Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Σαζμαν διαρροη
  #1  
Παλιά 03-12-19, 14:05
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σαζμαν διαρροη

Kαλησπεριζω την παρεα. Προσφατα στο σερβις που εκανα διαπιστωθηκε μια μικρη διαρροη βαλβολινης απο το σαζμαν, η διαρροη φαινεται ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σαζμαν με τον κινητηρα. Ο μηχανικος μου ειπε πως σε αυτο το σημειο υπαρχει μια τσιμουχα και απο κει κατα πασα πιθανοτατα ειναι η διαρροη και οτι καλο ειναι να το φτιαξω συντομα γιατι στο σημειο που γινεται αυτη η διαρροη πιθανον να ερχεται σε επαφη με το δισκο-πλατο και να προκαλεσει και εκει φθορα.Το κακο σε αυτο ειναι οτι δεν αρκει απλα να κατεβει το σαζμαν αλλα πρπει και να να ανοιχτει απο οτι μου ειπε, γιατι η τσιμουχα αυτη βρισκεται εσωτερικα του σαζμαν και λεει εφοσον μπουμε σε αυτη την διαδικασια να αλλαξουμε προληπτικα ολες τις τσιμουχες που υπαρχουν στο σασμαν (με γνησιες) για εξασφαλισουμε οτι δεν θα υπαρξουν μελλοντκες διαρροες. Επισης μιας και θα μπω σε αυτη την διαδιακασια θελω να αλλαξω και σετ συμπλεκτη (δισκο-παλτο ρουλεμαν) αλλα ΔΕΝ θελω να παρω το γνησιο διοτι ρωτησα και κοστιζει 230 ευρω, υπαρχουν πολλα εξω στην αγορα που κοστιζουν τα μισα, αλλα δεν ξερω πια μαρκα να διαλεξω, οκ θελω κατι πιο οικονομικο απ τα 230 ευρω του γνησιου αλλα θελω να εχει και μια Α ποιοτητα.

Τα ερωτηματα ειναι τα εξης λοιπον:
Γνωριζει καποιος αν οντως υπαρχει τσιμουχα εσωτερικα του σαζμαν στο σημειο που περιγραφω η μηπως κανει λαθος ο μηχανικος και λαθος θα ανοιχτει το σαζμαν?
Επισης απο δισκους-πλατο που υπαρχουν στην αγορα, γνωριζει καποιος να μου πει ποιος εχει μια Α ποιοτητα(μην ειναι ψευτικος εντελως) για να αγορασω?
Το αμαξι ειναι corolla 1.4 vvti facelift του 2005 με 245.000 χιλιομετρα.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-12-19, 14:43
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
θα πρεπει να δεις αν μυριζει βαλβολινη αυτο που βλεπεις ή απλα λαδι ..το πιο συνηθες ειναι να εχει προβλημα η τσιμουχα του στροφαλου της μηχανης ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-12-19, 14:49
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
θα πρεπει να δεις αν μυριζει βαλβολινη αυτο που βλεπεις ή απλα λαδι ..το πιο συνηθες ειναι να εχει προβλημα η τσιμουχα του στροφαλου της μηχανης ..
Οχι το μυρισαμε και ειναι και το χρωμα του εντελως καθαρο καταξανθο, ειναι 100% βαλβολινη και οχι λαδι κινητηρα αυτο που χανει.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-12-19, 20:04
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Σε corolla του 92 με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα διαρροή από τσιμούχα σαζμάν είχα μόνο από αυτήν στην οποία κουμπώνει το ημιαξόνιο. Αντιθέτως άλλαξα 2 φορές την τσιμούχα την οποία αναφέρει ο Fanis. Οσο για σέτ συμπλέκτη εγώ προτιμώ aisin που νομίζω είναι και πρώτη τοποθέτηση στα toyota.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-12-19, 20:22
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα.
Σε corolla του 92 με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα διαρροή από τσιμούχα σαζμάν είχα μόνο από αυτήν στην οποία κουμπώνει το ημιαξόνιο. Αντιθέτως άλλαξα 2 φορές την τσιμούχα την οποία αναφέρει ο Fanis. Οσο για σέτ συμπλέκτη εγώ προτιμώ aisin που νομίζω είναι και πρώτη τοποθέτηση στα toyota.
Σε ευχαριστω για την απαντηση, το θεμα ειναι οτι αν εχανε απο την τσιμουχα του στροφαλου θα εχανε λαδι μηχανης οχι βαλβολινη οποτε σιγουρα δεν χανει απο εκει. Η διαρροη ειναι σιγουρα απο βαλβολινη καθως εβαλα το δαχτυλο μου και μυρισα το υγρο που διαρρεει και μυριζε ξεκαθαρα βαλβολινη συν οτι ειχε πεντακαθαρο καταξανθο-διαφανες χρωμα, το λαδι κινητηρα περαν της διαφορετικης οσμης, οταν εγινε ο ελεγχος και διαπιστωθηκε η διαρροη, το λαδι ειχε 15.000km (για αλλαγη λαδιω ειχα παει και τυχαια αντοπιστηκε η διαρροη) και το χρωμα των λαδιων ηταν εντονο σκουρο μετα απο 15κ χιλιομετρα.

