Πλήρως υπερκυβισμένο 4ΖΖ σε 1ΖΖ εδώ (
δες τα specs), και με τα 4ΖΖ μπεκ εδώ και >80.000χλμ. Κανένα πρόβλημα.
Απλά στον κόφτη δουλεύουν κοντά στο 90% του duty cycle τους (που δεν είναι απαγορευτικό).
Θεωρώ πως με μπεκ 1ΖΖ δεν θα δεις καμία διαφορά, και επίσης θα πρέπει να προγραμματίσεις τον εγκέφαλο ώστε να γνωρίζει την αυξημένη ροή αυτών των μπεκ, και να δίνει ανάλογους παλμούς ώστε να διατηρεί (όσο γίνεται) τη βέλτιστη στοιχειομετρία μείγματος.
Ο προγραμματισμός καθεαυτός σε αυτή τη σειρά κινητήρων είναι δύσκολος ή ακατόρθωτος, αναλόγως της μάρκας εγκεφάλου που φοράει το αυτοκίνητο (Bosch ή Denso). Και επαναλαμβάνω, χωρίς υπερσυμπίεση κάποιου είδους, δεν θα μπορέσει ένα 1.4 να "καταναλώσει" την επιπλέον βενζίνη που θα του δώσουν αυτά τα μπεκ. Χώρια ότι θα δουλεύει πάντα λάθος καθώς ο εγκέφαλος μπορεί να προσαρμόσει εν μέρει τα trims για βέλτιστο μείγμα με τα 4ΖΖ μπεκ, όχι όμως με τα 1ΖΖ.
Το μεγαλύτερο "φίμωμα" ενός 4ΖΖ κινητήρα έρχεται από την εισαγωγή, και δευτερευόντως από την εξάτμιση, οπότε το οποιοδήποτε κέρδος με την αλλαγή πεταλούδας-εισαγωγής έρχεται από την αύξηση της ροής του αέρα, δηλαδή την βελτίωση της "αναπνοής" του κινητήρα.