Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
κινητήρας
  #1  
Παλιά 14-09-19, 11:29
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 179
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κινητήρας

Και πάλι ψιλοπροβληματάκια λοιπόν εδω και 2 - 3 χρόνια οταν ειχα γυρω στα 250000 χλμ ειχε αρχίσει το corollaκι μου και δεν τραβούσε τοσο καλά , τωρα εχω 265000 χλμ και πλέων σε ανηφόρα ακόμα και με πρώτη οταν πέσουν οι στροφές κατω απο 2-2500 κομπιάζει πρεπει να εχω μαζέψει φορα ή να δουλέψει πάνω απο τις 3000 ετσι και με κοψει κάποιος ίσα που προχωράει με τα χίλια ζόρια τι μπορεί να έχει ; Προς το παρών εγω αυτά που έκανα ειναι να αλλαξω το φίλτρο αέρα ειχα το κιτ της KN το οποιο πριν 2 μέρες ειδα οτι έιχε σκιστεί εκει λογικο μετα απο 16-17 χρονια και τόσα πλυσίματα,έβαλα το μάμα παλι καθαρισα τον MAF με σπρέυ επαφών και την πεταλούδα με σπρέυ για καρμπυρατερ , η πεταλούδα παντος ηταν κατάμαυρη ! Και χθές ειπα να δοκιμασω μπας και βελτιώθηκε η κατασταση αλλα μπα τα ίδια !! Και μια τελευταια ερώτηση μου εχει μείνει απο το Ε11 το στρογγυλοφαναρο η αγωνιστικη πολλαπλη της ΤΤΕ γυρω στις 300.000 δρχ την ειχα παρει συν σωληνώσεις και το τελικο της ΤΤΕ πετούσα και εγω πολλα για βελτιώσεις τοτε , τελος παντων αν την πάω σε εξατμισά μπορεί να ταιριάξει στην Ε12 ; Αλλιως να την βάλω για πώληση!
Αυτά τα λίγα απο μένα καλημέρα σε ολους-ες
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-09-19, 10:22
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 434
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πάντα κατα την γνώμη μου
καθαρισμός μπεκ
καθαρισμός πεταλούδας (να βγεί εξω)
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 16-09-19, 17:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, δλδ τα κομπιασματα γινονται ΜΟΝΟ σε ανηφορα? αμα ειναι κατηφορα ή ισιος δρομος ή στροφες δεν εχει προβλημα?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 16-09-19, 22:46
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 179
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, δλδ τα κομπιασματα γινονται ΜΟΝΟ σε ανηφορα? αμα ειναι κατηφορα ή ισιος δρομος ή στροφες δεν εχει προβλημα?
Στην ευθεία αν πατήσω το γκάζι απότομα ψιλομπουκωνει αλλά μετά αρπαζει, ποιο έντονο είναι στην ανηφόρα που όσο και να πατάω το γκάζι αν δεν έχω μαζέψει φορά ή ψηλες στροφές δεν πάει!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 17-09-19, 07:38
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην ευθεία αν πατήσω το γκάζι απότομα ψιλομπουκωνει αλλά μετά αρπαζει, ποιο έντονο είναι στην ανηφόρα που όσο και να πατάω το γκάζι αν δεν έχω μαζέψει φορά ή ψηλες στροφές δεν πάει!!
Καλημέρα, επειδή σχετικα προσφατα το εκανα, εβγαλα το σωμα της πεταλούδας στο δικο μου μοτερ (4EFTE) και το εκανα να λαμπει. Περνανε και σωληνάκια με παραφλου και εβαλα μια μικρη αντλια ενυδρείου να κανω κύκλωμα να καθαρισουν ακομα και αυτά.
Από τοτε ειδα διαφορα σε αποκριση, γκαζια, επιταχυνση σε όλα.
Μετα που εκανα ανακατασκευή το μισο μοτερ δλδ κυλινδροκεφαλη κτλ επεσε καθαρισμα μπεκ σε μαστορα, αλλα και από πριν τα ειχα καθαρισει οσο μπορουσα μονος μου μαζι με την πεταλουδα δλδ και μετα ειδα ακομα ποιο μεγαλη διαφορα.
Μετα ειδα και διαφορα καταναλωσης τουλάχιστον 1λτ/100χλμ αλλα μπορει να οφείλεται στην αλλαγη της κεφαλης-φλαντζας κτλ και όχι μονο στο καθαρισμα των μπεκ.
Επισης στα μπεκ καινουρια λάστιχα γιατι αν χανουν δημιουργουν προβλήματα.

Ειπες καθαρισες πεταλουδα αλλα πως? πανω στο μοτερ?
Συμφωνω και εγω με τον neoklis δλδ.

