Έχω κάνει 1100km ως τώρα, τα περισσότερα σε αυτοκινητόδρομο. Ο κινητήρας "τραβάει" το ίδιο με τη βενζίνη. Η κατανάλωση είναι 15-16% αυξημένη σε σχέση με τη βενζίνη αλλά είναι θεμιτό και επιθυμητό αυτό καθώς έτσι επιτυγχάνονται οι σωστές αναλογιές στο μείγμα για να έχει σωστή λειτουργία και ίδια ισχύ λειτουργίας ο κινητήρας και για να μην έχουμε φτωχά μείγματα και ανάβουν λαμπάκια check engine κλπ και ακόμα χειρότερα για να μην καταστρέψουμε κανα κινητήρα από το πουθενά.
Αν ανοίξεις το καπώ το ρελαντί ακούγονται λίγο τα μπεκ αλλά με κλειστό καπώ και μέσα στην καμπίνα δεν ακούς έξτρα θόρυβο.
Το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία αυτόματα αφού ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας. Αυτόν τον καιρό του παίρνει γύρω στο 1-1,5χιλιόμετρο για να μπει σε λειτουργία, το χειμώνα λογικά θα παίρνει παραπάνω.
Καθ'οδόν με το κουμπάκι η μετάβαση από βενζίνη σε υγραέριο κι αντιστροφα δεν γίνεται αισθητή καθόλου, ούτε κλοτσήματα όυτε ρεταρίσματα ούτε τίποτα.
Το ρελαντί κρατάει σταθερά ίδιες στροφές.
Έχω ακούσει κι έχω διαβάσει πολλά για κατεστραμμένες βαλβίδες (καμμένες) και έδρες βαλβίδων από χρήση υγραερίου.
Το κυριότερο για να αποφύγεις τέτοιες βλάβες κατά τη γνώμη μου είναι να επιλέξεις σωστά τον εγκαταστάτη, να έχει εμπειρία και να ξέρει να επιλέξει το σωστό σύστημα για το αυτοκίνητό σου και να ξέρει να κάνει τη σωστή ρύθμιση εξ'αρχής για να μην τρέχεις ύστερα.
Επίσης σημαντικό είναι να ελέγχεις σε τακτά διαστήματα τα διάκενα των βαλβδων (αν πρόκειται για μηχανικές).
Κι άλλο ένα σημαντικό είναι να μη δουλεύεις το αυτοκίνητο σου στους κόφτες με υγράεριο! Αν θες να "λιώσεις" το αμάξι σου τότε μείνε σε πατροπαράδοτη βενζίνη. Αν θες να κάνεις οικονομικά ταξίδια και πολλά χιλιόμετρα χαλαρά και φτηνά τότε γύρνα σε υγραέριο.
Αυτό το λέω γιατί με το υγραέριο οι θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης είναι μεγαλύτερες απ'ότι στη βενζίνη κι αυτό είναι που ταλαιπωρεί λίγο παραπάνω τον κινητήρα και τις βαλβίδες και τις έδρες τους. Αν το αμάξι το δουλέψεις στους κόφτες με το υγραέριο τότε πας γυρεύοντας να πάρεις το μοτέρ στο χέρι και τις βαλβίδες στη μασχάλη.
Αυτά όλα δε θα στα πει κανείς εγκαταστάτης παρά μόνο αν τον πρήξεις. Εγώ έκατσα και διάβασα 5 πράγματα στο δίκτυο, ρώτησα άτομα που έκαναν μετατροπές παλιότερα στο αμάξι τους, διάβασα εμπειρίες άλλων που είχαν προβλήματα με το υγραέριο και κατέληξα στα παραπάνω. Είναι μερικές απλές συμβουλές που μπορώ να δώσω με τις λίγες γνώσεις που έχω.