Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGZE 16V

4AGZE 16V 1600 compressor 16v twingam

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Μετατροπη 4AGZE σε corolla G6
  #1  
Παλιά 14-12-11, 20:37
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μετατροπη 4AGZE σε corolla G6

Παιδια εχει κανει κανεις μετατροπη 4AGZE σε g6? αν υπαρχει καποιος θελω να μου πει τι χρειαζεται για να γινει ολη η μετατροπη σωστη. Απο την αντλια καυσιμου μεχρι τα ιμιαξονια σαζμαν πλεξοθδα κτλ. ευχαριστω προκαταβολικα..
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-12-11, 10:53
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τι μοτερ εχεις τωρα πανω στο αμαξι?
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-12-11, 14:16
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το μοτερ που ψαχνεις ειναι λιγο σπανιο και πολυ ακριβο απο οσο ξερω(πληρης μετατροπη περνας τα 5000 ευρω).απο εκει και περα και να βρεις πρεπει ο ηλεκτρολογος που θα στο αναλαβει να ξερει καλα τετοιου ειδους μετατροπη.

Γιατι δεν υπερκυβιζεις σε 1800 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο μην σου κατσει κανας διαολος και σου ανοιξει το καπο και μπλεξεις μετα?
Θα εχεις 150 ανετα αλογα και δεν θα εχεις θεμα ουτε με κτεο ουτε με κανα ΣΔΟΕ σε περιπτωση που σε σταματησουνε.Εκτος και αν το δυλωσης.
Γνωμη μου παντος επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι αστο οπως ειναι το αμαξι γιατι μετα θα θες ενα καρο λεφτα για μετατροπες και αν θελησεις να το πουλησεις δεν πιανει τιποτα εξτρα.
Γνωστος παντος που εχει κανει τετοια μετατροπη εδω και καιρο εχει αλλαξει τα παντα.μοτερ-πλεξουδες-εγκεφαλο-υμιαξονια-ακρα-σασμαν-μια βαση την πισω του σασμαν αν θυμαμαι καλα και γενικα βρηκε τροπετο και τα πηρε ολα απο εκει.
το αμαξι βεβαια σκοτωνει αλλα θες και ενα βενζιναδικο πισω σου.

Υ.Γ το να υπερκυβισεις σαν αλογα δεν σου φτανουνε?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 15-12-11 στις 14:25.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-12-11, 15:02
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μοτερ που ψαχνεις ειναι λιγο σπανιο και πολυ ακριβο απο οσο ξερω(πληρης μετατροπη περνας τα 5000 ευρω).απο εκει και περα και να βρεις πρεπει ο ηλεκτρολογος που θα στο αναλαβει να ξερει καλα τετοιου ειδους μετατροπη.

Γιατι δεν υπερκυβιζεις σε 1800 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο μην σου κατσει κανας διαολος και σου ανοιξει το καπο και μπλεξεις μετα?
Θα εχεις 150 ανετα αλογα και δεν θα εχεις θεμα ουτε με κτεο ουτε με κανα ΣΔΟΕ σε περιπτωση που σε σταματησουνε.Εκτος και αν το δυλωσης.
Γνωμη μου παντος επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι αστο οπως ειναι το αμαξι γιατι μετα θα θες ενα καρο λεφτα για μετατροπες και αν θελησεις να το πουλησεις δεν πιανει τιποτα εξτρα.
Γνωστος παντος που εχει κανει τετοια μετατροπη εδω και καιρο εχει αλλαξει τα παντα.μοτερ-πλεξουδες-εγκεφαλο-υμιαξονια-ακρα-σασμαν-μια βαση την πισω του σασμαν αν θυμαμαι καλα και γενικα βρηκε τροπετο και τα πηρε ολα απο εκει.
το αμαξι βεβαια σκοτωνει αλλα θες και ενα βενζιναδικο πισω σου.

