Μιλώντας πάντα για γιαπωνέζικιες καρότσες AE86 και ειδικότερα για "σώβρακα" ....
(στο πρώτο βίντεο γίνονται αναφορές για 820 κιλά) βλέπουμε τί μπορεί να κάνει η άπω ανατολή,
ανάλογα με τα γούστα.
Στην πρώτη περίπτωση, δηλαδή ατμοσφαιρικά, έχουμε υπερκυβισμένο 4AGE (πιθανότατα κορμός 7Α)
με τετραπετέλουδο και εκκεντροφόρους "μπαμπούλες"
http://www.youtube.com/watch?v=WikVM...eature=related
(στο 06:36 το μωβ αυτοκίνητο) για χρήση σε αγώνες ταχύτητας.
Στη δεύτερη περίπτωση αν πάμε κατά drift μεριά έχουμε κινητήρα turbo 2.2 με τουρμπίνα gozilla
και διαφορικό δανεισμένο από κάποιο ''αγροτικό''.
Δείτε στο 02:40 την έκφραση του συνοδηγού keiichi tsuchiya κατά το τούρμπισμα!
http://www.youtube.com/watch?v=rUesf...eature=related
Συμπερασματικά, τα ΤΟΥΟΤΑ καθώς και όλα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα έχουν δώσει
πολλά στους αγώνες, αλλά επειδή στην ελλάδα δεν έγιναν σωστά βήματα (όπως πχ
με τα EVO που έχει γεμίσει ο τόπος αγωνιστικά) οι περισσότεροι έχουν μαύρα
μεσάνυχτα σχετικά με τις δυνατότητές τους, αγωνιστικά καθώς και σε επίπεδο
βελτίωσης (πιθανότατα και γιατί οι ιάπωνες είναι και 20-30 χρόνια μπροστά σε επίπεδο
τεχνολογίας αυτοκίνησης σε σχέση με την υπόλοιπη υδρόγειο).
Πχ όταν οι ευρωπαίοι στα μέσα του '80 ρυθμίζανε καρμπυρατέρ, αλλάζανε ζιγκλέρ και
είχαν 80-90 άλογα στα 1600 ο 4AGE είχε εγκέφαλο, πολλαπλό ψεκασμό, 16βαλβίδες
και έβγαζε 120 απόλυτα αξιόπιστα άλογα.