Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Σκέψεις και για ντίζελ |
|
17-02-11, 12:45
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Σκέψεις και για ντίζελ
Κίνητρα για υβριδικά αυτοκίνητα, καθώς και να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών. Διαβάστε πόσα κερδίζει ένας οδηγός με τον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης
Με οικονομικά κίνητρα και φοροαπαλλαγές επιδιώκει το υπουργείο Μεταφορών να δελεάσει το καταναλωτικό κοινό απέναντι στην αγορά υβριδικού αυτοκινήτου, αλλά και προκειμένου να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα του αρμόδιου υπουργείου Χάρη Τσιόκα στο ραδιοσταθμό "Βήμα 99,5", η πρόταση να δοθούν κίνητρα έχει ήδη υποβληθεί στο υπουργείο Οικονομικών.
«Έχουμε ήδη στείλει τις παρατηρήσεις μας στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο οικονομικά στηρίζει το πρόγραμμα», δήλωσε ο ίδιος.
Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών είναι θετικό και συμπλήρωσε:
«Είναι θέματα για τα οποία πλέον έχουν ωριμάσει αυτές οι απόψεις, στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά. Θέλω να ξέρετε ότι το υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρνητικό. Βεβαίως, τον πρώτο λόγο έχει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Εμείς δεν είμαστε αρνητικοί, όπως δεν ήμασταν με την απόσυρση. Το υπουργείο Μεταφορών βλέπει θετικά το θέμα της πετρελαιοκίνησης και ελπίζω τις επόμενες ημέρες να έχουμε εξελίξεις», πρόσθεσε ο ίδιος.
Να σημειωθεί μάλιστα ότι σε ένα βενζινοκίνητο 1600 κυβικών για να διανύσει 15.000 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για καύσιμα 1800 ευρώ, ενώ για το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο μόλις 1000 ευρώ.
Για τα ίδια χιλιόμετρα , με ένα βενζινοκίνητο 1100 κυβικών θα πληρώσουμε 1200 ευρώ, ενώ με ένα πετρελαιοκινητο 1300 κυβικών μόλις 720 ευρώ.
Στα οφέλη πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα σέρβις, τα οποία είναι πιο αραιά για τα ντίζελ, ωστόσο τα μοντέλα με κινητήρες ντίζελ είναι ακριβότερα κατά περίπου 1500 ευρώ.
http://news247.gr/oikonomia/agora/al...wn.781182.html
|
17-02-11, 12:49
|
|
|
Εγγραφή: 07-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μακάρι!!!να πάρω επιτελους πετρελαιοκίνητο αμάξι!!!τόσα χρόνια το απαγορεύουν αδικα.
__________________
There's got to be just more to it than this
Or tell me why do we exist
I'd like to think that when I die
I'd get a chance another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again.
|
17-02-11, 13:18
|
banned
|
|
Εγγραφή: 16-02-2010
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλη μαγκιά το diesel....
Πριν μερικές μέρες κοιταγα ενα γερμανικο site ( http://www.spritmonitor.de/en/) όπου μπορεις να φτιάξεις ένα προφίλ, και να βαζεις λίτρα και χλμ κάθε φορά που γεμίζεις το αμάξι, ωστε σε βάθος χρονου να βλέπεις τι κατανάλωση έχεις και πόσα χρήματα χαλάς.
Βλέποντας κάτι 2λιτρα diesel και τι κατανάλωση εχουν είναι να σε πιάνουν τα κλαματα με τη κω@#χωρα που ζούμε
2λιτρα με σχεδον 5λτ/100 κμ καταναλωση
Εντάξει για καγκουριές και κόντρες δεν κάνει το πετρέλαιο...
