καλημερα! να συμπληρωσω και κατι αλλο που το ειδα και ακουσα στην Toyota!
ηταν μια κυρια που τσακωνοταν επειδη λεει χαλαγε ο δισκος συμπλεκτη καθε 20.000χλμ περιπου πανω κατω.
Τελικα με τα λιγα και τα πολλα αφηνε το αριστερο ποδι της να ξεκουραζετε πανω στο πενταλ!!!!
οποτε και αυτο, αν δεν εχει σημειο το αμαξι μας να ξεκουραζουμε το ποδι μας ΔΕΝ το κανουμε πανω σε κανενα πενταλ ειδικα στου συμπλέκτη γιατι τον κανουμε να πατιναρει και θα κανει λιγα χλμ!!!
Φανη δεν εγραψες και τα αλλα ομως!
Πέντε
Κατεβαίνετε τις κατηφόρες με φρένα; Λογικό είναι στον κατήφορο να θέλετε να ελέγξετε την ταχύτητα και φυσικό είναι να πατάτε το φρένο σε όλη τη διάρκεια της κατάβασης, δεν είναι όμως και ότι καλύτερο για το αυτοκίνητο. Τα φρένα υπερθερμαίνονται και οι δίσκοι σκεβρώνουν, ενώ αν βράσουν και τα υγρά δεν θα έχετε φρένα αμέσως μετά. Απλά κατεβάστε μία ταχύτητα και αφήστε την συμπίεση του κινητήρα να φρενάρει φυσικά το αυτοκίνητο, σώζοντας τα φρένα σας.
Τέσσερα
Κουβαλάτε πολλή σαβούρα στο αυτοκίνητο; Είναι ακόμη η ομπρέλα θαλάσσης στο πόρτη μπαγκάζ μαζί με εκείνη τη τσάντα του Ικέα γεμάτη βιβλία για δώρο ή παπούτσια για πέταμα; Όχι μόνο προσθέτετε βάρος στο αυτοκίνητο, αλλά επιβαρύνετε και όλα τα συστήματα, μετάδοση, ανάρτηση, φρένα. Φυσικά καίτε περισσότερο καύσιμο αλλά και γεμίζετε με σκόνη τους αεραγωγούς αποδυναμώνοντας την λειτουργία του κλιματισμού που έτσι χρησιμοποιείτε περισσότερο. Αδειάστε το αυτοκίνητο και αφήστε μόνο τα απαραίτητα.
Τρία
Κρατάτε το αυτοκίνητο στο μποτιλιάρισμα με το συμπλέκτη; Που να αλλάζεις τώρα πρώτη-νεκρά και ξανά πρώτη. Βάζεις την πρώτη και περιμένεις με τον συμπλέκτη πατημένο να τσουλήσεις λίγο, όσο σου επιτρέπει η κυκλοφορία. Το πατινάρισμα πάει σύννεφο κάνοντας τη ζωή του δίσκου και του πλατό δύσκολη, φέρνοντας την αντικατάστασή τους, κοντά 400 ευρώ πιο σύντομα. Βάλτε νεκρά, και μην κουράζετε τον συμπλέκτη, κουράστε το πόδι σας.
Δύο
Το σανιδώνετε στο φανάρι; Εντάξει, έχει την πλάκα του, όμως η εκκίνηση αγωνιστικού τύπου, εκτός ότι καίει απίστευτο καύσιμο, φέρνει όλα τα συστήματα στο όριό τους, απότομα, συγχρόνως και άσκοπα. Αν βάλεις και το φρενάρισμα στο τέλος, τότε έχεις ζορίσει κάθε μηχανικό μέρος του αυτοκινήτου. Αν θέλεις επιτάχυνση, άνοιξε το γκάζι εν κινήσει, όχι από στάση.
Ένα
Αφήνετε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με ταχύτητα; Πολλοί τραβάτε και χειρόφρενο, αφού όμως όλο το βάρος έχει πέσει στο κιβώτιο. Γιατί; Γιατί ενώ μπορείς να αφήσεις τα 1500 κιλά του αυτοκινήτου να τα ελέγξουν τα φρένα, όπως κάνουν πάντα, τα αφήνεις να στέκονται στο δόντι ενός γραναζιού μικρότερου από το μικρό σου νύχι. Έτσι μάθαμε στη σχολή οδηγών, είναι όμως πολύ κακή συνήθεια. Αν χιονίζει και θες διπλή εξασφάλιση, άσε το αυτοκίνητο στο χειρόφρενο και μετά βάλε ταχύτητα. Ακόμη καλύτερα, αν δεν υπάρχει άλλος λόγος, άστο στη νεκρά.
Πηγή:
http://www.autotriti.gr/data/news/pr...#ixzz4Zgv9sNba
Αυτο το Ενα διαφωνω ΚΑΘΕΤΑ, μονο το χειροφρενο ΔΕΝ ειναι αρκετο εκτος αν εχουμε ροδες στραμενες προς πεζοδρομιο ή βαζουμε πετρες στις ροδες!!! εχω δει τα απειρα με μονο τραβηγμενο χειροφρενο! τρακαρισματα, αμαξια να φυγουν απεναντι σε κεντρικους δρομους, αμαξι κολλημενο στο δικο μου, αμαξι κολλημενο κατω απο φορτηγο κτλ. Και ολα επειδη το χειροφρενο ειτε δεν επιανε καλα, ειτε δεν το ειχαν τραβηξει τερμα.
Με την αναποδη ταχυτητα ποτε δεν φευγει, ΔΕΝ βαζουμε ΜΟΝΟ ταχυτητα, απλα το κανουμε ΓΙΑ ασφαλεια!!! φανταζομαι απο το να γινει τρακαρισμα ή σοβαρο ατυχημα προτιμοτερο θα ειναι να ζοριστει λιγο μια ταχυτητα. Μιλαω για ανηφορες και κατηφορες.
το πεντε αυτο που εγραψα το εκανα και εγω σε βουνα και εσκισα τα φρενα, πιστευα οτι ζοριζεται το σασμαν-μοτερ γιαυτο.
Αλλα τελικα τα φρενα την ακουνε πολυ γρηγορα. Οποτε εχει δικιο το αρθρο.