Αποστολή στην Ισπανία
H Toyota είναι πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία και συμβάλει καθοριστικά στη μείωση των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα. Η τελευταία της ενέργεια για να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μοντέλων της είναι η δημιουργία της 12ης γενιάς του Toyota Corolla.
Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Toyota Corolla έγινε στη Μαγιόρκα της Ισπανίας. Η Μαγιόρκα είναι το μεγαλύτερο νησί των Βαλεαρίδων, μιας αυτόνομης κοινότητας της Ισπανίας. Όπως η Μενόρκα και η Ίμπιζα, αποτελεί σημαντικό τουριστικό προορισμό. Έχει μέγεθος 3.624,5 τ.χλμ. και πληθυσμό 861.929 κατοίκων σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Το νέο Toyota Corolla αντικαθιστά το Auris στη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας. Είναι ο εκπρόσωπος της στη μικρομεσαία κατηγορία.
Η πρώτη δοκιμή έγινε με Toyota Corolla HB, που φέρει την πιο καινούργια και ισχυρή υβριδική μονάδα 2.0 απόδοσης 180 ίππων. Το πρώτο μέλημα ήταν να αναζητηθεί η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο στον οδηγό, γιατί τα υβριδικά λόγω του βάρους των μπαταριών υπολείπονται στην οδική συμπεριφορά.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπιστώθηκε ότι το βαρύ αυτοκίνητο 1340 κιλών στέκεται πολύ καλά στο δρόμο και δίνει την αίσθηση της ασφάλειας στον οδηγό. Είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που στρίβει σαν ένα ενιαίο τμήμα, χωρίς να γέρνει και πατάει τόσο καλά στον δρόμο. Ακόμη και στα τμήματα με αλλεπάλληλες καμπές δεν παρατήρησα σημαντικές αδυναμίες.
Όπως εξήγησαν οι μηχανικοί, η πρωτοφανής αλλαγή στην οδική συμπεριφορά, οφείλεται στις δυνατότητες του νέου πλαισίου TNGA, το χαμηλότερο κέντρο βάρους, τη νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τη νέα τεχνολογία των αμορτισέρ.
Συνδύασαν όλες τις παραμέτρους και καθόρισαν τις ρυθμίσεις, που ταιριάζουν στις απαιτήσεις των ευρωπαίων οδηγών. Είναι το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της μάρκας.
Το πιο ισχυρό σύστημα παραγωγής ενέργειας είναι η καλύτερη επιλογή για όσους αναζητούν υψηλές επιδόσεις και κάνουν ταξίδια. Η ανάπτυξη της ταχύτητας γίνεται με άμεσο τρόπο λόγω της υποστήριξης του ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει το μέγιστο της ισχύος του μόλις πατήσεις το γκάζι. Ο βενζινοκινητήρας δίνει τον ρυθμό στην παροχή ενέργειας και τα 7,9’’ για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται χωρίς πίεση. Πρόκειται για μια πολύ καλή επίδοση δεδομένου του αυξημένου βάρους του αυτοκίνητου μήκους 4,37 μ.
Στη δοκιμή, η μέση κατανάλωση ήταν 5,9 λίτρα/100χλμ./ώρα. Εργοστασιακή κατανάλωση 3,7 λίτρα/100χλμ.
Ο εσωτερικός χώρος παίρνει υψηλή βαθμολογία και στην απτή ποιότητα. Ευρωπαικός προσανατολισμός και στην επιλογή των νέων υλικών υψηλής ποιότητας. Καμία παρατήρηση για την συναρμολόγηση και το φινίρισμα, η Toyota φημίζεται για την ποιότητα κατασκευής.
Το νέο Toyota Corolla, θα ενισχύσει την θέση της μάρκας στην ελληνική αγορά και θα συμβάλει στη κατάκτηση της πρώτης θέσης στις πωλήσεις. Η βασική έκδοση 1.2 κοστίζει 17.430 ευρώ, υβριδικό 1.8 από 20.800 ευρώ, υβριδικό 2.0 από 25.490 ευρώ. Οι πωλήσεις ξεκινούν την 1 Μαρτίου.
ΠΗΓΗ :
https://www.msn.com/el-gr/autos/news...cid=spartandhp