Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
|
|
|
ΠΕΙΡΑΓΜΑ 20V Blacktop |
|
18-10-10, 18:06
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2008
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΠΕΙΡΑΓΜΑ 20V Blacktop
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...
Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...!
φιλικα
Αγγελος
|
18-10-10, 21:13
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-03-2008
Περιοχή:
Kipros
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φίλε, πήγαινε στο γκαράζ μου και δές τη λίστα που έχω γράψει. Με αυτά, έχω περίπου 145 άλογα στο τροχό, και κάνω 0-400μ από 14'5-15'0 δευτερόλεπτα. Μου έχει κοστίσει μέχρις στιγμής 4000-4500 ευρώ..
Με 3000 ευρώ μπορείς να το κάνεις turbo και να πάρεις διπλάσια-τριπλάσια άλογα. Φτάνει να βρείς κάποιων όπως είπες που να κατεχει από αυτό το κινητήρα.
|
18-10-10, 21:56
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2008
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 19-10-10 στις 01:53.
Αιτία: Όχι greeklish...
|
|
|
|
18-10-10, 23:01
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...
Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...!
φιλικα
Αγγελος
|
λοιπον φιλε μου για να το κανεις περιπου 200 αλογα ατμοσφαιρικα γνωμη μου ειναι η εξης: ξεκιναμε ριζικα, τα πιστονια σου κ οι μπιελες αντεχουν δεν αντεχουν μεχρι τα 200 αλογα, οποτε λεω να αλλαξης πιστονια κ να βαλεις σφυρηλατα για να ανεβασεις κ την συμπιεση π.χ. wisseco 800ευρο με 11,8 συμπιεση κ για μπιελες αμα θελεις να αλλαξης κανενα 700ευρο. θα χρειαστης φλαντζα κεφαλης κατα προτιμησει trd 0.8 περιπου 150ευρο, το ημισετ φλαντζων απο αντιπροσωπια 180ευρο, ελατηρια βαλβιδων 250ευρο toda, εκκεντροφορους toda 1000ευρο ανεξαρτητα βυθησμα κ μοιρες, εγω θα ελεγα για να πας περιπου 200 αλογα 272 με 9,5 εισαγωγης κ 288 με 9,5 εξαγωγης, θα χρειαστης ρυθμιζομενα γραναζια toda 350ευρο, ροικη εξελιξη, αυτα τα λιγα εσωτερικα! εξωτερικα θα χρειαστης μεγαλητερη αντλια βενζινης, πιο μεγαλα μπεκ, κ ελευθερη εισαγωγη! περιφεριακα εαν θες βαζεις χταποδι, μετλικο καταλητη, τελικο ελευθερας κ 60 περιπου σωληνα για τα 200 αλογα περοπου, toda βολαν, ελαφρομενες αλομηνιου τροχαλιες στροφαλου, δυναμου, υδραυλικου τιμονιου. ρυθμιστη πιεσης βενζινας, μπουζοκαλοδια π.χ. trd, μπουζια ιριδιου, αμα θες να πειραξης ρευματα αλλα δεν αξιζει. κ το σημαντικοτερο αγραφος εγκεφαλος για να μπορεσεις να ανεβασεις κ κοφτη κοντα στις 9000 στροφες κ να δουλεψει τελεια κ να προγραμματιστη σωστα στην ελλαδα λιγο δυσκολο να βρεις σωστο μαστορα.... αυτα να υπολογιζεις στην καλητερη καμια 7000ευρο. τωρα για τουρμπισμα ειναι αλλο καπελο κ ειναι πιο απλα τα πραγματα αλλα αμα θες να κανεις καλη δουλεια κ να μην σπασει σε λιγο χρονικο διαστημα πρεπει κ εκει να βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη οχι τοσο οσο στην ατμοσφαιρα αλλα δεν συγκρινεται η ατμοσφαιρα με το τουρμπο!
|
19-10-10, 00:27
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή:
ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αγραφο εχω εγω με προγραμμα για 20ν μαυρο.αν σενδιαφερει...
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
|
|
|
|
19-10-10, 00:53
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε malliaros ωραια τα γραφεις για την ατμοσφαιρα αν και τα 200 σε αυτα τα μοτερ ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολα και ειδικα για καθημερινη και βολταδικη χρηση!!!
Τωρα οσο αφορα την μετατροπη σε TURBO δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ πιο οικονομικο απο οτι η ατμοσφαιρα και αν αρχισω να γραφω ολα τα spec μιας σωστης μετατροπης για πολλα αλογα και αξιοπιστα το ΚΟΣΤΟΣ θα υπερβει την ατμοσφαιρα!Τωρα οτι με απλα πραγματα παιρνεις με την τουρμπινα πολλα αλογα ειναι αληθεια αλλα δεν ειναι παντα ολα τοσο ροδινα!!!Η τεχνογνωσια παντα χρειαζεται!!!Τωρα για την διαφορα turbo vs N/A ειναι ολα θεμα επιλογων , χρησης και το τι θες να κανεις και που θες να φτασεις!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
19-10-10, 11:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...
Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...!
φιλικα
Αγγελος
|
Και για ναχουμε καλο ερώτημα, σε πια πόλη μένεις???
|
19-10-10, 17:31
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
ηγουμενιτσα μενει....
__________________
|
19-10-10, 18:44
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-03-2008
Περιοχή:
Kipros
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?
|
Φίλε δεν ξέρω.. Λογικά καμιά 170αριά.
Φίλε giannisgt, το 20v γίνεται turbo με σχετικά λίγα χρήματα. Του φοράς μπιέλες και πιστόνια από 4ΑGZE AE92 ή 4AGZE AE101, φλάντζα κεφαλής ψηλότερη από την μαμά για να ρίξεις κι αλλό το compression, παίρνεις ενα καλό turbo από επόνημη εταιρία για καμια 300 άλογα, κάνεις χειροποίειτο χταπόδι και χειροποίειτο πίσω intake manifold, ένα καλό ιντερκούλερ και σωλήνες, ένα ψυγείο λαδιού με το κατάλληλο κιτ, μπεκ και ενα εγκέφαλο να κάνεις σωστες ρυθμίσεις. Με 3500-4000 ευρώ σε βλέπω κομπλέ
υ.γ:εκτός αν πετύχεις το turbo kit της Blitz που κοστίζει γύρω στα 5500 ευρώ και είναι bolt on.
|
19-10-10, 19:28
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η βαζεις ενα 3sgte που εβαλε ο μαρμελ με κανενα 5ρο το πολυ και εισαι 260 με το καλημερα το σκιζεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ και πας για υπνο ησυχος.
δεν αξιζει να το φτιαξεις πιστεψεμε εχω ριξει και γω αρκετα λεφτα αλλα δεν αξιζει στο λεω με σιγουρια.-
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16803789 seconds (81,86% PHP - 18,14% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:20. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|