Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
e-shop.gr ΑΕ. Σημαινει... |
|
28-07-11, 20:29
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
e-shop.gr ΑΕ. Σημαινει...
....Ανευθυνοτητα, Ανοργανωσια, Ασεβεια στο Επακρο.
Στις 12 του τρεχοντος μηνα εκανα μια παραγγελια απο το e-shop.gr (ενα case υπολογιστη). Ο χρονος αναμονης που μου δινανε ηταν 2 με 3 εργασιμες ημερες. Περασανε αυτες οι 2-3 μερες, απαντηση καμια. Περασε μια εβδομαδα, ενημερωση καμια. Πηγα εγω απο εκει, για να μαθω οτι υπαρχει ενα μικρο προβλημα με τους προμηθευτες τους, και μου δωσαν χρονο αναμονης αλλες 2-3 μερες. Οι οποιες παλι περασανε, χωρις καμια ενημερωση γι αλλη μια φορα. Φτασαμε στη σημερινη μερα, 27-7-2011, να πηγαινω ΠΑΛΙ εγω απο εκει, για να δω τι γινεται με την παραγγελια μου. Η απαντηση: "καντε υπομονη αλλες 3 μερες και θα σας το χουμε φερει, λογικα". Εκει ηταν λοιπον που τα πηρα και φυσικα ακυρωσα την παραγγελια. Στην ερωτηση τους για το αν υπαρχει κατι αλλο, τους ειπα οτι φυσικα και υπαρχει κατι αλλο, το οποιο δεν ηταν τιποτε αλλο απο τα -δικαιολογημενα- παραπονα μου μιας κι αυτη ηταν η τριτη φορα που εγινε. Τους ειπα οτι ναι μεν ξερω οτι δεν φταιει ο υπαλληλος που ηταν εκει, αλλα αυτον ειχα μπροστα μου. Ζητησα να μιλησω στον υπευθυνο του παραρτηματος που πηγα (δεν το αναφερω για ευνοητους λογους), χωρις φυσικα να γινει κατι τετοιο. Οποτε και εθεσα τα παραπονα μου στον υπαλληλο, ο οποιος αρχικα ακουγε τι του ελεγα, αργοτερα ομως αρχισε να με αντιμετωπιζει με απαθεια και να μου λεει "αυτα γινονται και αλλου, οχι μονο σε εμας" "και στο Πλαισιο να πατε παλι το ιδιο θα δειτε" "εχει γενικα η αγορα προβλημα" και διαφορα ομοια. Ενω δεν ειχα σκοπο να αναφερθω σε αυτο, του απαντησα οτι στην μια μεχρι τωρα φορα που ειχα παραγγειλει κατι απο Πλαισιο (τον Οκτωμβρη του 2010), με πηραν τηλεφωνο την επομενη και μου ειπαν οτι αυτο που ηθελα δεν το χανε σε αποθηκη τους, και θα περιμενα 7 με 10 μερες με την επομενη παραλαβη τους. Μπορει να την ακυρωσα τελικα την παραγγελια μου (και τελικα να βρηκα παλι στο Πλαισιο κατι αλλο που ανταποκρινοταν στις απαιτησεις μου), αλλα η διαφορα ειναι οτι στο Πλαισιο ενδιαφερθηκαν, με βρηκαν μια μερα μετα και μου παν "το και το", και μου προτεινε ο ιδιος ο διαχειρηστης της παραγγελιας μου αν θελω να μου προτεινει κατι αλλο εκεινος! Οχι να πρεπει να παω εγω απο κει και να μου λενε βλακειες υπομονη και τοιαυτα. Η απαντηση του: "τι να κανουμε, καθε εταιρια εξυπηρετει διαφορετικα τους πελατες της, εμεις στελνουμε στις δυο εβδομαδες καποια ειδοποιηση". Τοτε ακριβως ηταν που πραγματικα εγινα εξαλλος και τους εσουρα τα εξ αμαξης, διοτι ειναι αδιανοητο να σου δειχνει μια εταιρια για σημαια της την εξυπηρετηση των πελατων της, ενω αυτη τελικα αποδεικνυεται ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!! Φυσικα, εθεσα τα στοιχεια μου στην διαθεση τους, αν θελουν να μιλησουν εκεινοι μαζι μου, μιας και αυτοι το θεωρησαν περριτο να μιλησω εγω απευθειας με καποιον ανευθυνοϋπευθυνο, ενω απο την μερια μου τους διαβεβαιωσα οτι και με χασαν απο πελατη τους (εχω στησει 4 υπολογιστες με τις αγορες μου απο το 2005, με οτι αυτο συνεπαγεται) και φυσικα να ειναι σιγουροι οτι θα ακολουθησει δυσφημηση απο μερους μου. Οχι πως τους ενοιαξε, με το συμπαθειο χεστηκανε, αλλα σιγουρα δεν θα χρειαστει να προσπαθησω ιδιαιτερα γιατι με την τακτικη που ακολουθουν θα φυγουν οι πελατες μονοι τους!
