Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πώς να διαβάζετε τις νέες ετικέτες των ελαστικών
  #1  
Παλιά 25-11-12, 22:01
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 413
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πώς να διαβάζετε τις νέες ετικέτες των ελαστικών

Από την 1η Νοεμβρίου έχει τεθεί σε εφαρμογή η νέα Οδηγία της Ε.Ε.
που αφορά την επισήμανση πληροφοριών για τα ελαστικά που πωλούνται στην αγορά.
Η συγκεκριμένη αφορά την απόδοση καυσίμου (αντίσταση κύλισης),
την πρόσφυση στο βρεγμένο και τον εξωτερικό θόρυβο των ελαστικών.

Στόχος είναι η αύξηση της ασφάλειας και της απόδοσης από τα οδικά μέσα μεταφοράς με τη προώθηση αποδοτικών,
ασφαλών και αθόρυβων ελαστικών.

Η ανάγκη μεγαλύτερης πληροφόρησης από τις εταιρείες κατασκευής ελαστικών
σχετικά με την απόδοση καυσίμου και άλλων παραμέτρων προέκυψε από το γεγονός
ότι οι καταναλωτές δυσκολεύονται να συγκρίνουν τις επιδόσεις διαφορετικών ελαστικών και εταιριών
λόγω απουσίας κάποιου προτύπου επισήμανσης και ενός εναρμονισμένου καθεστώτος δοκιμών.

Η Οδηγία βοηθά τους τελικούς χρήστες να είναι πιο ενημερωμένοι όταν επιλέγουν νέα ελαστικά.
Σύμφωνα με αυτή είναι υποχρεωτικό όλα τα ελαστικά που κατασκευάζονται από την 1η Ιουλίου 2012
και πωλούνται στην Ε.Ε. να φέρουν ένα αυτοκόλλητο ή μία ετικέτα σε κοντινή θέση,
ορατή από τον τελικό χρήστη πριν την αγορά.





ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΥΛΙΣΗΣ



Η αντίσταση κύλισης είναι μια δύναμη που δρα αντίθετα με την κατεύθυνση περιστροφής του ελαστικού.
Με το δεδομένο ότι τα ελαστικά ευθύνονται έως και κατά 20% για τη συνολική κατανάλωση ενός αυτοκινήτου
και μέχρι 35% για την κατανάλωση ενός φορτηγού, μία χαμηλή αντίσταση κύλισης είναι σημαντική.

Ας καταλάβουμε πώς λειτουργεί:
Λόγω φορτίου του οχήματος,το ελαστικό παραμορφώνεται στην επιφάνεια επαφής με το δρόμο
με αποτέλεσμα την απώλεια ενέργειας με τη μορφή θερμότητας.
Όσο υψηλότερη η παραμόρφωση τόσο μεγαλύτερη η αντίσταση κύλισης
και κατά συνέπεια η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2.

Στην ετικέτα ελαστικού της Ευρωπαϊκής Οδηγίας, η αντίσταση κύλισης εκφράζεται σε κατηγορίες,
από την A (η καλύτερη) έως την F για βιομηχανικά οχήματα και G για αυτοκίνητα (η χειρότερη).
Η διαφορά μεταξύ ενός ελαστικού C και ενός ελαστικού B μεταφράζεται σε μείωση ή αύξηση της κατανάλωσης
μεταξύ 2,5% - 4,5% για αυτοκίνητα και 5%-8% για τα φορτηγά.





ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ


Η πρόσφυση στο βρεγμένο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά ασφάλειας ενός ελαστικού.
Άριστη πρόσφυση στο βρεγμένο σημαίνει μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος στη βροχή.
Υπάρχουν και άλλες σημαντικές παράμετροι ασφάλειας,
αλλά η πρόσφυση στο βρεγμένο επιλέχθηκε ως η πλέον κατάλληλη για τη σύγκριση διαφορετικών ελαστικών.

Στα ελαστικά αυτοκινήτων η διαφορά μεταξύ κατηγοριών σημαίνει αύξηση
ή μείωση της απόστασης ακινητοποίησης κατά περίπου 2,6 μέτρα όταν φρενάρουμε σε βρεγμένο δρόμο με 80 χλμ./ώρα.





ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΘΟΡΥΒΩΝ


Ο θόρυβος από την κυκλοφορία επιβαρύνει το περιβάλλον και επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες όπως:
κυκλοφοριακή συμφόρηση, τύπος οχήματος, οδηγικό στυλ και αλληλεπίδραση ελαστικού-δρόμου.

Η τιμή που αναγράφεται στην ετικέτα δεν αφορά το θόρυβο που ακούει ο οδηγός στην καμπίνα,
αλλά τον εξωτερικό που συμβάλλει στην ακουστική ρύπανση.
Επομένως,
για τον περιορισμό της ηχορύπανσης από την κυκλοφορία συνιστάται η χρήση ελαστικών με χαμηλό εξωτερικό θόρυβο κύλισης.


Πηγή
http://www.zougla.gr/automoto/articl...-ton-elastikon
__________________



Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη endurasKE-30 : 26-11-12 στις 13:02.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-11-12, 12:58
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Πολυ καλο.
Μακαρι να γινουν ολα καλυτερα.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 26-11-12, 15:27
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ενδιαφερον Θοδωρη!!!
Αλλα θεωρητικα ενα λαστιχο με συντελεστη Α σε συγκριση με εναν Β ή C ποιο θα εχει καλυτερη προσφυση?
Γιατι αν καταλαβα καλα για να εχει λιγοτερες απωλειες σημαινει οτι το λαστιχο θα <πιανει>λιγοτερο!!!
Δηλαδη ενα semislick οπως τα TOYO R888 που φοραω εγω πρεπει να εχουν το χιεροτερο G αν κρινω και απο καταναλωση αλλα και απο θορυβο κυλισεως αλλα απο προσφυση????Εμ εκει το θεμα τωρα!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 26-11-12, 22:28
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστουμε πολύ . πολύ καλό αυτα τα Α και εως το G τα βλέπουμε σε ελαστικά μετα το Νοέμβριο εΕΕΕ?

επιπεδο εξωτερικών θορύβων

Αχχχ ας ήταν μονο τα ελαστικά που ακούγονται και ηχο ρυπαίνουν μια πόλη θα ήταν καλά.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με νέες δημοσιεύσεις. GIANNIS_G6 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 29-05-12 10:10
12 νέες κάμερες στην Αττική Οδό Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 18-11-09 17:36
Νέες κάμερες στην Αττική Οδό Demonz_Corolla ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 08-11-09 12:29
Οι νέες Mercedes θα είναι ....ΤΟΥΟΤΑ!!! Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 11 07-07-09 10:24
Νέες τιμές ΤΟΥΟΤΑ??? Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 10-04-09 16:59



Page generated in 0,13138390 seconds (78,97% PHP - 21,03% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)