Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Corolla 1,4 VVT-i με LPG kit της Zavoli
  #1  
Παλιά 16-05-11, 19:45
tzanabetis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-11-2010
Μοντέλο: Corolla 1.4 VVT-i (2003)
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
tzanabetis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Corolla 1,4 VVT-i με LPG kit της Zavoli

Λοιπόν, το αυτοκίνητο είναι TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 (Μοντέλο 2003, αγορασμένο 2004 καινούριο) κι έχει περπατήσει περίπου 72.000 ως τώρα χωρίς υγραέριο.
Το kit είναι της Zavoli και ορίστε και οι φωτογραφίες της εγκατάστασης:

Χώρος αποσκευών. Το κάλυμα δεν έχει σηκωθεί σχεδόν καθόλου.


Από κάτω κρύβεται μια δεξαμενή 55 λίτρων (φουλάρει με ~49 λιτρα).


Τάπα ανεφοδιασμού.


Συνολική άποψη της μηχανής. Όλα πολύ τακτοποιημένα.


Βαλβίδα.


Εγκέφαλος.


Πνεύμονας.


Πολλαπλή εισαγωγή και Μπεκ.


Συνδέσεις με το κύκλωμα ψύξης.


Κουμπί στο ταμπλώ.


κόστος μετρητοίς : 1370€ κομπλέ
"έξτρα" έξοδα : 39€ το πρώτο φουλάρισμα + 40€ ΚΤΕΟ
Η μετατροπή έγινε στη Θεσσαλονίκη, δε γράφω επωνυμία εγκαταστάτη για να μη θωρηθεί διαφήμιση. Όποιος θέλει με ρωτάει.
  #2  
Παλιά 16-05-11, 20:14
kpagonaris Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 223
kpagonaris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πραγματικά πολύ καλή δουλειά και προσεγμένη!!! Περιμένουμε να μας πεις και εντυπώσεις από κίνηση μέσα και εκτός πόλης!!
  #3  
Παλιά 16-05-11, 20:32
tzanabetis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-11-2010
Μοντέλο: Corolla 1.4 VVT-i (2003)
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
tzanabetis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχω κάνει 1100km ως τώρα, τα περισσότερα σε αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας "τραβάει" το ίδιο με τη βενζίνη. Η κατανάλωση είναι 15-16% αυξημένη σε σχέση με τη βενζίνη αλλά είναι θεμιτό και επιθυμητό αυτό καθώς έτσι επιτυγχάνονται οι σωστές αναλογιές στο μείγμα για να έχει σωστή λειτουργία και ίδια ισχύ λειτουργίας ο κινητήρας και για να μην έχουμε φτωχά μείγματα και ανάβουν λαμπάκια check engine κλπ και ακόμα χειρότερα για να μην καταστρέψουμε κανα κινητήρα από το πουθενά.

Αν ανοίξεις το καπώ το ρελαντί ακούγονται λίγο τα μπεκ αλλά με κλειστό καπώ και μέσα στην καμπίνα δεν ακούς έξτρα θόρυβο.
Το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία αυτόματα αφού ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας. Αυτόν τον καιρό του παίρνει γύρω στο 1-1,5χιλιόμετρο για να μπει σε λειτουργία, το χειμώνα λογικά θα παίρνει παραπάνω.

Καθ'οδόν με το κουμπάκι η μετάβαση από βενζίνη σε υγραέριο κι αντιστροφα δεν γίνεται αισθητή καθόλου, ούτε κλοτσήματα όυτε ρεταρίσματα ούτε τίποτα.
Το ρελαντί κρατάει σταθερά ίδιες στροφές.

