Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
χειροφρενα
  #1  
Παλιά 13-08-12, 23:27
fanderfun Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-04-2012
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 158
fanderfun είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χειροφρενα

επειδη ειμαι ΠΟΛΥ νουμπ ακομα, εχω πολλεσ αποριες, μια απ αυτεσ ειναι: στα χειροφρενα ρε παιδια ποια σημεια-μερη του αυτοκινητου επιβαρυνονται περισσοτερο;;; υπαρχει περιπτωση να κοπει η ντιζα του χειροφρενου;; μετα απο καμια 10αρια χειροφρενα γιατι σφυριζουν τα φρενα; σε τι βαθμο κακομεταχειριζονται τα λαστιχα αναλογως και το εδαφος; -πχ εκει που μπορει να βγαλεις 1 χρονο 30κχλμ, αν κανεις χειροφρενα συχνα ποσς θα αντεξουν τα λαστιχα;; ευχαριστωωω
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 14-08-12, 00:20
Το avatar του χρήστη tryfonas
tryfonas Offline:
 
Εγγραφή: 18-05-2011
Μηνύματα: 132
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 180
tryfonas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ φίλε μου οταν πρωτοξεκινησα να οδηγω, αφου του πηρα τον αερα το τραβαγα αρκετα το χειροφρενο. Δεν ειδα κατι να χαλαει σαν αμεσο αποτελεσμα περα απο τη ντιζα που ειχε χαλαρωσει λιγο. Θα μου πεις μπορει να φανει στο μελλον. Τώρα αμα έχω όρεξη, να ναι καλά η liftback που εχω και αμα κόψω απότομα το τιμόνι, φευγει σαν πισωκουνα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 14-08-12, 01:08
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 380
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θα σε συμβουλέψω στο τι τελευταίο ρολό παίζει το αμάξι και κύριο λογο η ζωή σου οι ζημιές ειναι πολλες και απο αυτές οι σοβαρότερες δεν θα της καταλάβεις θα σου βγουν απότομα την ωρα που θα πεις να πας σαν κύριος η σε κάποια έκτακτη ανάγκη και επισης μη απορρίπτεις τη περίπτωση ντεραπαρίσματος τα λάστιχα ειναι το λιγότερο το αν θα είναι τετράγωνα ι κύκλος
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 14-08-12, 01:08
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 304
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλο θα ειναι να μην κάνεις χειρόφρενα τωρα αν εσυ θελεις να κανεις να το κανεις σε χώρο οπου δεν εκθέτεις σε κινδυνο αλλους και δεν ειναι επικυνδυνο να δημιουργήσεις καταστάσεις που δεν θες . Ολα μπορούν να συμβούν χειρόφρενο στην αρχη πιανει μετα χαλαρώνει απο την χρήση. προσεχε μην σε δουν αστυνομία γιατι το πρόστιμο ειναι τσουχτερό για επιδειξεις ... τα φρένα τσιρίζουν διοτι εχουν σκονες εαν πατας χωματοδρομους και λοιπα τωτε μαζευεις σκονες μετα σφυρίζουν τα φρενα , μπορει να εχουν σωθει τα τακακια και σφυρίζουν...ανάλογα τι ηχο κανει. αναλόγως του βάρους πισω του δρομου που βρισκεσε εαν εχει πρόσφυση και λοιπά θα σωσεις παραπάνω αν ειναι ζεστα η κρυα τα λαστιχα ειναι πολλες οι μεταβλητές που καποιος θα πρεπει να σκευτει δεν υπάρχει πρόβλεψη για το ποτε θα σωθουν τα λάστιχα...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-08-12, 05:52
fanderfun Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-04-2012
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 158
fanderfun είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
alex-g εχεις δικιο.το κανω σε περικυκλωμενο χωρο..
περα απο τα φρενα δεν καταπονουνται και τα αμορτισερ-ελατηρια και ισως κανα σασμαν με την πρωτη ταχυτητα?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-08-12, 08:39
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 380
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καταπονείτε ολο το σύστημα διεύθυνσης και ευστάθειας με κινδύνους να ξελασκάρεις κρεμαριερα σε συνεχόμενη χρήση και σε όπια διποτε στιγμή η να κόψεις κανα μπουζονι απο ζάντες και να φύγει η ζαντα με τα μπουλόνια ατόφια αν δεν το πάρεις πρέφα η και απο ανάρτηση αυτά δεν προβλέπονται θα ακούσεις (''οχι ρε δεν παίζει αν ήταν ετσι με της λακουβες που έχουμε ολα τα αμάξια θα σερνόντουσαν στο δρόμο'') ο καθένας με της εμπειρίες του και οσα βλεπει και κατανοεί πως λειτουργούν κάποια πράγματα στο αμάξι πανω... σίγουρα ολοι κάναμε χειρόφρενα σε σημείο κιόλας να γίνει και άθλημα drift και οχι με 5-10 χιλιομ και να βλέπεις τα λάστιχα να γίνονται ζάρι ,το θέμα ειναι οτι ολα αυτα έχουν και το ανάλογο τίμημα και το πόσο θα το πληρώσεις δεν το αναγράφει οπως δεν αναφέρει οτι Α ήταν χερας ο Β όχι

