Καλησπερα Χρονια πολλα και καλη χρονια! το κοκκινο θαυμαστικο μεσα σε κυκλο τουλαχιστον σε εμενα Ε11 ειναι το χειροφρενο και αμα αναψει σε ασχετη στιγμη ειναι και για τα φρενα πχ χαμηλη σταθη υγρων φρενων. Καμια φορα μπορει να εχει προβλημα ο αισθητηρας να το πω ετσι του χειροφρενου και να αναβει συνεχεια και καλα λες και ειναι σηκωμενο! δεν ξερω τι αλλο μπορει να σημαινει ή αν σημαινει κατι αλλο στις Ε12 ή εχει αλλο παρομοιο λαμπακι.
Τι εννοεις δεν ειχε ταχυτητες? ανεβαζε στροφες και δεν προχωρουσε? πρωτη φορα το ακουω αυτο αλλο και τουτο!
Δες εδω την δικια μου ενδειξη τετοια ητανε?
http://i180.photobucket.com/albums/x...rofometro3.jpg
Εμενα η γνωμη μου ειναι να πας για διαγνωση να δουν αμα βγαλει κατι απο εγκεφαλο γιατι εκει ψιλιαζομαι το προβλημα αυτο.
Ας τα παρουμε απο την αρχη να μας κανεις μερικες διευκρινησεις που τουλαχιστον εγω δεν καταλαβα.
1. Οταν βγηκε η ενδειξη το μοτερ τι εκανε εσβησε?
2. Οταν λες ανεβαζε στροφες με ανοιχτο το μοτερ ή σβηστο και εδειχνε οτι ανεβαζει?
3. Τι εννοεις δεν ειχε ταχυτητες? με σβηστο μοτερ? με αναμενο μοτερ? δεν εμπαιναν τι εκαναν δλδ?
Τι σασμαν εχεις μηχανικο? αυτοματο (υδραυλικο), σειριακο?
ΑΝ ηταν αναμενο και δεν πηγαινε με καμια ταχυτητα και εχεις ηλεκτρικο γκαζι τοτε μαλλον ειναι σε αυτο το προβλημα.
Αν και δεν γνωριζω απο ηλεκτρικα γκαζια εγω ειμαι με ντιζα βλεπεις, ο μοναδικος ισως λογος να μην πηγαινει το αμαξι με αναμενο μοτερ ειναι να μην δουλευει το γκαζι.....γιατι ολα τα αλλα ειναι μηχανικα που εχουν σχεση με μεταδοση κινησης κτλ. Κατι που ειχα παθει στην Ε.Ο μαλιστα βραδυ οταν εφυγε απο το διχαλο η ντιζα του γκαζιου μου!!!! βεβαια εμενα λιποθυμησε το γκαζι και το καταλαβα, δλδ επεσε στο δαπεδο!
σε ηλεκτρικο γκαζι επειδη δουλευει αλλιως το πεταλ δειχνει οτι δουλευει κανονικα. Αναλογα τωρα και την συνδεσμολογια μπορει φανταζομαι να δειχνει το στροφομετρο στροφες αλλα να μην δινει εντολη στην πεταλουδα να ανοιξει και να μην πηγαινεις βημα.