Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
|
Dynofighters TOYOTA Starlet EP70 |
|
08-10-10, 23:25
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Dynofighters TOYOTA Starlet EP70
Για να προλαβω τον φιλο μου τον Χρηστο , σημερα εγινε κατι που μου δημιουργησε πολλα συναισθηματα!!!
Βγηκε το καινουργιο Power και δυστυχως εχασα την πρωτια μου στον διαγωνισμο Dynofighters!!!
1ο Με κερδισε ενα Toyota Starlet !!!
Φυσικα παντα υπαρχει πιο γρηγορος και πιο δυνατος και χαρηκα που τουλαχιστον ηταν Toyota!!!
2ο Με αναγκαζει να γινω καλυτερος !!!
Εδω ομως υπαρχει και το ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Εβγαλε 359 αλογα και μαλιστα στις μολις 6212!!!
Εβγαλε 41,7 ροπη και μαλιστα στις 5607!!!
Βεβαια δεν αναφερουν πιεση αλλα αν κρινω απο την καμπυλη σιγουρα οχι πανω απο 1,8-2 bar!!!(Δεν εχει Overboost)
Στις 3300 εχει σχεδον 20 κιλα ροπης και φουσκωνει απο τις 3800!!!
Το κορυφαιο απο μολις 1338 κυβικα και με τουρμπινα τερας για τα κυβικα του 2871 με παροχη πανω απο 400 ιππους , αναλογα τον κωδικο της Garrett!!!
Βεβαια το μοτερ προερχεται απο τον ατμοσφαιρικο κινητηρα 4E-FTE με ελαφρυ υπερκυβισμο 74,5χ76 και με συμπιεση 10,4.1 εξαιρετικα μεγαλη για τουρμπατο τετοιας αποδοσης!!!Επισης το καλο σπουλαρισμα της 2871 το αποδιδουν και στο εξαιρετικο χταποδι εκτος της υψηλης συμπιεσης!!!
Ανοιγω λοιπον αυτο το θεμα για να σχολιασουμε μαζι αυτο το νουμερο και οχι φυσικα την ματαιοδοξια που φυσικα δεν εχω για την πρωτια!!
Θεωρω το νουμερο φυσικα αφταστο για τον κινητηρα μου και καθε ανταγωνισμος εξαλειφεται!!!
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
08-10-10, 23:33
|
|
|
|
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Για να προλαβω τον φιλο μου τον Χρηστο , σημερα εγινε κατι που μου δημιουργησε πολλα συναισθηματα!!!
Βγηκε το καινουργιο Power και δυστυχως εχασα την πρωτια μου στον διαγωνισμο Dynofighters!!!
1ο Με κερδισε ενα Toyota Starlet !!!
Φυσικα παντα υπαρχει πιο γρηγορος και πιο δυνατος και χαρηκα που τουλαχιστον ηταν Toyota!!!
2ο Με αναγκαζει να γινω καλυτερος !!!
Εδω ομως υπαρχει και το ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Εβγαλε 359 αλογα και μαλιστα στις μολις 6212!!!
Εβγαλε 41,7 ροπη και μαλιστα στις 5607!!!
Βεβαια δεν αναφερουν πιεση αλλα αν κρινω απο την καμπυλη σιγουρα οχι πανω απο 1,8-2 bar!!!(Δεν εχει Overboost)
Στις 3300 εχει σχεδον 20 κιλα ροπης και φουσκωνει απο τις 3800!!!
Το κορυφαιο απο μολις 1338 κυβικα και με τουρμπινα τερας για τα κυβικα του 2871 με παροχη πανω απο 400 ιππους , αναλογα τον κωδικο της Garrett!!!
Βεβαια το μοτερ προερχεται απο τον ατμοσφαιρικο κινητηρα 4E-FTE με ελαφρυ υπερκυβισμο 74,5χ76 και με συμπιεση 10,4.1 εξαιρετικα μεγαλη για τουρμπατο τετοιας αποδοσης!!!Επισης το καλο σπουλαρισμα της 2871 το αποδιδουν και στο εξαιρετικο χταποδι εκτος της υψηλης συμπιεσης!!!