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 14-08-12 στις 08:55.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-08-12, 10:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ πάντως μια 2 φορες ειχα τραβηξει χειροφρενο και αυτο στο σταρλετ που ειχε στην αρχη ταμπουρο πισω, μετα με τα δισκοφρενα δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο δεν χειροφρενιαζει αρκετα δλδ για να κανεις χειροφρενα. Βεβαια φιλος μου εκανε χειροφρενα με ενα rallye 106 σε μια αλανα και πως βρεθηκε κοντα στο πεζοδρομιο βρηκε πανω και τουμπαρε το αμαξι και επαθε σοβαρες ζημιες! ενας αλλος σε πιστα στα Μεγαρα εφερε τουμπα επισης με χειροφρενο στην Κ9 αν την ξερεις. Καλο ειναι να αποφευγετε γιατι οπως ειπαν και παραπανω και το αμαξι μπορει να παθει πολλες ζημιες και φυσικα καταπονουνται απο τα αμορτισερ μεχρι τα σινεμπλοκ και ακρα ζαμφορ κτλ κτλ. Εμενα απο τοτε που εβαλα 4EFTE δεν μου χρειαστηκε ξανα ετσι κι αλλιως γιατι αν θελω να πεταξω κολο ριχνω μια αποτομη τιμονια με τερμα τουρμπισμα και γυριζει σα να τραβηξα χειροφρενο, μια αλλη φορα στην corolla ειχα αλλαξει πισω βιδες και εκανα την camper -3,5 και δεν οδηγιοταν μονιμως πηγαινε στις στροφες σα να τραβουσα χειροφρενο!!! μετα το εκανα -1.0 και ηταν οκ, απλα το αναφερω γιατι πεταγε συνεχεια τον κολο!!! μου λει ο μηχανικος μου καλα ρε #$#$% BMW την περασες την corolla? ΛΟΛ!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 14-08-12, 15:07
Το avatar του χρήστη manos89
manos89 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-08-2011
Μοντέλο: Corolla E11 20v Blacktop
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
manos89 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχωντας την sedan έκδοση corolla e12 με μαμά ανάρτηση είχα δοκιμάσει κάτι χειροφρενιές σε 1 parking!Γυρνούσε αρκετά εύκολα μπορώ να πω αλλά σίγουρα η καταπόνιση που προανέφεραν είναι σημαντική! τα λάστιχα σίγουρα φθείρονται και στην τελική νομίζω είναι κρίμα για το αμάξι!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 15-08-12, 22:47
vaggosss1 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-09-2007
Περιοχή: Καρδιτσα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 455
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
vaggosss1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η γνομη μου ειναι οτι εχει πολλες επιπτοσεις το να τραβας χειροφρενο.
ενας φιλος που τραβηξε με 50-60 χλμ, του εφυγε, χτυπησε με τη ζαντα
στο πεζοδρομιο και στραβοσε ο πισω αξονας, εσπασε η ζαντα και τα
σχετικα. πολλα μπορουν να σου συμβουν. εμενα ευτυχως και ειχε καταλαβει ο
πατερας μου οταν ηταν πολυ νωρις και δεν ειχαμε ασχημα αποτελεσματα.
εχω πολλα χρονια να το τραβηξω σε στροφη και ουτε προκειτε.
μην κανεις τον κοπο να το μαθεις φιλε, γιατι δεν θελεις να δεις τις
συνεπειες πιστεψε με. φιλικα παντα. αυτα απο μενα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-08-12, 01:02
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 304
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggosss1 Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω πολλα χρονια να το τραβηξω σε στροφη και ουτε προκειτε.
μην κανεις τον κοπο να το μαθεις φιλε, γιατι δεν θελεις να δεις τις
συνεπειες πιστεψε με. φιλικα παντα. αυτα απο μενα.
σωστότατος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Χειροφρενα!!!!!!!!!!! MARMEL ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 159 03-12-07 21:26



Page generated in 0,16706610 seconds (82,78% PHP - 17,22% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)