Το ειχα διαβασει καπου, αλλα δεν προκειτε να κανω τετοιες δοκιμες, εξαλου σε αυτο το θεμα βολευτηκα μια χαρά με το hydrogen booster (προτιμω να το ονομάζω έτσι όπως μερικοι στο εξωτερικό, παρά το Ελληνικό υδρογονοκίνηση που δεν ισχύει καν).
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=105967
παραθετω κατι που λενε που πραγματικα μου φαινονται φοβερά!
Παραθέτω μία από τις δεκάδες μαρτυρίες από άλλο forum
"Πλεονεκτήματα : Σταθερό ρελαντί, οικονομία βενζίνης 8-10%, εξαφανίζει τα σκορτσαρίσματα του κινητήρα και τις αστάθειες, ευκολότερο στροφάρισμα του κινητήρα, ευκολότερο ξεκίνημα και άμεση στρωτή λειτουργία το πρωϊ, απαλότερη λειτουργία του κινητήρα. Κάνει διάσπαση των μορίων του νερού που ενδεχομένως υπάρχει στο ρεζερβουάρ από κακή βενζίνη και του επιτρέπει να καεί χωρίς παρανέργειες στον κινητήρα.
Η αντικροτικότητα του ασετόν είναι 150 RON, ως εκ τούτου χρησιμοποιείται με 95άρα βενζίνη και δεν χρειάζεται να βάζεις 100άρα. Στην 95άρα στα βενζινάδικα προσθέτουν τολουόλη και την κάνουν 100άρα, είναι γνωστό τις πάση.
Εγώ το χρησιμοποιώ σε 2 αυτοκίνητα 1 μήνα τώρα, έχω βάλει και στο πετρέλαιο της θέρμανσης στο καλοριφέρ με αναλογία 2ml ανά λίτρο πετρελαίου, ο καυστήρας πρώτα μπουμπούνιζε, τώαρα δουλεύει ομαλά και ίσα που ακούγεται.
Στα αυτοκίνητα έχεις την εντύπωση ότι κατέβηκαν 3 άτομα, τόσο ζωντανό νιώθεις το μοτέρ, το ρελαντί είναι καρφί στις 850 στροφές ενώ επί χρόνια έπαιζε απο 800-1000. Το ένα αυτοκίνητο είναι 2λιτρο 12βάλβιδο με συμπίεση 9.5:1 και το άλλο 16βάλβιδο 1800 με συμπίεση 10:1 και κόφτη στις 7100. "
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34240
Γενικά υπάρχουν άπειρες αναφορές!