Ανοιγω λοιπον αυτο το θεμα για να σχολιασουμε μαζι αυτο το νουμερο και οχι φυσικα την ματαιοδοξια που φυσικα δεν εχω για την πρωτια!!
Θεωρω το νουμερο φυσικα αφταστο για τον κινητηρα μου και καθε ανταγωνισμος εξαλειφεται!!!
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
|
Γιάννη, πρώτον πιστεύεις ακόμη τα λεγόμενα των περιοδικών?
Και όσο για τον κυβισμό, πέρα από ρεκτιφιέ στα starlet μπορεί να έρθει (κυκλοφορούν μερικά) και φορώντας μπλοκ από paseo που είναι 1500 κυβικά (5E-FE).
Πολλές πληροφορίες για το maximum των δυνατοτήτων του 1.3 πιστεύω πως μπορεί να δώσει ο wastegate ο οποίος έχει πάρει ντοκτορά πάνω στο 13άρι μοτέρ με τουρμπίνα!
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|
08-10-10, 23:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
|
Απο τα νούμερα που λες (διαμετρο x διαδρομή) αν είναι αληθινα αυτά, τοτε βγαίνει ο κυβισμός σύμφωνα με τον τύπο : Διάμετρος επι τον εαυτό της, επι 0.785 επί την διαδρομή, διαιρούμε με το 1.000 και πολλαπλασιάζουμε επι τον αριθμό των κυλίνδρων.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
|
|
|
08-10-10, 23:55
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι για το μπλοκ απο 1500 κατι μου ειπε ο Χρηστος το μεσημερι αλλα το Power το εμπιστευομαι!!!
Θα μου πεις τι ειναι και αυτο το σημερινο που δημοσιευσαν ,αλλα θα το ψαξω πολυ το θεμα και θα επικοινωνησω και με το Power αλλα και με τον Βελτιωτη την Stroke - Up για λεπτομεριες!!!
Το προβλημα επαναλαμβανω δεν ειναι η πρωτια ,για να μην παρεξηγηθω κιολας,αλλα αυτα τα νουμερα που εβγαλε τα θεωρω ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και περα απο τα ορια οποιουδηποτε 1338 κυβικων μοτερ που δεν στροφαρει ουτε καν 8!!!Στις 7800 εχει κοφτη τι να τον κανει και παραπανω αφου απο τις 7 αρχιζει και πεφτει!!!
Παντως αξιζει να το αγορασετε γιατι ειναι ενα ακομα πολυ ωραιο τευχος αφου εχει παρα πολλα μεσα με TOP το Evo του Χατζαρα με 1105 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟΥΣ!!!!
Ειχα σκοπο να ξαναπαω στο Power μολις με περνουσε καποιος αλλα δεν θα μπορεσω να κανω κατι καλυτερο απο 310-315 οριακα με καποια ανοχη που εχω στις βενζινες(100 αρα με ενισχυτικο),στην πιεση, στον χρονισμο,αλλα και στην ρυθμιση της εργοστασιακης ECU!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Απο τα νούμερα που λες (διαμετρο x διαδρομή) αν είναι αληθινα αυτά, τοτε βγαίνει ο κυβισμός σύμφωνα με τον τύπο : Διάμετρος επι τον εαυτό της, επι 0.785 επί την διαδρομή, διαιρούμε με το 1.000 και πολλαπλασιάζουμε επι τον αριθμό των κυλίνδρων.
|
Σωτηρη τα νουμερα ειναι αυτα που δημοσιευει το περιοδικο , φυσικα απο αυτα που τους ειπε ο ιδιοκτητης - μηχανικος!!!
Δεν εκατσε στο Power κανενας να το κανει κυβικομετρηση!!!
