καλημερα! βρες και δοκιμασε αυτο
http://www.superdynamic.gr/index4.htm μπορει να εχει το μπουκαλακι απο 7-10 ευρω αναλογα το μαγαζι, κανει για 2 γεμισματα, εχει πολυ καλη διαφορα.
Προσωπικα την διαφορα εγω την βλεπω βαζοντας ασετον στην βενζινη, ΠΡΟΣΟΧΗ μονο απο φαρμακειο με καθαροτητα κοντα 100%, πχ 97 κατι ή 98 κατι, οχι οτι νανε! και οχι αυτο για τα νυχια! το κανω 2 χρονια+ 120ml στα 40 λιτρα βαζω. Δεν το συνιστω για οσους φοβουνται....εγω δεν.....δεν εχω κανενα προβλημα, δεν το κανω για οικονομια ισως να μην εχει ισως πολυ μικρη, ομως κανει καλυτερη καυση η βενζινη, σχεδον μηδενικους ρυπους, με κρυο μοτερ βγαζω καρτα πριν δεν εβγαζε, δουλευει ποιο ομαλα, ποιο ηρεμα και ησυχα, και εχει οκτανια παραπανω, τραβαει πολυ καλυτερα ακομα και σε χαμηλες ταχυτητες, εκκινησεις και υψηλες, ετσι συμπεριφερεται ο 4EFTE μου, οποιος θελει δοκιμαζει, δεν φερω ΟΥΔΕΜΙΑ ευθυνη αν παθετε κατι ομως, γιαυτο δεν το συνιστω σε κανεναν απλα το αναφερω.
Δοκιμασα το υγρο που ειπα με shell Vpower Racing και ασετον, περιττο να πω πως πηγαινε!!! turbo-nitro-intercooler!!!! αφου δεν εσπασε τιποτα παλι καλα!
υποψην παντα πλεον βαζω μονο shell βενζινη οχι μονο για ποντους αλλα επειδη ξερω τι μου γινεται με νοθεια-κλεψιμο και οταν εχει προσφορα τοτε βαζω Vpower ή Vpower racing.
Σχετικα με το σασμαν ναι χαλανε ευκολα αν τα σκιζεις, εγω το μαμα του ep82 που το ειχα επανω στον 4EFTE το εσπασα δλδ πανε τα συχρονιζε.
τωρα του 4EFTE το σασμαν η 3η κανει γδουπ, πρεπει να την βαζω αργα και προσεκτικα και καμια φορα σε γρηγορη εκκινηση οταν παω να βαλω 1η μπορει να μην κατσει καλα και ακουγονται τα γραναζια, αλλα περισσοτερο απο μη καλο πατημα συμπλεκτη ειναι αυτο.
http://www.autotriti.gr/data/magazin...hema/28463.asp
πολυ καλο αρθρο ετσι οπως τα λεει ειναι!