Έχω ακούσει κι έχω διαβάσει πολλά για κατεστραμμένες βαλβίδες (καμμένες) και έδρες βαλβίδων από χρήση υγραερίου.
Το κυριότερο για να αποφύγεις τέτοιες βλάβες κατά τη γνώμη μου είναι να επιλέξεις σωστά τον εγκαταστάτη, να έχει εμπειρία και να ξέρει να επιλέξει το σωστό σύστημα για το αυτοκίνητό σου και να ξέρει να κάνει τη σωστή ρύθμιση εξ'αρχής για να μην τρέχεις ύστερα.
Επίσης σημαντικό είναι να ελέγχεις σε τακτά διαστήματα τα διάκενα των βαλβδων (αν πρόκειται για μηχανικές).
Κι άλλο ένα σημαντικό είναι να μη δουλεύεις το αυτοκίνητο σου στους κόφτες με υγράεριο! Αν θες να "λιώσεις" το αμάξι σου τότε μείνε σε πατροπαράδοτη βενζίνη. Αν θες να κάνεις οικονομικά ταξίδια και πολλά χιλιόμετρα χαλαρά και φτηνά τότε γύρνα σε υγραέριο.
Αυτό το λέω γιατί με το υγραέριο οι θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης είναι μεγαλύτερες απ'ότι στη βενζίνη κι αυτό είναι που ταλαιπωρεί λίγο παραπάνω τον κινητήρα και τις βαλβίδες και τις έδρες τους. Αν το αμάξι το δουλέψεις στους κόφτες με το υγραέριο τότε πας γυρεύοντας να πάρεις το μοτέρ στο χέρι και τις βαλβίδες στη μασχάλη.
Αυτά όλα δε θα στα πει κανείς εγκαταστάτης παρά μόνο αν τον πρήξεις. Εγώ έκατσα και διάβασα 5 πράγματα στο δίκτυο, ρώτησα άτομα που έκαναν μετατροπές παλιότερα στο αμάξι τους, διάβασα εμπειρίες άλλων που είχαν προβλήματα με το υγραέριο και κατέληξα στα παραπάνω. Είναι μερικές απλές συμβουλές που μπορώ να δώσω με τις λίγες γνώσεις που έχω.
κιτ
  #4  
Παλιά 16-05-11, 20:34
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
κιτ

φιλε εχεις κανει εγγραφη εδω και αρκετο καιρο απο οτι βλεπω , γιατι δεν εριξες μια ματιά στις τοποθετησεις μας ή εστω να ρωτησεις καποιον προτου βαλεις το κιτ ?

εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει η εγκατασταση γιατι το zavoli ειναι η φτηνη εταιρια της BRC οπως μπορεις να δεις εδω

επισης τα μπεκ εχουν καταστρεψει το καπακι και για την ακριβεια δεν ειναι μπεκ εφοσον τα ακροφυσια που μπαινουν κανονιζουν την ροη και οχι ηλεκτρονικα .

δεν εχει συνδεθει η obd θυρα του αυτοκινητου για να υπαρχουν ολες οι πληροφοριες απο το αυτοκινητο στον εγκεφαλο αεριου , φυσικα γιατι το κιτ δεν εχει αυτη την δυνατοτητα .

για αυτο το κιτ σου πηραν πολλα λεφτα .

εμπαινε και η 60αρα δεξαμενη με 5 λιτρα περισσοτερα που συνεπαγεται κανα 70αρι χλμ παραπανω.

οι συνδεσεις για το νερο ειναι με 16αρι Τ που σημαινει οτι τον χειμωνα θα εχεις λιγοτερο ζεστο αερα μιας και το αυτοκινητο σου εχει 20αρι Φ.

ενα τελευταιο ειναι οτι σου τρυπησανε την αλουμινενια εισαγωγη και σου υποσχομαι οτι τα γρεζια πεσανε ολα μεσα στον κινητηρα ενω η σωστη τοποθετηση ειναι στην πλαστικη εισαγωγη πανω σε σημειο που απο μεσα υπαρχει ηδη το κενο και σημαδευει και τις βαλβιδες ακριβως.

για ριξε μια ματια εδω να δεις ενα αυτοκινητο που εχω φτιαξει να συγκρινεις..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..



Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fanis : 16-05-11 στις 20:44.
  #5  
Παλιά 16-05-11, 20:52
tzanabetis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-11-2010
Μοντέλο: Corolla 1.4 VVT-i (2003)
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
tzanabetis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο καθένας κάνει τις επιλόγες του. Κι εγώ αν ήμουν εγκαταστάτης θα μπορούσα κάθε τι που έβλεπα να αντιπροτείνω ίσως κάτι καλύτερο.
Το συγκεκριμένο σύστημα έχει μπει σε πάρα πολλά αυτοκίνητα σαν το δικό μου χωρίς πρόβλημα, επίσης ο εγκαταστάτης που του έβαλε είναι στην πιάτσα εδώ και 30+χρόνια και έχει ένα κάποιο όνομα και καλή φήμη κι όχι αδίκως.
Αν δε σου αρέσει η δουλειά τότε μπορώ να σου δώσω το τηλέφωνό του να τα πείτε οι δυό σας που καταλαβαίνετε και περισσότερα

Δε βάζω το όνομα του γιατί δε θέλω να κάνω διαφήμιση καθώς δεν έχω κανένα όφελος από αυτόν. Εσύ αντιπρότεινες τη δουλειά σου σαν καλύτερη σε σχέση με τη δικιά του χωρίς όμως να είναι αυτός παρών ώστε να μπορέσει να υπερασπιστεί τη δικιά του κακώς για μένα το έκανες αλλά πάμε παρακάτω.
Ευχαριστώ για την απάντησή σου πάντως και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες αλλά ψάχνω πιο πολύ καιρό απ'όσο νομίζεις κι επίσης κάθε ένας εγκαταστάτης σαν του λόγου σου έχει πάντα κάτι καλύτερο να προτείνει Ευπρόσδεκτο!

...και σταμάτα να ρίχνεις λάσπη σε δουλειά αλουνού προς δικό σου ώφελος γιατί φυσικά και δεν μπορείς να ξέρεις που στη ευχή πήγαν τα γρέζια απο μια δουλειά που έχει κάνει κάποιος που δεν ξέρεις και κρίνοντας μόνο από μερικές φωτογραφίες που έβαλα.
Αν εσύ μέσα σε 5 γραμμές ενός φόρουμ απαξιώνεις τη δουλειά ενός επαγγελματία που είναι 30+ χρόνια στο χώρο τότε αυτό δεν είναι προς τιμήν σου.

Όλα αυτά στα γράφω φιλικά και με καμία εχθρική διάθεση εννοείται.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tzanabetis : 16-05-11 στις 21:33.
  #6  
Παλιά 16-05-11, 21:47
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
και μονο που εβαλες τις φωτο μεσα στο δικο μου χωρο ηταν μεγα λαθος και δεν μιλαω για το corollaclub αλλα για το www.lpgpower.gr που μπηκες και εγραψες .

την επομενη φορα που θα μιλησεις στον ενικο σε εμενα χωρις να σου εχω δωσει το δικαιωμα εχεις φυγει νυχτα ....

παρε και μια καρτουλα για καλησπερα ...
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


  #7  
Παλιά 16-05-11, 21:52
tzanabetis Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-11-2010
Μοντέλο: Corolla 1.4 VVT-i (2003)
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
tzanabetis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κάνε ό,τι νομίζεις...
Αν προσέβαλα εσένα με τα λεγόμενα μου θα το κρίνουν και οι αναγνώστες του φόρουμ, κι ας πουν κι αυτοί τη γνώμη τους.
Το ό,τι έγραψα σε δικό σου χώρο το αναγνωρίζω ότι ήταν λάθος μου αλλά όταν το κατάλαβα ήταν αργά. Εγώ δε μπήκα εδώ για να βρω εχθρούς, ούτε να απειλήσω κανέναν.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tzanabetis : 16-05-11 στις 21:57.
  #8  
Παλιά 16-05-11, 23:28
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
μαλλον ηθελε τσαμπα διαφημιση για κατι που ειναι τελειως αισχρο , τουλαχιστον , ,,,

tzanabetis ονομα και πραγμα ...

απλα ban for ever ετσι για καληνυχτα ..!!!
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16737795 seconds (83,66% PHP - 16,34% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)