Ο μονος που ειχε κανει κυβικομετρηση περυσυ στο περιοδικο ηταν το Honda το ατμοσφαιρικο του Χατζηπαντελη που οντως ηταν 1800 και εξεπληξε με τα 289 αλογα του!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 09-10-10 στις 00:02.
Αιτία: Συγχώνευση posts
|
09-10-10, 00:53
|
|
|
Εγγραφή: 12-02-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 298
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
1300 κυβικά είναι πολύ δύσκολο να αποδώσει αυτό το νούμερο. εγώ έβαλα το 4efte με μπλοκ από paseo και μάλιστα πρώτης γενιάς για να είναι πιο ενισχυμένο και οπτικά κοντα στο 1300. Αν φοράει τέτοιο μπλοκ είναι εφικτό αυτο το νούμερο.
__________________
don't drive faster than your angel can fly
|
09-10-10, 01:33
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS
ο wastegate ο οποίος έχει πάρει ντοκτορά πάνω στο 13άρι μοτέρ με τουρμπίνα!
|
ντοκτορα στα τρυπια εμβολα εχει παρει ο αχρηστος...
__________________
|
09-10-10, 01:54
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απο ότι θυμάμαι είχαν ξανακάνει ογκομέτρηση σε εκείνο το λευκό saxo του Κοτσίδα πριν γίνει turbo, οπότε δεν χάνεις τίποτα να το πείς, ίσα ίσα να βγεί και η αλήθεια στη φόρα γιατί από ότι βλέπω πλέον όσο πιο δυνατό αμάξι έχει κάποιος τόσο πιο μ@λ@κ@ς και ψεύτης είναι(το λέω γενικα).Παρόλα αυτά,πιστεύω πως μπορούν να βγουν αυτά τα άλογα από το 13άρι.Κάτι τέτοιο δεν έτρεχε και στα dragster αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν ep82 ή ep91
|
09-10-10, 04:00
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
γιαννη μαλλον αυτο που σου ειπα το μεσημερι ισχυει μπλοκ απο passeo ή στην καλυτερη να εχει βαλει απο 4A-GZE κομπρεσορατο δηλαδη,για να βγαλει τοσα αλογα απο 1300cc θα επρεπε να στροφαρει 8+!!!!!1δεν θελω να σε παιρνει απο κατω...χα,χα...
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|
|
|
|
09-10-10, 11:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Απο ενα ΤΟΥΟΤΑ ολα ειναι δυνατα :shoothi m .
Γιαννη βγαινουν 268 αλογα στο λιτρο.Υπαρχουν αυτοκινητα που ξεπερνουν τα 500 στο λιτρο.Αλλα εμενα πλεον τα αλογα δεν με εντυπωσιαζουν, αλλα τι κανει στο δρομο, κατα ποσο ειναι οδηγησιμο, αξιοπιστο, καθημερινο αυτοκινητο.
Οι Αμερικανοι, εχουν μια ονομασια για τα αυτοκινητα που φτιαχνονται αποκλειστικα για dyno events, καθοτι εκει γινεται χαμος.Εκει υπαρχουν αυτοκινητα που στηνονται και ρυθμιζονται αποκλειστικα για να βγαλουν μεχρι και το τελευταιο αλογο στο δυναμομετρο, αλλα στο δρομο δεν ΠΑΝΕ ΒΗΜΑ, εχουν αθλιο δουλεμα-καμπυλες- αξιοπιστια, και τα παιδια με ιδια αυτοκινητα, αλλα σωστα βελτιωμενα που ραβουν στο δρομο,παρολο τα λιγοτερα αλογα τα λενε DYNO QUEEN. Βασιλισσες του δυναμομετρου.
Οι Αγγλοι παλι, εχουν το BLACK DYNO, δηλαδη το δυναμομετρο του δρομου.Εκει κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να κρυφτει, η να κοροιδεψει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
09-10-10, 21:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Απο ενα ΤΟΥΟΤΑ ολα ειναι δυνατα :shoothi m .
