Πριν μια εβδομάδα, άλλαξα τα μπουζί DENSO IK22. Σε κάποιο άνοιγμα, η full πίεση "πέταξε" το σωληνάκι της wastegate και η πίεση σηκώθηκε στο Θεό!! Τότε, το μοτέρ ρετάρισε και έκοψα αμέσως. Όλα καλά μέχρι προχθές. Αφού είχα διορθώσει το σωληνάκι, ξανάνοιξα μετά τα διόδια (χωρίς κόφτες) χωρίς κανένα κόμπιασμα ή ρετάρισμα. Στα ψηλά 5ης, ξαναρετάρισε το μοτέρ (με κανονική πίεση) και μετά, αν και έκοψα για να πάω σε κάποιο πάρκινκ, δεν σταμάτησε το ρετάρισμα!!!
Βγάζω τα μπουζί , τα οποία είχαν διανύσει συνολικά γύρω στα
50km μόνο, στο Νο4 κύλινδρο είχε σπάσει η εσωτερική πορσελάνη του μπουζί, ενώ στο Νο1...είχε σπάσει η κάτω ακίδα (του σώματος του μπουζί)!!
Αποτέλεσμα:
Νο1 κύλινδρος με μηδενική συμπίεση. Κατόπιν ενδοσκοπικού ελέγχου με κάμερα...έχω "χτυπημένη βαλβίδα εξαγωγής" και ΕΥΤΥΧΩΣ όχι έμβολο!!!!!!!
Έμβολο και κύλινδρος φαίνονται καθαρά, αλλά θα τσεκαριστούν όταν ανοιχτεί το μοτέρ.
Πάντα έβαζα τα DENSO IK22. Επίσης έχουν ακουστεί διάφορα για τα εν λόγω μπουζί
Υπολογίζω κάνα 400άρι την κατασκευαστική ατέλεια-αστοχία του μπουζί
Προσοχή! Λόγω κακής ποιότητας βενζίνης - μπουζί, είτε κάποιας μ@λ@κί@ς που οδήγησε σε πυράκια και ρετάρισμα...ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ !!