Δεν θα έκανα ποτε κάτι τέτοιο! πρέπει να τα αλλάζουμε όλα μαζί όπως και να έχει και καλό είναι να μην κάνουμε κατασκευές σε τόρνους κτλ, εγώ πάντως έβαλα γνήσια της Toyota, βέβαια μόνο ο δίσκος είχε 100 ευρώ, είναι φυσικά μεγαλύτερης διαμέτρου στο 4Ε-FTE δεν είναι σαν του 4E-FE, και το πλατό που έβαλα είναι ίδιο με κάποιο μοντέλο celica νομίζω της 1600, τότε τα είχε βρει ο μηχανικός που πήρα το σασμαν και δεν θυμάμαι τώρα, αλλά τα έβαλε πάνω ένας φίλος μου μηχανικός. Πάντως next time θα ήθελα να τα αλλάξω μόνος μου αυτά, να κάνουμε και λίγη πρακτική και όχι μόνο θεωρία! γιατί είναι κάτι που ακόμα δεν έχω κάνει!
και κάτι άλλο, σε 2 αμάξια στου πατέρα μου το nissa micra '97 1000cc και ένα passat 2003 1800 turbo, αν πας να τα μετακινήσεις πχ για παρκάρισμα που δοκίμασα εγώ είδα πως πιάνει το πενταλ πολυ ψηλά με αποτέλεσμα να νομίζω πως έμειναν!!! εμενα πιανει απο χαμηλα το πενταλ αμεσως. Επίσης στου πατερα μου αν ακουμπας το πενταλ χωρις να το πιεζεις νιωθεις κατι να κανει ντουκ ντουκ ντουκ σαν να περιστρεφεται κατι και καπου χτυπάει δλδ, αλλα δεν ακουγεται ηχος, τι λετε να ειναι? αυτο σημαινει πως ο δισκος κοντευει να τα παιξει? δεν οδηγαω αυτά τα αμάξια και δεν γνωρίζω αν πατινάρουν! επισης και στα 2 σβηνουν ευκολα αν δεν προσεξεις το πενταλ που θα πιασει και το κανεις αποτομα.
Στο starlet αντιθετα ειχα καταλαβει οτι πατιναρει αλλα επειδη ειχε turbo δεν το εδειχνε και τοσο! ομως με προλαβε το σασμαν και αλλαχτηκε μια και καλη και ο δισκος κτλ, οπως ειδατε ο δισκος ηταν χαλια! τα πιρτσινια φαινονταν, πολυ φαγωμενος και τα ελατηρια του επαιζαν! αν τον επιανα να τον κουνησω μαλλον εκανε για ντέφι!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-12-11 στις 09:49.
|