Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Θελω βοηθεια

Θελω βοηθεια Ζητηστε βοηθεια και θα χαρουμε να σας βοηθησουμε μονο περι χρησης του forum.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
υπερκυβισμος
  #1  
Παλιά 04-02-14, 16:27
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 151
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
υπερκυβισμος

καλησπερα σε ολους.θελω να ρωτησω για τον υπερκυβισμο...ο κινητηρας μου ειναι 3zz οποτε χρειαζομαι στροφαλο μπιελες και πιστονια απο 1zz πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα.διαβαζοντας στο φορουμ ειδα οτι διατηρωντας τα πιστονια που εχω επιτυγχανεται μεγαλυτερη συμπιεση οποτε τι κανω???χρειαζεται αλλαγη και το καπακι η' κανω ροΪκη στο δικο μου καπακι?μπεκ?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-02-14, 18:40
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 300
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Aν και δεν ειμαι ειδικος ,εφοσον κρατησεις τα πιστονια σου ,το μονο που αλλαζεις ειναι ο στροφαλος-μπιελες...απο κει και περα αναλογως τα βαλαντια και τους στοχους σου..
Το καπακι σου ειναι μια χαρα κι ακομα καλυτερα αν του κανεις ροικη
Το καπακι απο celica/mr2 ομως εχει ελαφρα μεγαλυτερες βαλβιδες και λιγο πιο αγρια εκκεντρα .H διαφορα ειναι 5-10hp .Mε το δικο σου καπακι και τα πιστονια 3ΖΖ θα πας γυρω στα 130-135 αλογα..με καπακι απο celica θα πας 140+hp..Αν νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο..τραβα αγορασε ενα μοτερ 1ΖΖ απο celica και παντρεψε το με τοδικο σου ενω θα σου μεινουν και ανταλλακτικα...ή πουλα το δικο σου μοτερ στο μαντρα και βαλε το 1ΖΖ αυτουσιο.
Αν δεν υπαρχουν φραγκα βρες ενα στροφαλο και μια πεταλουδα κι ολα καλα...μπεκ δεν χρειαζεσαι εκτος κι αν σκοπευεις να τουρμπισεις αλλα εκει θες πολλα παραπανω απο μπεκ αν θες ενα μοτερ αξιοπιστο
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-02-14, 19:35
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγω παντως ειμαι ενάντια στο να βαλεις πιστόνια απο 1.6.
Μια σωστη και ολοκληρωμενη μετατροπή σε 1800cc θελει και πιστονια απο 1.8.
Με πιστονια απο 1.4 ή 1.6 δεν πετυχαίνεις αυξηση στα 1800cc αλλα σε κάτι λιγότερο.
Επισης με τα 1.6 πιστονια αυξάνεις τη συμπίεση σου παραπανω, κατι το οποίο μπορει να σε υποχρεώσει να βάλεις και πρόγραμμα για να δουλεψει σωστα το αμαξι.
Τα παραπανω ειναι απο δικη μου εμπειρία και κουβεντες με διαφορους φιλους που υπερκυβισαν.

Δεν θα χρειαστεις ρεκτιφιέ. Επισης δεν χρειάζεσαι άλλο καπάκι. Αν θες, αλλαζεις βεβαια. Οπως ειπε ο Γιωργος, το καπακι απο τσελικα εχει καποια διαφορα στις βαλβίδες και τον εκκεντροφόρο εξαγωγης, αλλα δεν θα σου δωσει κατι σημαντικό παραπάνω σε άλογα.

Με ενα σετ στροφαλο, μπιελλες, πιστονια απο 1.8 και μια πολλαπλή-πεταλουδα εισαγωγης απο 1.8, θα εισαι για αρχη μια χαρα. Χωρις προγραμμα ή μπεκ. Ετσι ειμαι εγω.

Φυσικά θα αλλαξεις και ολα τα μεταλλα στροφαλλου, μπιελλων και φλατζα.

Μετα καποια στιγμή βαζεις στο προγραμμα να κανεις κατι με την εξατμιση πχ μεγαλυτερη διαμετρο, χταποδι κτλπ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-02-14, 19:38
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 375
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιχαλη τα κυβικα βγαινουν απο την διαδρομη και την διαμετρο και οχι απο την συμπιεση...
Ολα τα vvti μοτερ εχουν 79mm πιστονι οποτε με ολα τα πιστονια τα κυβικα ειναι ιδια.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-02-14, 20:09
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Μάλλον ήθελε να πει για τη σχέση συμπίεσης...
-
Από την άλλη, σχετικά με αυτό που είπε ο Γιώργος:

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
...Αν δεν υπαρχουν φραγκα βρες ενα στροφαλο και μια πεταλουδα κι ολα καλα...
να κάνω μια διόρθωση στην εκ παραδρομής παράλειψή του, ότι αλλάζοντας στρόφαλο, πρέπει να αλλαχτούν και οι μπιέλες ώστε οι μεγαλύτερες αποστάσεις των κομβίων να αντισταθμίζονται από κοντύτερους διωστήρες/μπιέλες.
Καλές αλλαγές... (προτίμησε όμως ένα κλειστό 18άρι μοτεράκι, αφού πλέον δεν πρέπει να έχουν μεγάλη ζήτηση -και σε λίγο ίσως και να τα χαρίζουν- και θα έχουν και καλές τιμές (συγκρινόμενα με τη διαδικασία στην οποία θα πρέπει να μπεις).
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-02-14, 20:46
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιχαλη τα κυβικα βγαινουν απο την διαδρομη και την διαμετρο και οχι απο την συμπιεση...
Ολα τα vvti μοτερ εχουν 79mm πιστονι οποτε με ολα τα πιστονια τα κυβικα ειναι ιδια.