Και αν υπαρχει φιλτρο βενζίνης δεν ξερω πως είναι σε Ε12 αμεση αλλαγη.
Επισης τι βενζινη βαζεις? να δοκιμασεις καλη βενζινη να δεις.
Μην τα κανεις όλα μαζι ένα πραγμα κάθε φορα να βρεις τι φταιει.
Δοκιμασε για αρχη πχ καλη βενζινη με κανα καθαριστικο συμπλήρωμα.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-09-19, 11:39
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 179
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα, επειδή σχετικα προσφατα το εκανα, εβγαλα το σωμα της πεταλούδας στο δικο μου μοτερ (4EFTE) και το εκανα να λαμπει. Περνανε και σωληνάκια με παραφλου και εβαλα μια μικρη αντλια ενυδρείου να κανω κύκλωμα να καθαρισουν ακομα και αυτά.
Από τοτε ειδα διαφορα σε αποκριση, γκαζια, επιταχυνση σε όλα.
Μετα που εκανα ανακατασκευή το μισο μοτερ δλδ κυλινδροκεφαλη κτλ επεσε καθαρισμα μπεκ σε μαστορα, αλλα και από πριν τα ειχα καθαρισει οσο μπορουσα μονος μου μαζι με την πεταλουδα δλδ και μετα ειδα ακομα ποιο μεγαλη διαφορα.
Μετα ειδα και διαφορα καταναλωσης τουλάχιστον 1λτ/100χλμ αλλα μπορει να οφείλεται στην αλλαγη της κεφαλης-φλαντζας κτλ και όχι μονο στο καθαρισμα των μπεκ.
Επισης στα μπεκ καινουρια λάστιχα γιατι αν χανουν δημιουργουν προβλήματα.

Ειπες καθαρισες πεταλουδα αλλα πως? πανω στο μοτερ?
Συμφωνω και εγω με τον neoklis δλδ.

Και αν υπαρχει φιλτρο βενζίνης δεν ξερω πως είναι σε Ε12 αμεση αλλαγη.
Επισης τι βενζινη βαζεις? να δοκιμασεις καλη βενζινη να δεις.
Μην τα κανεις όλα μαζι ένα πραγμα κάθε φορα να βρεις τι φταιει.
Δοκιμασε για αρχη πχ καλη βενζινη με κανα καθαριστικο συμπλήρωμα.
Καλημέρα ναι πάνω στο μοτέρ καθάρισα με το σπρέυ ειπα να την βγάλω αλλα δεν ημουν σίγουρος μην γινει καμια μ....α ,για τα σωληνάκια δεν ξερω αν έχαναν δεν θα μύριζε βενζίνη; Οσο για το φίλτρο δεν συμφέρει γιατί στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι παει ολο μαζί με την αντλία βενζίνης.Θα παω να ρωτήσω για καθαρισμό μπεκ ξέρει κανεις ποσο κοστίζει και κανα καλό συνεργείο στη Βέροια;
Ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 19-09-19, 15:13
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην ευθεία αν πατήσω το γκάζι απότομα ψιλομπουκωνει αλλά μετά αρπαζει, ποιο έντονο είναι στην ανηφόρα που όσο και να πατάω το γκάζι αν δεν έχω μαζέψει φορά ή ψηλες στροφές δεν πάει!!
Αφεντικο...απο πότε εχουμε να αλλαξουμε μπουζακια??
Τσεκαραμε πολλαπλασιαστες??

Τα κομπιασματα παραπεμπουν σε "misfire" (αποψη μου)..
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 20-09-19, 16:55
Το avatar του χρήστη martin-46
martin-46 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: E12 1.4 vvti
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 46
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 179
martin-46 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφεντικο...απο πότε εχουμε να αλλαξουμε μπουζακια??
Τσεκαραμε πολλαπλασιαστες??

Τα κομπιασματα παραπεμπουν σε "misfire" (αποψη μου)..
Ότι έχουν χιλιόμετρα έχουν κοντά στα 30000 από την προηγούμενη αλλαγή αν και κάθε 40000 τα αλλάζω,θα δοκιμάσω και αυτό. Πολλαπλασιαστη είχα αλλάξει πριν 1-1,5 χρόνο!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 22-09-19, 17:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από martin-46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ότι έχουν χιλιόμετρα έχουν κοντά στα 30000 από την προηγούμενη αλλαγή αν και κάθε 40000 τα αλλάζω,θα δοκιμάσω και αυτό. Πολλαπλασιαστη είχα αλλάξει πριν 1-1,5 χρόνο!!
Καλησπέρα, εναν εχει για τα 4 μπουζι ή εχει 2 ανα 2 κυλινδρους? ή ενα για τον καθενα? πως ειναι σε αυτο το μοτερ δεν ξερω.
Στο δικο μου πχ εχει εναν εξωτερικο για ολα μαζι και μου εχει τυχει να εχω προβληματα λογω του καλωδιου που ενωνει πολλαπλασιαστη με διανομεα και μου εχει τυχει 2 φορες μαλιστα και με εχει χτυπησει και το ρευμα και εγινα λιγο μπαρμπεκιου...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 23-09-19, 13:18
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, εναν εχει για τα 4 μπουζι ή εχει 2 ανα 2 κυλινδρους? ή ενα για τον καθενα? πως ειναι σε αυτο το μοτερ δεν ξερω...
Γράφει... "Ε12 1.4 vvti". Άρα έναν για κάθε κύλινδρο/μπουζί.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Toyota corolla 1,3 4EFE κινητήρας GIANNHS PAP-MEGARA Θελω βοηθεια 6 01-11-17 19:16
Κάποιες στιγμές δεν πέρνει μπρος ο κινητήρας abozas ΦΟΡΟΥΜ 15 12-01-10 11:56
Κινητήρας 2zz-Ge madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 07-05-08 16:54
Ο κινητήρας ζητά λάδι... THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 102 08-11-07 17:51
Κινητήρας John G OFF TOPIC 5 12-02-07 21:03



Page generated in 0,16937995 seconds (82,61% PHP - 17,39% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:06.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)