Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΜΠΟΥΖΙ
  #1  
Παλιά 29-11-12, 12:28
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΜΠΟΥΖΙ

Πριν μια εβδομάδα, άλλαξα τα μπουζί DENSO IK22. Σε κάποιο άνοιγμα, η full πίεση "πέταξε" το σωληνάκι της wastegate και η πίεση σηκώθηκε στο Θεό!! Τότε, το μοτέρ ρετάρισε και έκοψα αμέσως. Όλα καλά μέχρι προχθές. Αφού είχα διορθώσει το σωληνάκι, ξανάνοιξα μετά τα διόδια (χωρίς κόφτες) χωρίς κανένα κόμπιασμα ή ρετάρισμα. Στα ψηλά 5ης, ξαναρετάρισε το μοτέρ (με κανονική πίεση) και μετά, αν και έκοψα για να πάω σε κάποιο πάρκινκ, δεν σταμάτησε το ρετάρισμα!!!
Βγάζω τα μπουζί , τα οποία είχαν διανύσει συνολικά γύρω στα 50km μόνο, στο Νο4 κύλινδρο είχε σπάσει η εσωτερική πορσελάνη του μπουζί, ενώ στο Νο1...είχε σπάσει η κάτω ακίδα (του σώματος του μπουζί)!!

Αποτέλεσμα:
Νο1 κύλινδρος με μηδενική συμπίεση. Κατόπιν ενδοσκοπικού ελέγχου με κάμερα...έχω "χτυπημένη βαλβίδα εξαγωγής" και ΕΥΤΥΧΩΣ όχι έμβολο!!!!!!!
Έμβολο και κύλινδρος φαίνονται καθαρά, αλλά θα τσεκαριστούν όταν ανοιχτεί το μοτέρ.

Πάντα έβαζα τα DENSO IK22. Επίσης έχουν ακουστεί διάφορα για τα εν λόγω μπουζί

Υπολογίζω κάνα 400άρι την κατασκευαστική ατέλεια-αστοχία του μπουζί

Προσοχή! Λόγω κακής ποιότητας βενζίνης - μπουζί, είτε κάποιας μ@λ@κί@ς που οδήγησε σε πυράκια και ρετάρισμα...ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ !!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #2  
Παλιά 29-11-12, 15:20
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Και καθε ποτε δηλαδη να τα αλλαζουμε?? Καθε 50 χλμ??? Αφου εσενα στα 50 χλμ σου αστοχησαν...
Πολυ απλα σταθηκες ατυχος και σου εκατσε ελαττωματικη παρτιδα...Ή εχεις ζορισει πολυ το μοτερ σου ενα απ τα δυο ισχυει...Δε σημαινει οτι θα παρουσιασουν ιδια συμπεριφορα ολα τα μπουζι...
Το εργοστασιο κατασκευης ανακοινωνει αλλαγη μπουζι καθε 60.000χλμ...
Εμεις μπορουμε να κανουμε εντατικη συντηρηση αλλαζοντας τα καθε 30.000χλμ...
Ο,τιδηποτε λιγοτερο απο 30.000χλμ το θεωρω υπερβολη...
Εχει τυχει να δω nissan ny με 115.000 χλμ με τα ιδια μπουζι της μανας του, απο ασχετοσυνη του οδηγου, και τ αμαξι δουλευε μια χαρα μπορω να πω...
Δε χαλανε ετσι τα μπουζι, απλα εσενα δυστυχως σου ετυχε για εναν απ τους παραπανω λογους που προανεφερα...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 29-11-12, 15:40
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τι συζηταμε τωρα ρε παιδια??Για ενα μοτερ που δεν εχει πανω τπτ εργοστασιακο και για ενα αλλο που και 500.000 χλμ να κανει με ιδια λαδια και μπουζι δεν θα παθει τπτ????
Νικο βαλε NGK δεν εχει ακουστει για ελαττωματικα..Τα denso ειναι της π@υτσας..
Ισως και να εγινε απο υπερβολικα πυρακια, αλλα δεν νομιζω γιατι λογικα θα ειχε λιωσει και το εμβολο..
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 29-11-12, 16:46
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αποτέλεσμα:
Νο1 κύλινδρος με μηδενική συμπίεση. Κατόπιν ενδοσκοπικού ελέγχου με κάμερα...έχω "χτυπημένη βαλβίδα εξαγωγής" και ΕΥΤΥΧΩΣ όχι έμβολο!!!!!!!
Έμβολο και κύλινδρος φαίνονται καθαρά, αλλά θα τσεκαριστούν όταν ανοιχτεί το μοτέρ.

