί να υποβληθεί ως μεμονωμένη αίτηση και η δυνατότητα παρέχεται σε όσους επιλέξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Μπορεί το μέγιστο ποσό της επιδότησης να είναι 8.000 ευρώ, όμως παρέχεται επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ αν η αγορά συνοδεύεται με απόσυρση και άλλα 500 ευρώ για αγορά έξυπνου φορτιστή. Συνεπώς το μέγιστο ποσό της επιδότησης για φυσικά πρόσωπα μπορεί να φθάσει μέχρι 9.500 ευρώ.
Οικογένειες - ΑΜΕΑ
Άτομα με Αναπηρία : παρέχεται επιπλέον επιδότηση 1.000€ για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και 500€ για την αγορά ηλεκτρικού δικύκλου, τρικύκλου, ποδηλάτου.
Νέοι έως 29 ετών :παρέχεται επιπλέον επιδότηση 1.000 € για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή μικροαυτοκινήτου.
Γονείς τριών (3) τουλάχιστον εξαρτώμενων τέκνων : παρέχεται επιπλέον επιδότηση 500 € για την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων, τρικύκλων, μικροαυτοκινήτων και ποδηλάτων.
Για την αγορά αυτοκινήτου, παρέχεται επιδότηση 1.000 € για κάθε εξαρτώμενο τέκνο, από το 3ο και άνω, με ανώτατο ποσό τις 4.000 € .
Δηλαδή, για τα πρώτα 3 παιδιά ο δικαιούχος θα λάβει 1.000€, για το 4ο άλλα 1.000€, για το 5ο άλλα 1.000, για το 6ο άλλα 1.000€ (έως τα 4.000€).
Η απόσυρση παλαιού οχήματος είναι προαιρετική και επιδοτείται με επιπλέον 1.000 € όταν αποσύρεται αυτοκίνητο , ή με 400 € όταν αποσύρεται δίκυκλο ή τρίκυκλο. Δεν επιδοτείται η απόσυρση ποδηλάτου.
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος ( https://kinoumeilektrika2.gov.gr/) υπάρχει λίστα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, μικροαυτοκίνητα, την οποία μπορεί να συμβουλεύεται ο ενδιαφερόμενος, καθώς επίσης υπάρχει και λίστα επιλέξιμων μοντέλων φορτιστών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Η αίτηση μπορεί να περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες οχημάτων, χωρίς περιορισμό στον αριθμό, μέχρι να συμπληρώσει το όριο του ευρωπαϊκού κανονισμού σώρευσης, γνωστού ως de minimis, το οποίο υποχρεούνται να τηρούν όλα τα νομικά πρόσωπα.
Και μπορεί μία επιχείρηση να κάνει και 2η αίτηση, με την προϋπόθεση ότι η πρώτη αίτηση έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, έχει δηλαδή καταβληθεί και το συνολικό τίμημα της επιδότησης.
Επιδοτείται:
Αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επιβατικού ή και επαγγελματικού ελαφρού αυτοκινήτου μέγιστης μάζας έως 3,5 τόνους (βαν) ,
(α) με ποσοστό 30% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (δηλαδή επί της καθαρής αξίας) και μέγιστο ποσό επιδότησης τις 8.000 € για έως είκοσι (20) αυτοκίνητα (β) με ποσοστό 20% επί της ΛΤΠΦ και μέγιστο ποσό επιδότησης τις 6.000 € από το εικοστό πρώτο (21ο) αυτοκίνητο και άνω.
Για τα υπόλοιπα ισχύει ό,τι και για τα φυσικά πρόσωπα.
Και οι επιχειρήσεις λαμβάνουν φυσικά την έξτρα επιδότηση των 1000€ για κάθε απόσυρση.
Επιπλέον κίνητρα για επιχειρήσεις σε νησιά
Επίσης παρέχονται ξεχωριστά επιπλέον κίνητρα για τις επιχειρήσεις που έχουν έδρα στα νησιά. Μια επιχείρηση λοιπόν, εκτός από τις έως 8000€ που θα λάβει για ένα αυτοκίνητο θα επιδοτηθεί επιπλέον με 4.000€ για κάθε όχημα.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
- Εγγραφείτε στην υπηρεσία
- Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
- Επιλέξτε την κατηγορία οχήματος, το μοντέλο και την αξία
- Επιλέξτε αν επιθυμείτε έξυπνο φορτιστή
- Επιλέξτε αν επιθυμείτε απόσυρση
- Επιλέξτε αν έχετε οικογένεια με τουλάχιστον 3 εξαρτώμενα τέκνα, είστε άτομο με αναπηρίες ή νέος έως 29ετών
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...pou-dikaioyste
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,26683092 seconds (88,89% PHP - 11,11% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:03. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|