αλλά για μας τους γηραιότερους είναι μεγάλη οικονομία ρε γμτ!!!!!!
|
|
|
|
18-02-11, 17:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πιστευω πως δεν λεει με τίποτα! 1ον θα πρεπει να αμάξια να είναι αποκλειστικά και μόνο με κινητήρες πετρελαίου, 2ον κανουν φασαρία σε σχέση με τους αντίστοιχους σε κυβικά βενζινοκινητήρες, 3ον δεν αποδίδουν καλά γιαυτό και ΟΛΟΙ έχουν turbo και παλι χελονάκια είναι, 4ον βγαζουν αρκετά καυσαέρια παραπάνω σε σχεση με τους βενζινοκινητηρες.
Τα καλά είναι πως 1ον θέλουμε δεν θέλουμε turbo θα έχουμε, και γιαυτό λέμε ότι δεν σκάει δεν πάει που εδω δεν ισχύει δυστυχώς, και 2ον οτι λειπουν αρκετά πραγματα μηχανικα όπως ότι δεν υπαρχουν μπουζι και σύστημα ανάφλεξης, καθώς στο πετρέλαιο εχουμε αυτανάφλεξη και έτσι έχουμε λιγότερα προβλήματα, θα μου πειτε εχει και turbo οποτε.....
Εγώ πιστεύω πως η χρυσή τομή είναι τα υβριδικα με βενζίνη και ηλεκτροκινητήρα αλλά ακόμα καλυτερη λύση το υγραέριο που μπαίνει σχεδόν παντού και έτσι δεν αλλάζουμε το αμάξι μας. Το πετρέλαιο πολυ ξεπερασμένο σαν καύσιμο με πολλά μειονεκτήματα και η διαφορά με την τιμή βενζίνης είναι μικρή. Δεν συμφέρει...αν επιτρεπεται θα είναι καλό για αυτους που εχουν φορτηγάκια με πετρελαιο.
|
18-02-11, 18:14
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Nikifore οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες
1. Ακούγονται ελάχιστα
2. Αποδίδουν πολύ καλά
3. Μολύνουν λιγότερο από αντίστοιχους βενζινοκινητήρες
Θες και ένα παράδειγμα; Rav4 2.0 vs Rav4 2.2. TD
Σου παραθέτω τα στοιχεία (σε παρένθεση θα είναι του diesel):
Μέγιστη ισχύς 158 (150 diesel)
Μέγιστη ροπή 198 (340 diesel)
Τελικήταχύτητα (χλμ. / ώρα) 185 (190 diesel)
0 - 100 χλμ. / ώρα (δευτ.) 10.5 (10.2 diesel)
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, CO2 178 (159 diesel)
Θόρυβος (Οδηγία ΕΕ 70/157-1999/101/EC) 72.5db (70 diesel)
|
18-02-11, 18:42
|
banned
|
|
Εγγραφή: 16-02-2010
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
|
|
|
18-02-11, 20:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το αθορυβοι είναι σχετικό, δεν είπα πως είναι τρακτερ, αλλά σαν βενζινοκινητήρες δεν είναι, για το θεμα πως αποδίδουν είναι λογικό αφού δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ χωρίς turbo!!! έχεις 3000cc turbο και έχει ίδια άλογα με το δικό μου το 4E-FTE που είναι 1300cc! δεν είπα ότι δεν πάνε, αλλά καμία σχέση δεν συγκρίνονται σε επιδόσεις με τους βενζινοκινητήρες, χωρίς turbo απλά δεν πήγαιναν και γιαυτό εδώ και 10ετιες είναι πλέον με turbo και μόνο, μην ξεχνάμε πως ειναι σε μεγάλους κυβισμους και ετσι εχουν και καλές ροπες! Για τους ρύπους δυσκολεύομαι να το πιστέψω, γιατί απλά οι πετρελαιοκινήρες είναι πολλά κυβικά, πως γίνεται να βγάζουν λίγα καυσαέρια, αλλά εδώ υπάρχει ένα αλλά. Για όσους δεν το ξέρουν οι κινητηρες με turbo βγαζουν λιγότερα καυσαέρια από τους αντίστοιχους ατμοσφαιρικούς και αυτό επειδή η turbina δουλευει με τα καυσαέρια, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των