Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
4e-fte |
|
30-10-11, 01:51
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
4e-fte
Λοιπον παιδια ηρθε καιρος να μπει στο corolla αυτο το μοτερ..Η πιο σωστη λυση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι να παρω ενα τροπετο glanza με περιπου 80000km και κατι παραπανω..Η τιμη τους πανω κατω στα 1500 ευρω.Περνω απο το τροπετο πραγματικα οτι μπορω και πουλαω φτερα καπο φωτα κλπ ενα 500αρικο..Αν θα εχει a/c πανω γνωριζετε αν θα ταιριαζει?Γιατι καποιοι μου παν οχι επειδη ειναι δεξιοτιμονο..Επισης το corolla εχει χαλασμενο εσωτερικο μπιλιοφορο του glanza θα ταιριαζει?Εσεις τι προτινετε να κανω?
|
30-10-11, 02:13
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μοτερ και σασμαν μπορεις να παρεις απο το τροπετο βασικα δεν ειναι και τοσα πολλα οσα φανταζεσαι τα υπολοιπα δεν κανουν η ειναι ιδια.το a/c κανει κι εγω glanza μοτερ εχω,θελει μετατροπη στα καλωδια του συμπιεστη ομως,εκτος της καλωδιωσης που θα φτιαξεις για μοτερ εγκεφαλο εννοω
|
30-10-11, 02:21
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μπιλιοφορους ας πουμε θα θελα να παρω αυτους που εχουν σχετικα λιγα km..Φρενα λογικα δε θα χει κατι καλυτερο το glanza απο μενα?
|
30-10-11, 02:34
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλος 700-800 ευρω.
|
30-10-11, 02:37
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλος 700-800 ευρω.
|
Νταξει δε με πειραζει να δωσω 500 ευρω και να χω a/c επισης θελω και ψυγειο γιατι εμενα απο καπου χανει..Οποτε πιστευω συμφερει το τροπετο..Ε?
|
30-10-11, 03:17
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δεν κανει τπτ το μονο που κρατας ειναι ο κομπρεσσορας... Εβαπορετα , σωληνωσεις και ψυγειο ειναι απλα αχρηστα ακομα και σε σταρλετ..
Οι μπιλιοφοροι κανουν ιδιοι ειναι απλα το μηκος του ημιαξονιου αλλαζει..
Καλυτερα να βγαλεις το ψυγειο σου και να πας να στο κολλησουν 20Ε παιρνουν συνηθως.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
30-10-11, 09:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο Βασίλης έχει δικιο δεν κάνουν επειδή εκει ειναι αναποδα!!! δεν μπορουν να μπουν! ο κομπρεσορας του 4EFTE επάνω σε corolla EE111/101 παρολο που θα έχεις και τον 4EFTE επάνω δεν παίζει σωστά! θελει ηλεκτρολογικη μοντιφα που ελαχιστοι γνωριζουν! εγω πεδευομουνα 2 χρονια να το κανω να δουλεψει σωστά! στο starlet gt/glanza εχει κάτι άλλες βαλβιδες στο A/C για αυτοματισμους που δεν εχει στις δικες μας corolles, στα tutorials εχω βαλει πως το φτιαχνεις, δεν το ανακαλυψα μονος μου γνωστος ηλεκτρολογος στο Κερατσινι μου το εδειξε.
Δες εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21481
για να δουλεψει κομπρεσορας A/C 4Ε-FTE σε corolla EE111/101 θελει την παραπανω ηλεκτρική συνδεσμολογια!
|
30-10-11, 10:31
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
νομιζω οτι ηταν αυτονοητο οτι μιλαμε για τον συμπιεστη μονο και οχι τα υπολοιπα συναφη...γιατι δεν εχει a/c ετσι κι αλλιως η κορολλα?οσο για την πλεξουδα που ειπε πιο πανω ενας φιλος σου ειναι αχρηστη (μονο τις φυσες κρατα) γιατι κι εγω αυτη την πατατα εκανα και εφτιαξα την καλωδιωση του glanza και επειδη η κορολλα εχει μακρυτερο σασι τιποτα μα τιποτα δεν κουμπωνε στη θεση του και ομορφα εργοστασιακα ενω υπαρχει δυνατοτητα.τελικα εφτιαξα στον ηλεκτρολογο που αναφερει ο νικιφορος απο την αρχη πλεξουδα απο κορολλα με πριζες για glanza και εγιναν ολα σωστα!αν θες με ακους
|
30-10-11, 11:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μοτερ που είχες στην corolla γιατι δεν καταλαβα τι έχεις 111 ή 101? αν είναι με διπλους πολλαπλασιαστές και οχι με διανομέα τότε δεν θα σου δουλευει και το μαμα στροφόμετρο στο καντραν! αν συμβαινει αυτό έχεις τις εξής λύσεις, είτε ηλεκτρονική μοντίφα για μετατροπή του σήματος (αυτό ισως να ξερει να το κάνει ο ηλεκτρολόγος σου) δεν το ξερουν όλοι όμως, είτε βάζεις την πλακέτα στροφόμετρου απο ΑΕ111 δλδ απο το 1600 με το 4A-FE δλδ που ειναι εξαιρετικά σπανιο να το βρεις, είτε βάζεις με μοντίφα απο starlet gt και έχεις και το turbometro! το οποιό μετράει από τον map sensor και όχι απο υποπίεση όπως τα συνηθισμένα μπαρόμετρα, ετσι το εχω εγώ, ο Jason και ο Aliengoa. Δες και το how to εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21554
|
30-10-11, 11:41
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλος 700-800 ευρω.
|
Α ρε Pilotos7 πάντα λακωνικός στα post σου! Ρε, μπας και είσαι Σπαρτιάτης;
Καλη επιτυχία σου εύχομαι με το project φίλε μου και όταν με το καλό το ολοκληρώσεις θα δεις μεγάλη διαφορά και θα πάθεις πλάκα με την δύναμη του "παλιού" και μικρού κινητήρα με κωδικό 4E-FTE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16683197 seconds (82,76% PHP - 17,24% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:43. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|