Λοιπον κυριοι πλεον μονο με αποδειξεις και οχι με λογια του αερα!
Εκανα καποιες μετρησεις με βγαλμενο αντικοφτη πιεσης για να δω που βρισκεται το αμαξι μου και στην συνεχεια θα τον ξαναβαλω για να δω ποσο τελικα επηρεαζεται ο εγκεφαλος..
Μετρηση 1η
Χρονους και τα λοιπα μας τα δινει ετοιμα πανω αριστερα οποτε αυτο το ξεπερναμε!
Το διαγραμμα βλεπουμε οτι εχει 4 κορυφες(μεγιστα σημεια) πραγμα που σημαινει οτι εχουμε 4 αλλαγες ταχυτητων..Στην 2η ταχυτητα εκεινο το σκαμπανευασμα που βλεπουμε ειναι ο κοφτης πιεσης καθως και στην 3η ταχυτητα αυτο στην αρχη το μικρο παλι κοφτης πιεσης ειναι απλα δεν εκοψε πολυ λογο οτι σηκωσα το ποδι λιγο απο το γκαζι...
Επισης παρατηρουμε οτι το εργοστασιακο προγραμμα ειναι πολυ αθλιο κανονικα ολες οι γραμμες πρεπει να ειναι ομαλες και οχι καρδιογραφημα παω να πεθανω και με επαναφερουν στην ζωη.. Θελω να πιστευω οτι δεν φταιει και ο λ και ο μαπ για αυτο το πραγμα γιατι δεν με βλεπω καλα εως το τελος.
Μετρηση 2η
Λιγο πολυ τα ιδια με την πρωτη μετρηση αλλα οπως βλεπουμε εδω εχουμε 3 κορυφες δλδ καναμε 3 αλλαγες ταχυτητων με αποτελεσμα ακρως καλυτερο απο οτι να βαζαμε 4η ταχυτητα για να περασουμε στα 400μ..
Μπορει ο χρονος να ειναι κατα 0,1 δευτερολεπτο ποιο αργος αλλα το 0-100 ειναι πολυ χειροτερο..
Συγκεκριμενα στην 1η μετρηση εχουμε 0-100 σε 8,25 και στην 2η σε 8,67 δλδ 0,4 ποιο αργο.
Τελος εχουμε την 3η μετρηση η οποια δεν ειναι ολοκληρωμενη στα 0-400 λογο οτι ξεχαστηκα και εκοψα νωριτερα!!!
Η καλυτερη μου μετρηση και σε 0-100 και σε 0-200 και σε 0-300 αλλα δυστηχως δεν ολοκληρωσα τα 0-400 να δω τον καλυτερο μου χρονο.
Στην συνεχεια θα βαλω τον αντικοφτη για να δω αν υπαρχει διαφορα που υπαρχει το προβλημα μου γνωστο οτι το αμαξι σηκωνε 0,9 πιεση και δεν πηγαινε στο ευρος των 3000-5000 στροφων και μετα σπινιαριζε σαν τρελο στα ψηλα και στην συνεχεια θα εχουμε τοποθετηση ενος αγραφου..
Προσωπικα καλυτερα μου αρεσε να δινει γκαζια μονο στα ψηλα!
Τελος εχω να πω οτι δεν ειμαι τοσο κουλαδι μιας και το καλυτερο 0-100 μου ειναι σε 6,56 και αυτο με το κοντο σασμαν απλα σε αυτο ηθελα να δω το μπλοκε αν κανει δουλεια και τελικο συμπερασμα ειναι αμα κανεις καγκουριες δεν κανει τπτ θελει και αυτο ρεγουλο!Μιλαμε για επιταχυνση μονο καθως για στριψιμο κλεινεις τα ματια και μπαινεις!
Επομενες μετρησεις με τον αντοκοφτη και μεθεπομενες ecu tuning by Makatos!