Συγνωμη για το υπερβολικα μακροσκελες ποστ, το ανοιξα ομως διοτι πιστευω οτι εχετε βρεθει σε παρομοια θεση και περιμενω τα σχολια σας.
|
28-07-11, 20:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το e-shop παει για κλεισιμο,εκανε μεγαλο ανοιγμα και τωρα υπαρχει στασιμοτητα.χρωσταει πολλα...
|
28-07-11, 20:44
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αφου πανε για κλεισιμο, γιατι δεν κατεβαζουν και το site να μην μπαινει ο κοσμος? Γιατι δεν δηλωνουν πτωχευση, κατι τελοσπαντων. Δεν χρωσταω τιποτα ρε Ιασωνα να περιμενω ποτε θα τους ερθει η φωτιση να ειδοποιησουν τους πελατες τους.
|
28-07-11, 21:30
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 226
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δυστηχώς είμαι ένας πρώην εργαζόμενος τους. Το e-shop έχει κάνει αίτηση για το άρθρο 99 (πτωχευτικός κώδικας) και πάει κατα διαόλου. Αυτό με τις παραγγελίες είναι καθημερινό φαινόμενο εδώ και πάρα πολύ καιρό. 1 - 1,5 τουλάχιστον κάνουν να έρθουν οι παραγγελίες (εάν έρθουν) εφόσον δεν υπάρχει στην κεντρική αποθήκη (Μενίδι). Και το Πλαίσιο έχει προβλήματα αλλα πολύ λιγότερα και είναι πιο τυπικό. Δυστηχώς JL_e10 υπήρχαν πάρα πολύ πελάτες ευχαριστημένοι σαν και εσένα που έκαναν αρκετά μεγάλες παραγγελίες και τώρα τους έχουν διώξει όλους!!! Τι να πω............ Από θέμα καταναλωτή μέχρι και εργαζόμενου όλα έχουν τα μαύρα τους τα χάλια!!!
__________________
Drive Your Dreams........Toyota!
|
|
|
|
28-07-11, 21:42
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το πρόβλημα είναι αρκετό καιρό τώρα!
Εγώ να φανταστείτε είχα κάνει παραγγελία στις 9 Απριλίου και ηρθε στις 13 Μαϊου και τι είχα παραγγείλει??? Δύο μπαταρίες ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες! αξίας 3,90€.
Η πλάκα είναι πως έλεγε οτι ήταν διαθέσιμες (πάντα το κοιτάω πριν κάνω παραγγελία) και περιμένω SMS, περιμένω, περιμένω, εως ότου μπηκα να δω την εξέλιξη της παραγγελίας και έλεγε "Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων 29/04/11 15:31"
Μετά άκουσα και από άλλους ότι έχει πρόβλημα και κατάλαβα!
Κρίμα, εγώ την είχα καταβρεί με το e-shop. Με διευκόλυνε αφάνταστα και δεν είχα κανένα παράπονο!
Ορίστε και η φώτο με την παραγγελία :
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
28-07-11, 22:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα ίδια και εγώ,έκανε σχεδόν ένα μήνα + να έρθει η παραγγελία,με ''διαθεσιμότητα άμεση''.
|
29-07-11, 03:02
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μπορει να πηγαινουν για κανονι αλλα το θεμα μου δεν ειναι αυτο. Εγω τα πηρα με την αδιαφορια τους και την απαθεια με την οποια με αντιμετωπισανε. Αλλιως ειναι πραγματικα λυπηρο που κλεινει γιατι θα μεινουν ενα καρο εργαζομενοι ξεκρεμαστοι.
|
29-07-11, 13:26
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το eshop είχε από ανέκαθεν πρόβλημα.πριν 3 χρόνια είχα παραγγείλει ένα UPS 1200va και περίμενα και περίμενα και απάντηση καμία. μετά από 10 μέρες τους πήρα νευριασμενος και αφού τα ακούσαμε το στείλανε μετά από 15 μέρες.
για μένα πλαίσιο και πάλι πλαίσιο. αλήθεια όσοι αγορασανε κάτι τώρα κοντά και κλείσουμε τα μαγαζιά τι εγγύηση υπάρχει?
|
29-07-11, 14:09
|
|
|
|
Εγγραφή: 18-05-2011
Μηνύματα: 132
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ μέχρι τώρα το είχα "χρυσώσει" το eshop και ήμουν και απόλυτα ευχαριστημένος. Το πρωί η παραγγελία και το απόγευμα το sms ότι είναι έτοιμο. Τώρα τελευταία άκουγα το χαμό που γινόταν και πρόσφατα παρήγγειλα μια RAM και στην εβδομάδα πάνω την ακύρωσα. Για το άρθρο 99 το άκουσα κι εγώ. Αλλά και αυτοί κάναν όντως τρελό άνοιγμα. Από pc κατέληξαν να πουλάνε αλυσοπρίονα και τσεκούρια. Κρίμα πάντως γιατί ήταν καλό και φτηνό μαγαζί.
|
30-07-11, 23:25
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-11-2008
Μηνύματα: 348
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Να διαφημίσω;
Long Live Plaisio!!!
Αν και δεν ήμουν ποτέ Fun των έτοιμων υπολογιστών.
Προτιμώ να τον φτιάξω εγώ με ότι μου αρέσει προσωπικά. Το Πλαίσιο σε ότι και αν έψαχνα είχε καλύτερες τιμές από όλους ή ίδιες.
Δεν ξέρω αν κλείνει το e-Shop και αν είναι αλήθεια είναι κρίμα, γιατί κάποιοι θα χάσουν τις δουλείες τους.
Συμβαίνουν αγαπητέ και σε άλλες εταιρείες με άλλο αντικείμενο. Μην σου τύχει είναι το θέμα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16973400 seconds (81,91% PHP - 18,09% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:43. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|