Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
Έρχεται όριο ταχύτητας 30 ή 20 χλμ./ώρα στις πόλεις! |
|
29-06-20, 01:13
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έρχεται όριο ταχύτητας 30 ή 20 χλμ./ώρα στις πόλεις!
Μείωση του ορίου ταχύτητας των οχημάτων στα 30 χιλιόμετρα ή ακόμη και στα 20 χιλιόμετρα την ώρα
προβλέπει η απόφαση του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Δημήτρης Οικονόμου που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης την Παρασκευή 19 Ιουνίου.
Μάλιστα επισημαίνεται ότι η δημιουργία δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 30 ή τα 20 χλμ./ώρα αποτελεί σημαντικό βήμα με στόχο να γίνουν οι δρόμοι πιο φιλικοί στον πεζό και τον ποδηλάτη ως προς την ασφάλεια, τη ρύπανση και τον θόρυβο. Αποτελεί επίσης προϋπόθεση για να λειτουργήσει το οδόστρωμα ως κοινής χρήσης για οχήματα και ποδηλάτες καθώς και για πεζούς. Συνεπώς ε τη θεσμοθέτηση ορίου ταχύτητας τα 30 ή τα 20 χλμ./ώρα σε μια οδό θα αποκτήσουν χώρο οι πεζοί και οι ποδηλάτες.
Ειδικότερα η απόφαση φέρει τίτλο « Έγκριση Τεχνικών Οδηγιών για τη δημιουργία προσωρινών διαδρόμων κίνησης πεζών, προσωρινών διαδρόμων κίνησης ποδηλάτου και προσωρινή δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα τριάντα (30) χλμ/ώρα, σε τοπικές οδούς ή σε περιοχές κατοικίας» και αναμένεται να αλλάξει ριζικά τους τρόπους μετακίνησης σε πάρα πολλές πόλεις της Ελλάδας αλλά και να μειώσει στο ελάχιστο τα όρια ταχύτητας όπως συμβαίνει και σε άλλα κράτη-μέλη.
Ειδικότερα το Βερολίνο διεύρυνε προσωρινά τις λωρίδες ποδηλάτου και δημιούργησε νέες για να επιτρέψει την ασφαλή κυκλοφορία και προσπέραση, λαμβάνοντας υπόψη την ελάχιστη επιτρεπτή κοινωνική απόσταση.
Το Μιλάνο απέκλεισε την κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε δρόμους με όριο ταχύτητας 35 χλμ./ώρα και ταυτόχρονα μείωσε το όριο στα 30 χλμ./ώρα στην πλειονότητα των τοπικών οδών με αυξημένη παρουσία ευάλωτων χρηστών, δίνοντας προτεραιότητα στα ποδήλατα και τους πεζούς.
Στο Παρίσι και σε άλλα πολλές άλλες μεγάλες πόλεις δημιουργήθηκαν έκτακτες λωρίδες κυκλοφορίας ποδηλάτων για τη διάρκεια του lockdown αλλά και για την επόμενη περίοδο προσαρμογής.
Στις Βρυξέλλες ολόκληρο το κέντρο της πόλης μετατράπηκε σε περιοχή ήπιας κυκλοφορίας με ανώτατο όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα ενώ οι πεζοί και οι ποδηλάτες επιτρέπεται να χρησιμοποιούν το πλήρες πλάτος του δρόμου και έχουν απόλυτη προτεραιότητα. Επιπλέον από την 1η Ιανουαρίου του 2021 στο σύνολο της πόλης θα ισχύσει όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.
Παράλληλα στην έγκριση των τεχνικών οδηγιών προβλέπεται η εξοικονόμηση χώρου που απαιτείται για την κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων η οποία μπορεί να επιτευχθεί σε αφαίρεση ή προσωρινή κατάργηση μεμονωμένων θέσεων στάθμευσης ή μιας λωρίδας στάθμευσης, περιορισμός του πλάτους των λωρίδων κυκλοφορίας, απομάκρυνση των θέσεων στάθμευσης – φορτοεκφόρτωσης μακριά από το πεζοδρόμιο και αποκλεισμός ολόκληρης λωρίδας κυκλοφορίας ή ολόκληρου του δρόμου από την κίνηση αυτοκινήτων.
Επίσης επισημαίνεται ότι η πρωτοτυπία των προτεινόμενων παρεμβάσεων θα συνδυάζεται με ταυτόχρονη κα άμεση αλλαγή του ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα σε τοπικές οδούς και περιοχές πόλεων όπου υπάρχει αυξημένη αλληλεπίδραση οχημάτων και ευάλωτων χρηστών ή έντονη κίνηση πεζών και ιδιαιτέρως παιδιών (πλησίον σχολείων, αθλητικών εγκαταστάσεων, πλατειών, κ.ά.).
Στα πλεονέκτημα όλων των παρεμβάσεων πέραν της οδικής ασφάλειας και της μείωσης του μόλυνσης του περιβάλλοντος περιλαμβάνεται και το χαμηλό κόστος κατασκευής των υποδομών για την γρήγορη εφαρμογή τους.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την απόφαση όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Γιώργος Κ. Ανδρής
newsauto.gr
|
29-06-20, 07:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα, καλη εβδομαδα!
μου αρεσει που κανουν συνεχως συγκρισεις οι δικοι μας με τις αλλες χωρες.