ρύπων. Μάλιστα σε κάρτες καυσαερίων του 4Ε-FTE (σχεδόν μαμα με νέο καταλύτη) και του father το micra jive 1,0 του 1997 τα καυσαέρια είναι λιγότερα στο δικό μου. Τα ίδια και ακόμα με μεγαλύτερες διαφορές σε ατμοσφαιρικά αμάξια 1300cc που συγκρίναμε. Συνεπως μπορώ να πω πως αν υπολογίσουμε βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες μεγαλου κυβισμου όπως ειπες και εσύ 2,0 και 2,2 που εχουν διαφορά μικρή στον κυβισμό, τότε ναι συμφωνω πως είναι μειωμενοι οι ρύποι, αν πάμε σε λιγα κυβικά σε βενζινη και πολλα στο πετρελαιο τοτε εχει πολλους ρύπους όμως. Και παλι για μενα δεν λένε γιατι ειναι πολλα κυβικα και ειναι κατι παντελως αχρηστο για κινηση μεσα στην πολη! και γιατί απλά να μην βάλουμε υγραέριο στο ήδη υπάρχον αμάξι μας που έχει και την μισή τιμή της βενζίνης? και σίγουρα αν αυξηθούν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο το πετρέλαιο! ξερουμε τι λαμογια ειναι στο Ελλαδιστάν!
Για διαβαστε και εδώ σχετικά με τους ρυπους : http://activistis.gr/index.php?optio...-11&Itemid=173
και ένα παράδειγμα από πετρελαιοκινήρα σε BMW X3! http://www.off-road.gr/News-article-...de-thread.html
Υ.Γ καλα τα 1300cc diesel που τα είδαν???? οσα έχω δει εγω ποτέ είναι 1700cc+
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-02-11 στις 20:53.
|
18-02-11, 21:02
|
banned
|
|
Εγγραφή: 16-02-2010
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Nikifore υπάρχει smart diesel 800cc δεν είναι όλα 2λιτρα!
και fiat 1,3
και κάτι opel εχω δει με μικρους κινητηρες
μέχρι και το Augo το βγάζει με 1,4 diesel
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Marios50 : 18-02-11 στις 21:08.
|
18-02-11, 22:23
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
προφανώς απλά δεν τα έχουμε δει εδώ πέρα ποτέ αυτά για ευνόητους λογους, αλλά σε αυτά τα κυβικά με πετρέλαιο δεν θα πηγαίνουν βήμα! καποτε με το starlet gt ειχα ανοιξει με ενα taxi avensis 2litro diesel και τον εσκισα και μετα του λέει ο συνοδηγός μου (αυτος έχει glanza), ποσο πάει ρε μεγάλε ενα τροπετο avensis να πάρουμε ενα? ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑχ πολύ φαση! εμεινε ο ταρίφας! επίσης είχα ανοίξει με ένα φορτηγακι turbo diesel mitsubishi νομίζω 2,5-3000cc και μέχρι τα 140χλμ ήμουν συνέχεια μια καρότσα μπροστά, μετά όμως με πέρναγε σαν να είμαι παρκαρισμένος, αυτό θα πει ροπή!
|
18-02-11, 22:46
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να συγκρίνεις σε ρύπους ένα βενζίνης χαμηλού κυβισμού με ένα τρίλιτρο τουρμποντίζελ. Ποιο λογικό είναι να συγκρίνεις μοντέλα με παραπλήσια ιπποδύναμη. Και για αυτό έδωσα το παράδειγμα με το rav.
Στο θέμα επιδόσεων μου συγκρίνεις ένα μικρό τούρμπο αυτοκίνητο με ένα χρέπι ταξί και με ένα φορτηγάκι. Νομίζω ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19451404 seconds (84,60% PHP - 15,40% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:47. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|