Αυτο που χανει ειναι σιγουρα βαλβολινη.Αυτο ομως που με μπερδεψε σημερα, ειναι οτι πηρα τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια και ζητησα να μου πουνε τιμη για αγορα ολων των τσιμουχων που εχει πανω το σαζμαν.Σκεφτηκα εφοσον μπω σε τετοια διαδικασια να αλλαξω ολες τις τσιμουχες για να μην εχω μετα απο 10 η 20Κ χιλιομετρα καμια αναπαντεχει διαρροη. Προς εκπληξη μου ομως, η αντιπροσωπεια που ειπε τηλεφωνικα οτι ολες και ολες οι τσιμουχες που εχει το σαζμαν ειναι 2, αυτες που κουμπωνουν τα ημιαξονια και δεν υπαρχει αλλη. Αντιθετως ο τεχνικος που το ειδε, μου ειπε οτι το σαζμαν σε εκεινη το σημειο που εχει διαρροη(οπως λεω παραπανω χανει ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σαζμαν με τον κινητηρα) το σαζμαν εχει μια τσιμουχα εσωτερικη, οτι χανει απο εκει και οτι για να αλλαχθει χρειαζεται να κατεβει το σαζμαν και να ανοιχτει διοτι αυτη η τσιμουχα ειναι μεσα στο σαζμαν.Πραγματικα εχω μπερδευτει και δεν ξερω τι να πιστεψω.

Εν το μεταξυ πριν απο 20Κ χιλιομετρα ειχε κατεβει το σασμαν για αλλαγη σετ συμπλεκτη, μεχρι τοτε δεν υπηρχε καμια διαρροη και πολυ φοβαμαι οτι η διαρροη που διαπιστωθηκε το τελευταιο διαστημα, μηπως ξεκινησε απο την αλλαγη του δισκο πλατο περσυ τετοια εποχη περιπου, εννοω μηπως εγινε καποια "ζημια" κατα την τοποθετηση και μου δημιουργηθηκε αυτο το προβλημα της διαρροης.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 03-12-19, 23:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, οπως ειπαν και παραπανω και εμενα μου ετυχε σε Ε11 βεβαια, να εχω διαρροη βαλβολας απο τα ημιαξονια του σασμαν και απο τα 2 λογω μεγαλου τζογου διαφορικου μαζι με κραδασμους κτλ. Eυτυχως ειχα κρατησει ενα σασμαν και το ειχα καβατζα.
Τωρα ομως πλεον και εγω εχω διαρροη λαδιου αναμεσα σε σασμαν και κινητηρα, να πω οτι εκτος αυτα τα 2 σημεια που ειπαμε, δλδ φλαντζα στροφαλου πλευρα σασμαν, και τσιμουχα σασμαν, μπορει να ειναι ακομα και απο την φλαντζοκολλα στο καρτερ προς εκεινη την πλευρα.
Αυτο που πρεπει να διαπιστωθει ειναι τι λαδι ειναι.
Στο δικο μου ακομα εχω αμφιβολιες τι ειναι, επισης αναλογα τον καιρο μειωνεται ή αυξανεται η διαρροη αλλα οχι τρομερα.

Εγω προτεινω να μην βιαστεις πολυ δες τα εξης.
1. Το λαδι κινητηρα τι χρωμα εχει?
2. Η βαλβολινη σου τι χρωμα εχει?
Οταν ειναι καινουρια και τα 2 εχουν ΙΔΙΟ χρωμα!

