Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gio7
Καλησπερα σε ολους σας!
Νεο μελος στην πολυ ωραια παρεα σας αν και κατοχος 1.3 G6 4E-FE απο το 1999.
Εβαλα πριν 2 μηνες υγραεριο ( 222.000Km) και με προτροπη και του εγκαταστατη ,θελω να ελεγξω-ρυθμισω βαλβιδες (δεν θυμαμαι να εχω κανει ποτε...)...
Αυτο γινεται μονο στην αντιπροσωπεια? (ειμαι καλαματα)
Εχουμε εικονα πόσο περιπου μπορει να ειναι τα εργατικα? (για κοστος καπελωτων εμαθα 8ευρω το καθενα)
Ο καθαρισμος βαλβιδων ειναι διαφορετικο απο τον ελεγχο-ρυθμιση?
|
Οτι ειπε ο Φανης να πω μονο οτι φυσικα δεν χρειαζεται να πας αντιπροσωπεια και να σε σκισουν, οποιος μηχανικος ασχολειται με τετοια μπορει να τα κανει.
Οι ρυθμισεις δεν σημαινουν απαραιτητα και καθαρισμα βαλβιδων θεωρω, γιατι ειναι επιπλεον εργασια, εχω δει βαλβιδες συνηθως της εξαγωγης λογω καυσαεριων να ειναι τοσο χαλια που να θελουν πολυ τριψιμο και γυαλισμα. Εγω σε μια παλια κεφαλη που ειχα απο 4EFE ειδα και επαθα να τις καθαρισω εστω και λιγο χωρις ειδικο εργαλειο. Τωρα αναλογα τον μαστορα αμα βρεις καποιον να το κανει αναλογα σε τι κατασταση ειναι το βλεπετε μετα αυτο.
Επισης αν δεν εχουν αλλαχτει ιμαντας χρονισμου και τσιμουχα-ταπα εκκεντροφορων θα ηταν ποιο ευκολο να γινει μαζι γιατι πρεπει να βγουν οι εκκεντροφοροι απο πανω.
Και μπορει να χρειαστεις που καλο θα ειναι να αλλαχτουν λαστιχο στεγανοποιησης ψευδοκαπακου και ροδελιτσες στις βιδες, καθως και λαστιχακι oring διανομεα.