Αν θυμαμαι καλά τα 1.8 πιστόνια είναι πιο "σκαμμένα". Και συνεπώς αυξάνεται ο χώρος καυσης.
Κανω λαθος?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-02-14, 21:13
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν θυμαμαι καλά τα 1.8 πιστόνια είναι πιο "σκαμμένα". Και συνεπώς αυξάνεται ο χώρος καυσης.
Κανω λαθος?
Σχέση συμπίεσης ή/και γεωμετρικός λόγος συμπίεσης...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 04-02-14, 21:20
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Σύμφωνοι!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-02-14, 21:44
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 375
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστο αυτο που λες αλλα αυτο δεν αλλαζει τα κυβικα.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-02-14, 23:23
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 300
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Μάλλον ήθελε να πει για τη σχέση συμπίεσης...
-
Από την άλλη, σχετικά με αυτό που είπε ο Γιώργος:


να κάνω μια διόρθωση στην εκ παραδρομής παράλειψή του, ότι αλλάζοντας στρόφαλο, πρέπει να αλλαχτούν και οι μπιέλες ώστε οι μεγαλύτερες αποστάσεις των κομβίων να αντισταθμίζονται από κοντύτερους διωστήρες/μπιέλες.
Καλές αλλαγές... (προτίμησε όμως ένα κλειστό 18άρι μοτεράκι, αφού πλέον δεν πρέπει να έχουν μεγάλη ζήτηση -και σε λίγο ίσως και να τα χαρίζουν- και θα έχουν και καλές τιμές (συγκρινόμενα με τη διαδικασία στην οποία θα πρέπει να μπεις).
Συγγνωμη ,παραλειψη μου απλα θεωρω δεδομενο οτι οποιος κανει επεμβασεις τετοιου ειδους σε μοτερ που εχει χλμ..παντα αλλαζει μεταλλα μπιελλες κτλ και κανει και ενα σερβισακι στο καπακι ωστε να χει μοτερακι υγιες για πολλες χιλιαδες χλμ παρα την αυξημενη ιπποδυναμη και στρεσσαρισμα...τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται αλλα επρεπε να το πω για να εχει ολοκληρωμενη αποψη ο ενδιαφερομενος..
Οσο για τα κυβικα οπως ειπαν και οι αλλοι ..την μονη διαφορα την κανει ο στροφαλος που αυξανει την διαδρομη των εμβολων και μαζι τα κυβικα
Τα σκαμμενα πιστονια οντως επηρεαζουν την συμπιεση μονο και το πως διαχεεται το μειγμα στο θαλαμο
Τελος υπαρχουν αμαξια εδω μεσα με 1400αρια πιστονια,υπερκυβισμενα και δουλευουν μια χαρα χωρις προγραμμα και πολυ δυναμη/καλες καμπυλες απλα δουλευουν μονο κατοσταρα...το δικο σου θα ειναι πιο ηπιο με συμπιεση 11-11.5 αλλα παλι καλο θα ναι να δουλευεις κατοσταρες ...Το σωστο βεβαια ειναι να το πας να το δει ενας προγραμματιστης για να παρεις τα μεγιστα και αξιοπιστα......αλλα και τα προγραμματα στα δικα μας ειναι λιγο λαχειο ... μιας και δεν εχουμε vw ή honda type r ,mitsubishi evo κτλ να ασχολουνται ολοι με την βελτιωση τους...
Οποτε αν μπορει ο δικος μας εγκεφαλος να κανει αυτορυθμιση (κι οπως φενεται ...μπορει!) αστο οπως ειναι κι απλα βαλε ενα πυρομετρο και wideband στο αμαξι να ξερεις τι σου γινεται

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 04-02-14 στις 23:31.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Θελω βοηθεια

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπερκυβισμος G6 john TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 30-01-21 11:13
Υπερκυβισμος auris απο 1400cc σε 1800cc COROLLAKIAS MIXALHS TOYOTA AURIS 121 11-12-11 21:29
υπερκυβισμος σε 2zz antonis kaskoutas TOYOTA COROLLA T-SPORT 25 24-04-10 22:46
υπερκυβισμος σε 20ν nikos carina 4AGE 20v Levin 9 21-07-09 18:40
Κιτ υπερκυβισμου μονο με 300 ευρω kosmas TOYOTA COROLLA E 12 6 31-10-08 16:48



Page generated in 0,18525505 seconds (82,52% PHP - 17,48% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)