Γειά σας μετά από πολύ καιρό.
Δούλευε άψογα μέχρι πριν δυό τρεις μέρες το L/B ΕΕ 90 με μοτερ 2Ε-Ε (καταλυτικό) ετών 25 με 360.000 άσχημα χλμ, όταν άρχισε σχεδόν ξαφνικά να ρετάρει και να μην τραβάει σε ανηφόρα. Έβαλα-έβγαλα μπουζοκαλώδια άνοιξα φίλτρο αέρα, έλεγξα βύσματα συνδέσεις κι ότι άλλο μπορούσα να σκεφτώ εκείνη τη στιγμή που βρισκόμουν στην Εθνική Καλαμάτας - Αθήνας. Σκεφτόμενος για κακή βενζίνη γέμισα το μισό τεπόζιτο με 100άρα και το ζόρισα να τερματίσει κοντέρ πράγμα που όντως το κατάφερε. Αρα δεν είναι αντλία βενζίνης ή μπουκωμένο φίλτρο βενζίνης.Εδώ να ομολογήσω ότι το αμάξι είναι ασυντήρητο πολύ καιρό.
Τέλος πάντων, σε φίλο μηχανικό που δεν πίστευε με τίποτα ότι ήταν κάτι σοβαρό, αφού τον ζάλισα με το άγχος μου για μπεκ, injection, εγκέφαλο, αισθητήρες κ.λ.π., αυτός ψύχραιμος έβγαλε να δει τα μπουζί ξεκινώντας από τα απλά πράγμα που εγώ απέριπτα. Τελικά το δεύτερο μπουζί είχε ανύπαρκτη ακίδα και πορσελάνη.
Κοκκίνησα όταν αντιλήφθηκα ότι τα μπουζί είχαν κλείσει 25.000 χλμ.
Αυτά ........ έχετε εμπιστοσύνη στο κορολάκι σας, συντηρήστε το (όχι σαν εμένα) και καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.