Γιαννη βγαινουν 268 αλογα στο λιτρο.Υπαρχουν αυτοκινητα που ξεπερνουν τα 500 στο λιτρο.Αλλα εμενα πλεον τα αλογα δεν με εντυπωσιαζουν, αλλα τι κανει στο δρομο, κατα ποσο ειναι οδηγησιμο, αξιοπιστο, καθημερινο αυτοκινητο.
Οι Αμερικανοι, εχουν μια ονομασια για τα αυτοκινητα που φτιαχνονται αποκλειστικα για dyno events, καθοτι εκει γινεται χαμος.Εκει υπαρχουν αυτοκινητα που στηνονται και ρυθμιζονται αποκλειστικα για να βγαλουν μεχρι και το τελευταιο αλογο στο δυναμομετρο, αλλα στο δρομο δεν ΠΑΝΕ ΒΗΜΑ, εχουν αθλιο δουλεμα-καμπυλες- αξιοπιστια, και τα παιδια με ιδια αυτοκινητα, αλλα σωστα βελτιωμενα που ραβουν στο δρομο,παρολο τα λιγοτερα αλογα τα λενε DYNO QUEEN. Βασιλισσες του δυναμομετρου.
Οι Αγγλοι παλι, εχουν το BLACK DYNO, δηλαδη το δυναμομετρο του δρομου.Εκει κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να κρυφτει, η να κοροιδεψει.
|
Ηρακλη εχεις απολυτο δικιο σε ολα και ειδικα περι 500 ιππων στο λιτρο!Τελευταιο και προσφατο παραδειγμα το Sunny του Βλασση και το Evo του Χατζαρα αμαξια και τα 2 Dragster!!!
Με μια διαφορα ομως του Βλασση στροφαρει 9500 και τα βγαζει τα αλογα στις 8800 και την ροπη στις 8000 και του Χατζαρα στροφαρει 10000 με τα αλογα στις 9500 και την ροπη στις 8800!!!
Φυσικα λοιπον και ενα 13 αρι μοτερ μπορει να βγαλει και 400 και 500 οπως αν τουρμπισουμε ενα SUZUKI HAYABYSA με την ΔΙΑΦΟΡΑ οτι τα αλογα και την ροπη θα τα βγαλουνε εκει κοντα στις 10000 η και παραπανω!!!!
Το συγκεκριμενο Starlet οπως εγραψα και θα το λεω συνεχεια τα εβγαλε σε πιο χαμηλες στροφες απο οτι τα εβγαλα και εγω!6500 , 5600 αλογα και ροπη εγω και αυτος 6200 και 5600 με λιγοτερα κυβικα και με μεγαλυτερη τουρμπινα απο μενα και το πιο ΤΡΕΛΛΟ της υποθεσης οτι στις 3300 εχει 20 κιλα ροπης οταν το μαμα που το συγκρινει με την πολυ μικρη εργοστασιακη Ct9 που σπουλαρει απο χαμηλα στις 3300 εχει μολις 14 κιλα ροπης!!!
Με τρελλαινει λοιπον που τα δικαιολογουν αυτα με το ΑΡΙΣΤΟ χταποδι και με την υψηλη συμπιεση 10,4.1!!!
Τωρα οσον αφορα οτι ειναι αλογα για το δυναμομετρο σιγουρα πηγανε καλα προετοιμασμενοι με αγωνιστικη βενζινη VP για να βγαλουνε τα μεγιστα!!!
Ογκομετρηση δεν ξερω τι πρεπει να κανω αλλα εχω τσαντιστει και δεν θελω να ασχοληθω!! !Επρεπε το περιοδικο να ασχοληθει με τα νουμερα που ειδανε και αφου ειναι γνωστες!!!Ο ανταγωνισμος μας κανει καλυτερους αλλα η ΑΔΙΚΙΑ και η ΜΠΑΓΑΠΟΝΤΙΑ μας κανει να απαξιωνουμε τετοιες πραξεις!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17516899 seconds (83,12% PHP - 16,88% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|