Εδω δεν υπαρχει καμια υποδομη και πανε ολα μαζι στον ιδιο διαλυμενο δρομο.
Ειναι που ειναι η κινηση τεραστια να μειωσουν και τα ορια να γινει 100000% περισσοτερη. Πρεπει να υπαρξουν και οι αναλογες υποδομες.
Για να παρεις το ποδηλατο σου πχ πρεπει να εχει παντου χωρο να κινηθεις μεσα στην πολη οχι μονο στο κεντρο. Μεχρι να φτασεις εκει θα σε εχει πατησει κανα φορτηγο πρωτα...
Μετα φυσικα οταν ολοι θα παρουν ποδηλατα και ηλεκτρικα πατινια θα βαλουν και εκει σε αυτα πινακιδες και τελη κυκλοφοριας να μου το θυμαστε!
Τελος τι εννοουν πολη? μιλαμε για το κεντρο μονο? αν οχι τοτε και για ποσο παραεξω? θα περιλαμβανει μεσα και μεγαλες λεωφορους? γιατι τετοιες ταχυτητες σε λεωφορους ειναι εντελως αδυνατον.
|
30-06-20, 22:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Οι άνθρωποι είναι γελοίοι!!! Αυτό έχω να πω, τίποτα αλλο.
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
01-07-20, 20:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα, ναι το οριο μαλλον το πετυχαν στην Αθηνα με τις βλακειες γυρω απο το κεντρο.....ειδικα στις ωρες αιχμης το τι γινεται δεν λεγεται!!!!!
χτες αγανακτησα με 10χλμ πηγαιναμε οχι 30 και 35!
με τα ποδια 2 φορες ποιο γρηγορα θια πηγαινα!
μιλαμε για πολυ ηλιθιοτητα...
Να πω οτι εγω μενω σχετικα κοντα στο κεντρο και ολα αυτα τα τρωω αρκετα στην μαπα.
Ολοι οι γυρω δρομοι εναλλακτικων διαδρομων εχουν γινει πιτα απο την κινηση οποτε αναγκαστικα εχει πολυ χαμηλες ταχυτητες.
Αλλα δεν ειναι λογικη αυτη, να μειωσουμε τα ορια για να πηγαινουν ολα μαζι.
Ξεχωριστα θα επρεπε να πηγαινουν οχι μαζι.
|
02-07-20, 10:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
...το οριο μαλλον το πετυχαν στην Αθηνα με τις βλακειες γυρω απο το κεντρο.....ειδικα στις ωρες αιχμης το τι γινεται δεν λεγεται!!!!!
χτες αγανακτησα με 10χλμ πηγαιναμε οχι 30 και 35!
με τα ποδια 2 φορες ποιο γρηγορα θια πηγαινα!
μιλαμε για πολυ ηλιθιοτητα...
|
Δεν ξέρω, τι λέτε εσείς... Εγώ πάντως διαπίστωσα στις χθεσινές ειδήσεις ότι, οι πολίτες που μίλησαν στους δημοσιογράφους, ήταν ενθουσιασμένοι με την ανάπλαση του κέντρου.
Ε...όλα είναι για το καλό μας. Μην είμαστε γκρινιάρηδες & μηδενιστές!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
02-07-20, 23:19
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-10-2015
Περιοχή:
Βυρωνας-Αθηνα
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Δεν ξέρω, τι λέτε εσείς... Εγώ πάντως διαπίστωσα στις χθεσινές ειδήσεις ότι, οι πολίτες που μίλησαν στους δημοσιογράφους, ήταν ενθουσιασμένοι με την ανάπλαση του κέντρου.
Ε...όλα είναι για το καλό μας. Μην είμαστε γκρινιάρηδες & μηδενιστές!!!!
|
Κομμενα και ραμμενα ρεπορταζ ειναι.....Βαζουν οσους λενε θετικα και οι αλλοι κοψιμο στο μονταζ....Τα ξερουμε τα κολπα τους.....
Ας κανουν κανενα γκαλοπ και θα δεις....οι περισσοτεροι Αθηναιοι λενε οτι ειναι μια μαλακια και μιση ολο αυτο το πραγμα.
|
03-07-20, 07:50
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα, με ποιους πολιτες? με οσους ειναι ηλικιωμενοι ή δεν εχουν αμαξι?
γιατι και για τις κυριακες λεγανε τι καλα και ωραια ολοι....αλλα κανεις δεν δουλευε τις κυριακες, και οσοι δουλευαν ρωτησαν μονο τα αφεντικα.
Οτι τους συμφερει και βολευει δειχνουν απλα....κομμενα και ραμμενα με οτι θελουν να πασαρουν οτι ειναι καλο για το γενικο συνολο. Τα ξερουμε τα κολπα...
Αναπλαση για ποιο ομορφο αν ρωτησαν λογικο ειναι. Η κινηση ειναι αλλο πραγμα ομως.
|
03-07-20, 19:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η λύση είναι την Κυριακή των εκλογών να πηγαινουμε ΟΛΟΙ να ψηφίζουμε ,μην αφήνουμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες και τους βολεμενους να ψηφίζουν....και να θυμόμαστε μην έχουμε μνήμη χρυσόψαρου....
Αυτά....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,15927291 seconds (81,94% PHP - 18,06% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:10. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|