Υ.Γ το να υπερκυβισεις σαν αλογα δεν σου φτανουνε?
+1000 συμφωνω κι εγω μ αυτη την αποψη...ειναι μεγαλο ανοιγμα μια τετοια μετατροπη για να πεις οτι θα γινει σωστη να τη χαρεις...επισης με τον υπερ/σμο ακομα κι αν το πουλησεις ο αλλος το εμπιστευεται καλυτερα να το αγορασει...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-12-11, 18:39
Το avatar του χρήστη GEORGE N.
GEORGE N. Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2008
Μοντέλο: EΕ 101 20ν b/t
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός
Οχι και ακριβω το μοτερ αυτο!!! Η τιμη για μοτερ+σασμαν παιζει κοντα στα 1500 ευρω. Απο εκει και περα ενα 1000 για μηχανικο και ηλεκτρολογο και βαλε ενα 500αρι για εξατμηση απο αλλο ενα 500αρι εδω και εκει.... Με 3500-4000 ευρω εισαι οκ.

Οσο αναφορα το θεμα υπερκυβισμου πιστευω και ας γινομαι κακος δεν αξιζει και αυτα τα 150hp και 18nm δεν υπαρχου πουθενα στον δρομο και πειτε οτι θελετε...

Οσο αναφορα το αν μπαινει ευκολα, μπαινει αρκετα ευκολα μπορω να πω και αν το αυτοκινητο ειναι ειδη 1.600κιβ δεν θελει δηλωμα ειναι οκ.
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 15-12-11, 18:54
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βρισκεις ομως κατι αξιολογο?γιατι δεν ειναι και τοσο κινησιμο...και το 500 για εξατμιση δεν ειναι πολυ μεσα πιστευω,εξαρταται που θα την φτιαξεις...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 15-12-11, 19:04
Το avatar του χρήστη kokovios
kokovios Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-10-2008
Μοντέλο: e12 pro f/l
Περιοχή: ελευσινα
Μηνύματα: 410
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 239
kokovios είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πολυ ωραιο αλλα είναι κάπως παλιό ρε γμτ και θέλει αρκετο ψαξιμο πιστεύω.
Επίσης μην το συγκρίνετε με υπερκυβισμενο γιατι πραγματικα δεν υπαρχει μετρο συγκρισης... αλλη τεχνολογια το ενα αλλη το αλλο ....αλλου αποδιδει το ενα αλλου το αλλο....για τελειως διαφορετικες χρησεις κατα την αποψη μου.
Λιγο off topic δεν χρειαζεται να συνεχιστει..
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 15-12-11, 19:06
Το avatar του χρήστη GEORGE N.
GEORGE N. Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2008
Μοντέλο: EΕ 101 20ν b/t
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός
Τωρα για το αν ειναι αξιολογο σαν μοτερ δεν γνωριζω, δεν το εχω σε εκτιμηση προσωπικα.... Εγω θα προτεινα αναλογος τα ηδη υπαρχων κυβικα του σε 1.300 glanza και σε 1.600 4age 20v blacktop. Απο εκει και περα αν δεν τον απασχολουν τα κυβικα 3sgte st205 ή st215 αλλα 2.000 κυβικα.

Η επιλογη δικη του....
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 15-12-11, 19:32
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αξιολογο ειναι σιγουρα προς θεου!εννοουσα οτι επειδη ειναι καπως σπανιο σε σχεση με τις υπολοιπες επιλογες κατα ποσο μπορεις να βρεις καποιο που να εχει λογικα χλμτρα και να μην χει φαει ξυλο ανελεητο...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 15-12-11, 19:47
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν εχεις vvti δεν αξιζει,καλυτερα να το κανεις 1.8 σφυρηλατο και αργοτερα να βαλεις και μια τουρμπινα να γινει πανικος.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGZE 16V

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μετατροπη 4agze, supercharger, coilover TEIN, φρενα, πολλαπλη smallport T.T. Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά 1 28-03-24 16:58
4agze η 3sgte Corolla E101 E10whitechick TOYOTA COROLLA E*101 3 10-08-19 12:39
Μετατροπη απλου 3θυρου 5χυτου corolla E11 1.3lt 1998 σε γνησιο G6 babis g6 UPDATES 22 27-03-18 19:18
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ: 4age blacktop σε toyota corolla G6 1.3 4efe thunder17387 TOYOTA COROLLA 111(G6) 22 21-10-11 16:17
Μετατροπη corolla e12 με 3sgte SERBU TOYOTA COROLLA E 12 13 23-04-09 17:10



Page generated in 0,16961408 seconds (81,46% PHP - 18,54% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)