Και τελος κοιτας τις σταθμες, αν εχει διαρροη θα κατεβαινει και η σταθμη.

Εγω στο δικο μου τσεκαρω συχνα, μονο το λαδι του κινητηρα κατεβαινει.
Επισης οταν μαυριζε πριν κανω αλλαγη η διαρροη ειχε μαυρισμενο λαδι και δεν μυριζε βαλβολινη αμα το επιανα με το χερι να το μυρισω.
Επειδη θελω και συμπλεκτη οταν τον αλλαξω θα αλλαξω και φλαντζα στροφαλου και φλατζοκολλα στο καρτερ. Και θα ριξω και μια ματια στο σασμαν αν φαινεται κατι εκει που λεμε.

Δεν ειναι μονο 2 οι τσιμουχες σε καμια περιπτωση, εχει στον αξονα που βγαινει για τον συμπλεκτη σιγουρα εκει, αυτη λεμε οτι χανει δλδ, και εχει και στις εξοδους απο την αλλη πλευρα που ειναι το καπακι στο πλαι και ειναι η 5η ταχυτητα και η 6η αν εχουμε 6ταχυτο σασμαν. Βασικα ειναι ρουλεμαν εκεινα, μηπως γιαυτο δεν τα λενε για τσιμουχες δες και βιντεο απο το δικο μου σασμαν https://www.youtube.com/watch?v=wAmpT0ynOaA αλλα ετσι ειναι πανω κατω ολα.
Και πες οτι μπαινεις στην διαδικασια να το ανοιξεις, τα ρουλεμαν θα μεινουν τα ιδια?
Μπορεις να το ψαξεις κιολας www.toyodiy.com πρεπει να γραφτεις για να δειχνει τα σχεδια ειναι δωρεαν.

Η αντιπροσωπεια θα σου αλλαξει τα φωτα παντως....δεν ξερω αν αξιζει να ασχοληθεις με το σασμαν ή να παρεις ενα αλλο μεταχ.
Φιλος που αλλαξε ρουλεμαν σε Toyota εσκασε πανω απο 800 ευρω και τελικα ειχε προβλημα σε ενα χρονο και κανανε το κινεζο, πηρε αλλο μεταχ μετα!!!

Για ανταλλακτικα σε διαφορες μαρκες δες εδώ www.onparts.gr για μαρκα θα προτεινα Exedy μονο ή Aisin που πρεπει να είναι και ο μαμα. Αλλα αν τα παρεις από αλλου σαφως είναι ποιο φτηνα από την Toyota.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-12-19 στις 07:39.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-12-19, 10:47
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
[quote=NikiforosGT;
Μπορεις να το ψαξεις κιολας [URL="http://www.toyodiy.com"] πρεπει να γραφτεις για να δειχνει τα σχεδια ειναι δωρεαν.

Καλημέρα. Νικιφόρε στη ιστοσελίδα που αναφέρεις παρ΄ ότι έχω κάνει εγγραφή δεν μου δείχνει σχέδια μόνο κωδικούς και τιμές. Εκτός την εγγραφή θέλει και τίποτε άλλο?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη costas.x : 04-12-19 στις 10:56.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 04-12-19, 11:11
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αντιθετως ο τεχνικος που το ειδε, μου ειπε οτι το σαζμαν σε εκεινη το σημειο που εχει διαρροη(οπως λεω παραπανω χανει ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σαζμαν με τον κινητηρα) το σαζμαν εχει μια τσιμουχα εσωτερικη, οτι χανει απο εκει και οτι για να αλλαχθει χρειαζεται να κατεβει το σαζμαν και να ανοιχτει διοτι αυτη η τσιμουχα ειναι μεσα στο σαζμαν.Πραγματικα εχω μπερδευτει και δεν ξερω τι να πιστεψω.


Καλημέρα.



http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/...kit-mtm#04331A
πρέπει να είναι η τσιμούχα κάτω απ΄τις 2 που είναι αντικριστά. οι 2 πρέπει να είναι των ημιαξονίων και η άλλη του άξονα που έχεις διαρροή.
Απάντηση με παράθεση
Α
  #9  
Παλιά 04-12-19, 17:11
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Μου εχει συμβει και εμενα πολυ παλια πριν 10-15 χρονια η ιδια διαρροη βαλβολινης μετα απο καποια "απροσεκτα" σερβις και στο toyota corolla 2000 και στο vw transporter 1977 που εχω...
Παραδοξως η διαρροη μετα απο 1-2 μηνες σταματησε εντελως μονη της αφου ξερασε οτι ξερασε και οπως εγω νομιζω...,μου παραγεμιζαν βαλβολινη το σαζμαν.

