Καλησπέρα! χρονια πολλα και καλα. Που να δεις το δικο μου!!!! εμενα τα 120χλμ στο κοντερ ειναι 100 με GPS, τα 140 ειναι 120, τα 160 ειναι 140 και τα 180 ειναι 160. Επισης τα 100 ειναι 90, και μετα αρχιζει να παει ανα 5! δλδ τα 90 στο κοντερ ειναι 85! μονο στα μικρα χλμ δεν χανει, πχ τα 40 ειναι τοσο οπως και τα 50, μετα χανω απο 2, τα 2 γινονται 5, μετα 10 και στα πολλα χανω απο 20χλμ! εχω κανει δοκιμες με πολλα GPS και κινητα και μηχανηματα και tablet και διαφορετικα προγραμματα, ολα τα ιδια δειχνουν. Εχω μοτερ 4EFTE με σασμαν απο starlet gt και 195/50/15. Εχει σημασια τι σασμαν εχουμε (αν το εχουμε αλλαξει) και οι διαστασεις ελαστικων οχι μονο οι ζαντες φυσικα.
θα πω επισης για παραδειγμα στο starlet gt οταν το ειχα με το μαμα σασμαν το κοντο του 2Ε-Ε στα 180χλμ βαρουσε κοφτης τελικης με διαστασεις ελαστικων 185/55/14. Αλλαξα σασμαν γιατι το εσπασα και εβαλα απο starlet GT που ειναι μακρυ (αυτο που εχω και τωρα δλδ στην corolla μαζι με το μοτερ) και λαστιχα διαστασεων 185/60/14, ε λοιπον επιανε το κοντερ 200+ γιατι ειχα αλλαξει και επενδυση και εγραφε μεχρι 200, γυριζε απο κατω, κοφτης πουθενα.....ομως τοτε δεν ειχα GPS και δεν εχω μετρησει πραγματικες ταχυτητες. Απλα για να καταλαβουμε τι σημασια εχουν οι διαστασεις ελαστικων και το σασμαν σε αυτο το θεμα με το βημα και τα χλμ.
|