Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΠΕΙΡΑΓΜΑ 20V Blacktop
  #1  
Παλιά 18-10-10, 18:06
giorgosjapan Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-11-2008
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giorgosjapan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΠΕΙΡΑΓΜΑ 20V Blacktop

Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-10-10, 21:13
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε, πήγαινε στο γκαράζ μου και δές τη λίστα που έχω γράψει. Με αυτά, έχω περίπου 145 άλογα στο τροχό, και κάνω 0-400μ από 14'5-15'0 δευτερόλεπτα. Μου έχει κοστίσει μέχρις στιγμής 4000-4500 ευρώ..

Με 3000 ευρώ μπορείς να το κάνεις turbo και να πάρεις διπλάσια-τριπλάσια άλογα. Φτάνει να βρείς κάποιων όπως είπες που να κατεχει από αυτό το κινητήρα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-10-10, 21:56
giorgosjapan Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-11-2008
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giorgosjapan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 19-10-10 στις 01:53. Αιτία: Όχι greeklish...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-10-10, 23:01
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 230
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος
λοιπον φιλε μου για να το κανεις περιπου 200 αλογα ατμοσφαιρικα γνωμη μου ειναι η εξης: ξεκιναμε ριζικα, τα πιστονια σου κ οι μπιελες αντεχουν δεν αντεχουν μεχρι τα 200 αλογα, οποτε λεω να αλλαξης πιστονια κ να βαλεις σφυρηλατα για να ανεβασεις κ την συμπιεση π.χ. wisseco 800ευρο με 11,8 συμπιεση κ για μπιελες αμα θελεις να αλλαξης κανενα 700ευρο. θα χρειαστης φλαντζα κεφαλης κατα προτιμησει trd 0.8 περιπου 150ευρο, το ημισετ φλαντζων απο αντιπροσωπια 180ευρο, ελατηρια βαλβιδων 250ευρο toda, εκκεντροφορους toda 1000ευρο ανεξαρτητα βυθησμα κ μοιρες, εγω θα ελεγα για να πας περιπου 200 αλογα 272 με 9,5 εισαγωγης κ 288 με 9,5 εξαγωγης, θα χρειαστης ρυθμιζομενα γραναζια toda 350ευρο, ροικη εξελιξη, αυτα τα λιγα εσωτερικα! εξωτερικα θα χρειαστης μεγαλητερη αντλια βενζινης, πιο μεγαλα μπεκ, κ ελευθερη εισαγωγη! περιφεριακα εαν θες βαζεις χταποδι, μετλικο καταλητη, τελικο ελευθερας κ 60 περιπου σωληνα για τα 200 αλογα περοπου, toda βολαν, ελαφρομενες αλομηνιου τροχαλιες στροφαλου, δυναμου, υδραυλικου τιμονιου. ρυθμιστη πιεσης βενζινας, μπουζοκαλοδια π.χ. trd, μπουζια ιριδιου, αμα θες να πειραξης ρευματα αλλα δεν αξιζει. κ το σημαντικοτερο αγραφος εγκεφαλος για να μπορεσεις να ανεβασεις κ κοφτη κοντα στις 9000 στροφες κ να δουλεψει τελεια κ να προγραμματιστη σωστα στην ελλαδα λιγο δυσκολο να βρεις σωστο μαστορα.... αυτα να υπολογιζεις στην καλητερη καμια 7000ευρο. τωρα για τουρμπισμα ειναι αλλο καπελο κ ειναι πιο απλα τα πραγματα αλλα αμα θες να κανεις καλη δουλεια κ να μην σπασει σε λιγο χρονικο διαστημα πρεπει κ εκει να βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη οχι τοσο οσο στην ατμοσφαιρα αλλα δεν συγκρινεται η ατμοσφαιρα με το τουρμπο!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 19-10-10, 00:27
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 317
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αγραφο εχω εγω με προγραμμα για 20ν μαυρο.αν σενδιαφερει...
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 19-10-10, 00:53
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φιλε malliaros ωραια τα γραφεις για την ατμοσφαιρα αν και τα 200 σε αυτα τα μοτερ ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολα και ειδικα για καθημερινη και βολταδικη χρηση!!!
Τωρα οσο αφορα την μετατροπη σε TURBO δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ πιο οικονομικο απο οτι η ατμοσφαιρα και αν αρχισω να γραφω ολα τα spec μιας σωστης μετατροπης για πολλα αλογα και αξιοπιστα το ΚΟΣΤΟΣ θα υπερβει την ατμοσφαιρα!Τωρα οτι με απλα πραγματα παιρνεις με την τουρμπινα πολλα αλογα ειναι αληθεια αλλα δεν ειναι παντα ολα τοσο ροδινα!!!Η τεχνογνωσια παντα χρειαζεται!!!Τωρα για την διαφορα turbo vs N/A ειναι ολα θεμα επιλογων , χρησης και το τι θες να κανεις και που θες να φτασεις!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 19-10-10, 11:03
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος
Και για ναχουμε καλο ερώτημα, σε πια πόλη μένεις???
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 19-10-10, 17:31
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ηγουμενιτσα μενει....
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 19-10-10, 18:44
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan Εμφάνιση μηνυμάτων
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?
Φίλε δεν ξέρω.. Λογικά καμιά 170αριά.

Φίλε giannisgt, το 20v γίνεται turbo με σχετικά λίγα χρήματα. Του φοράς μπιέλες και πιστόνια από 4ΑGZE AE92 ή 4AGZE AE101, φλάντζα κεφαλής ψηλότερη από την μαμά για να ρίξεις κι αλλό το compression, παίρνεις ενα καλό turbo από επόνημη εταιρία για καμια 300 άλογα, κάνεις χειροποίειτο χταπόδι και χειροποίειτο πίσω intake manifold, ένα καλό ιντερκούλερ και σωλήνες, ένα ψυγείο λαδιού με το κατάλληλο κιτ, μπεκ και ενα εγκέφαλο να κάνεις σωστες ρυθμίσεις. Με 3500-4000 ευρώ σε βλέπω κομπλέ

υ.γ:εκτός αν πετύχεις το turbo kit της Blitz που κοστίζει γύρω στα 5500 ευρώ και είναι bolt on.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 19-10-10, 19:28
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η βαζεις ενα 3sgte που εβαλε ο μαρμελ με κανενα 5ρο το πολυ και εισαι 260 με το καλημερα το σκιζεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ και πας για υπνο ησυχος.
δεν αξιζει να το φτιαξεις πιστεψεμε εχω ριξει και γω αρκετα λεφτα αλλα δεν αξιζει στο λεω με σιγουρια.-
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4 AGE blacktop mixalhs_23 4AGE 20v Levin 1 17-04-13 20:54
blacktop Dimitris_Sparti 4AGE 20v Levin 24 23-10-10 23:55
blacktop manual MARMEL 4AGE 20v Levin 3 03-11-09 23:49
Μπαινει ο 20v blacktop σε εγκεφαλο για ελενχο? mazdakias 4AGE 20v Levin 7 14-10-09 03:22
20v blacktop??? akis308 4AGE 20v Levin 6 30-08-06 21:56



Page generated in 0,16803789 seconds (81,86% PHP - 18,14% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)