Στο σαζμαν ΔΕΝ βαζεις μεχρι να χυθει εξω.............
Σε ολους το ειπα - κανεις δε συμφωνουσε - χεστηκα κιολας...

Οταν μετεπειτα εκανα τα σερβις αποκλειστικα μονος μου και εβαζα ΑΚΡΙΒΩΣ την ποσοτητα που λεει το βιβλιο ΔΕΝ ξαναεχασε ποτε βαλβολινη...
Αυτη ειναι η δικη μου ιστορια, δε ξερω τι αλλο μπορει να συμβαινει στο αμαξι σου....
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-12-19, 18:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
[quote=costas.x;484784]
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT;
Μπορεις να το ψαξεις κιολας [URL="http://www.toyodiy.com"
πρεπει να γραφτεις για να δειχνει τα σχεδια ειναι δωρεαν.

Καλημέρα. Νικιφόρε στη ιστοσελίδα που αναφέρεις παρ΄ ότι έχω κάνει εγγραφή δεν μου δείχνει σχέδια μόνο κωδικούς και τιμές. Εκτός την εγγραφή θέλει και τίποτε άλλο?
Καλησπέρα, οχι δεν κανεις κατι αλλο, δεν γνωριζω γιατι δεν στα δειχνει, εμενα τα δειχνει κανονικα ειμαι γραμμενος χρονια, δεν γνωριζω αν αλλαξαν κατι για νεους χρηστες.
Υπαρχει και το προγραμμα της Toyota το EPC για εγκατασταση σε υπολογιστη. Αλλα ειχα παλιες εκδοσεις ενω το Toyodyi ειναι ποιο ανανεωμενο.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο σαζμαν ΔΕΝ βαζεις μεχρι να χυθει εξω.............
Σε ολους το ειπα - κανεις δε συμφωνουσε - χεστηκα κιολας...
Οταν μετεπειτα εκανα τα σερβις αποκλειστικα μονος μου και εβαζα ΑΚΡΙΒΩΣ την ποσοτητα που λεει το βιβλιο ΔΕΝ ξαναεχασε ποτε βαλβολινη...
Αυτη ειναι η δικη μου ιστορια, δε ξερω τι αλλο μπορει να συμβαινει στο αμαξι σου....
καλησπέρα, και εγω ετσι εχω ακουσει ολοι μου λενε μεχρι να χυθει εξω και σε βιβλια το γραφουν ετσι, αλλα νομιζω οτι αυτη ειναι και η σωστη ποσοτητα.
Δλδ η βαλβολινη ειναι στο οριο με την ταπα πληρωσης, ετσι κοιτας και την σταθμη οταν την ανοιξεις.
Εμενα παντως λαδια του κινητηρα χανει.

Οσον αφορα τις τσιμουχες, τελικα στους αξονες οπως εκεινα που εδειξα χτες ειναι ρουλεμαν και ειναι κλειστου τυπου οποτε προφανως επιτυγχανουν και στεγανοποιηση, γιαυτο ειπαν οτι δεν εχει αλλες τσιμουχες.
Οποτε ειναι οι 2 στο σχημα παραπανω που ειναι στα ημιαξονια και αλλαζουν απεξω και η αλλη μεσα ειναι στον αξονα εξοδου προς τον συμπλεκτη δλδ που ειναι στο κεντρο της χελονας του σασμαν, το οποιο σημειο μπορει να ειναι συνηθες καπως να χανει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-12-19 στις 18:59.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
διαρροη σε ts giwrgos20v TOYOTA COROLLA T-SPORT 14 03-01-17 21:59
Διαρροη λαδιου Pete_Mpal_ SUPPORT 0 19-06-13 00:49
Διαρροη λαδιου σε corolla..(ω ναι!!) tms42 SUPPORT 28 10-10-10 19:51
Σαζμαν απο G6 σε E12 lefteris777 TOYOTA COROLLA E 12 38 24-08-10 10:16
Σαζμαν 101-111 tsaftsouf20V 4AGE 20v Levin 31 23-10-06 20:28



Page generated in 0,19505405 seconds (84,77% PHP - 15,23% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)