Υπολογίζω κάνα 400άρι την κατασκευαστική ατέλεια-αστοχία του μπουζί
Το μοτέρ γιατι να ανοιχτεί?? Μόνο το καπάκι βγάλσιμο-ξεμοντάρισμα και αλλαγή τις καμμενες βαλβιδες κ τριψιμο τισ υπολοιπες μιας και θα ξεμονταριστει. Αφού εμβολοχιτώνια είναι καθαρα μην τα πειράξεις αν δεν χρειάζονται κάτι δεν χρειάζεται να ανοιχτεί ολο το μοτέρ και να ανέβει το κόστος τόοοσο πολύ. Ατυχία ναι ίσως και κακή χρήση, εγώ αλλάζω μπουζί καθε 30.000 χλμ NGK μαμά δυάκιδα και κυριολεκτικά λυπάμαι που τα πετάω...
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
μπουζι
  #5  
Παλιά 29-11-12, 17:16
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μπουζι

Φίλε μου καλησπέρα σε καταλαβαίνω έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα με εσένα αλλά δεν φταιει μόνο το μπουζί σε μένα τουλάχιστον φταιει και ο προγραμματιστής μου έδωσε πολλή πλούσιο μίγμα στο αμάξι με αποτέλεσμα σε κάτι γκάζια που του κανα να ανεβάσει πολύ θερμοκρασία και πίεση το αμάξι και τα πιστόνια να χτυπήσουν της βαλβίδες και να μου σπάσει 2 χωρείς να έχει πειραχτεί κάτι άλλο και επίσης το ένα μπουζί στον 1 κύλινδρο μου να βγει με λιωμένη ακίδα δεν ξέρω εάν ήταν αστοχία υλικού. εγώ πιστεύω ότι ήταν από της υψηλές θερμοκρασίες που δούλευε το αμάξι λόγου του προγράμματος και τον πλούσιων μιγμάτων σε συνδυασμό με το μπουζί λόγο το ότι μπορεί να είχε αστοχία υλικού σε σχέση από τα άλλα 3 και δεν άντεξε έλιωσε αυτό μου το είπε και ο μηχανικός
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-11-12, 18:06
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λογικα αυτα που λεει ο Γιαννης.Τι μαρκα μπουζι φοραγες?Με πολλαπλασιαστες το ειχες ή με μπουζοκαλωδια?Τουρμπο ηταν?
Παντως απο πιεση πρωτα θα εσπαγαν ολα τα υπολοιπα και μετα τα μπουζι.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 29-11-12, 18:29
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απο ποτε το πλουσιο μιγμα εχει αυξημενες θερμοκρασιες??? μαλλον εννοεις οτι ειχες φτωχο μιγμα
Απάντηση με παράθεση
μπουζι
  #8  
Παλιά 29-11-12, 18:44
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μπουζι

ο 4ζζ ήταν με compressor greedy με πολλαπλασιαστές ήταν το μπουζί δεν έσπασε έλιωσε η ακίδα……και από ότι μου είπαν και κατάλαβα εχτως εάν κατάλαβα λάθος οπότε λάθος θα τα λεω και γω ήταν από πλούσιο μίγμα και ψηλές θερμοκρασίες
Φόραγα ngk-r εγω
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-11-12, 19:42
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σιγα μην καθομαστε να αλαζουμε μπουζι επειδη στο κανε κοφινι εσενα ρε..
ρε μηπως πας να αποφυγεις τη δυναμομετρηση?:fierydevi l

ας εβαζες NGK οπως σου πε κ ο πιλοτος

εγω τα χω τα μπουζι απο τοτε που τα βαλε ο ιαπωνας

οταν ειχα το 20V ειδικα δεν αλαζοντουσαν ποτε....

Στο CBR τα αλαξα τωρα γιατι βρηκα ευκαιρια που ειχα χωρο και ηταν ευκολα. πρεπει να ηταν μεσα απο το 2000 που το χα αγορασει. και αραγε τα ειχαν αλαξει ποτε? 98 μοντελο ειναι

80000κμ εχω κανει




ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΦΙΛΕ... ΓΜΤ ΚΡΙΜΑ
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 29-11-12 στις 19:49.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-11-12, 19:58
Το avatar του χρήστη kostas auris
kostas auris Offline:
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Μοντέλο: Auris 1.6 132hp 2009
Περιοχή: Αριδαία
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 536
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
kostas auris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εμένα ο η ΤΟΥΟΤΑ λέει στης 90.000 να τα αλλάξω...Πώς ξέρω ποια NGK να βάλω??
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ζημια απο κακοτεχνια δρομου.... Hlektrologos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 08-11-11 11:46
Μπουζι για 4Ε-FE AE_101 SUPPORT 11 01-04-11 21:07
σπασμενο μοτερ ή απλα μεγαλη ζημια??? corollakias1.6 TOYOTA COROLLA E 12 40 19-06-09 18:32
Μπουζι TRD για 16v TOLIS EE80 4AGZE 16V 5 12-05-09 10:16
μπουζι karekas TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 19-08-08 22:09



Page generated in 0,17412591 seconds (82,89% PHP - 17,11% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)