Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Μάλλον ήθελε να πει για τη σχέση συμπίεσης...
-
Από την άλλη, σχετικά με αυτό που είπε ο Γιώργος:
να κάνω μια διόρθωση στην εκ παραδρομής παράλειψή του, ότι αλλάζοντας στρόφαλο, πρέπει να αλλαχτούν και οι μπιέλες ώστε οι μεγαλύτερες αποστάσεις των κομβίων να αντισταθμίζονται από κοντύτερους διωστήρες/μπιέλες.
Καλές αλλαγές... (προτίμησε όμως ένα κλειστό 18άρι μοτεράκι, αφού πλέον δεν πρέπει να έχουν μεγάλη ζήτηση -και σε λίγο ίσως και να τα χαρίζουν- και θα έχουν και καλές τιμές (συγκρινόμενα με τη διαδικασία στην οποία θα πρέπει να μπεις).
|
Συγγνωμη ,παραλειψη μου απλα θεωρω δεδομενο οτι οποιος κανει επεμβασεις τετοιου ειδους σε μοτερ που εχει χλμ..παντα αλλαζει μεταλλα μπιελλες κτλ και κανει και ενα σερβισακι στο καπακι ωστε να χει μοτερακι υγιες για πολλες χιλιαδες χλμ παρα την αυξημενη ιπποδυναμη και στρεσσαρισμα...τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται αλλα επρεπε να το πω για να εχει ολοκληρωμενη αποψη ο ενδιαφερομενος..
Οσο για τα κυβικα οπως ειπαν και οι αλλοι ..την μονη διαφορα την κανει ο στροφαλος που αυξανει την διαδρομη των εμβολων και μαζι τα κυβικα
Τα σκαμμενα πιστονια οντως επηρεαζουν την συμπιεση μονο και το πως διαχεεται το μειγμα στο θαλαμο
Τελος υπαρχουν αμαξια εδω μεσα με 1400αρια πιστονια,υπερκυβισμενα και δουλευουν μια χαρα χωρις προγραμμα και πολυ δυναμη/καλες καμπυλες απλα δουλευουν μονο κατοσταρα...το δικο σου θα ειναι πιο ηπιο με συμπιεση 11-11.5 αλλα παλι καλο θα ναι να δουλευεις κατοσταρες ...Το σωστο βεβαια ειναι να το πας να το δει ενας προγραμματιστης για να παρεις τα μεγιστα και αξιοπιστα......αλλα και τα προγραμματα στα δικα μας ειναι λιγο λαχειο ... μιας και δεν εχουμε vw ή honda type r ,mitsubishi evo κτλ να ασχολουνται ολοι με την βελτιωση τους...
Οποτε αν μπορει ο δικος μας εγκεφαλος να κανει αυτορυθμιση (κι οπως φενεται ...μπορει!) αστο οπως ειναι κι απλα βαλε ενα πυρομετρο και wideband στο αμαξι να ξερεις τι σου γινεται