Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Προβλημα στο διαγνωστικο |
|
06-07-10, 15:05
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Προβλημα στο διαγνωστικο
Καλημερα παιδες.εδω και λιγες μερες εχω παρει ενα διαγνωστικο ELM327 που το συνδεεις στο Pc σου και διαβαζεις δεδομενα απο τον εγκεφαλο του αμαξιου.
Σημερα βρηκα τον χρονο να το δοκιμασω.Συνδεω κανονικα την φισα OBDII το συνδεω με το κομπιουτερ αναβω τον διακοπτη ανοιγω το προγραμμα βαζω την σωστη θυρα COM και παταω να διαβασει την ECU.Περιμενω λιγο αλλα μαπα το καρπουζι,μου εβγαζε fail και να κοιταξω λεει την φισα να ειναι συνδεδεμενη και τον διακοπτη να ειναι αναμενος.
Κατευθειαν παω σε ενα Ford Φιεστα της αδερφης μου συνδεω το καλωδιο αναβω τον διακοπτη ανοιγω το προγραμμα κανω κονεκτ και τσουπ ολες οι λειτουργιες του εγκεφαλου στροφες-θερμοκρασια νερου-θερμοκρασια αισθητηρα Λαμδα-θερμοκρασια αερος-μειγματα και ενα ματσο αλλες πληροφοριες που πραγματικα εμενα λιγο με ενδιεφεραν μιας και δεν ηταν του δικου μου αμαξιου.
Ξαναδοκιμαζω στο δικο μου χιλιους τροπους τιποτα.Πεταγομαι σε ενα συνεργειο που τα Toyota τα δουλευει απεξω βαζει το δικο του επαγγελματικο διαγνωστικο παλι τιποτα,το δοκιμασε το ξαναδοκιμασε τιποτα.μου λεει δεν μπορει κατι συμβαινει εδω καπου στα ηλεκτρικα υπαρχει προβλημα.
Με ρωταει του ειχες κανει καποια μετατροπη παλιοτερα και του απανταω εγω οχι ο προηγουμενος που το ειχε,ειχε αλλαξει κινητηρα(αν θυμαμαι καλα ειχε βαλει μαυροκαπακο)αλλα του λεω το αμαξι δουλευει μια χαρα απλα κατα τυχη βρηκα οτι εκει υπαρχει προβλημα.Σημειωση η μετατροπη ειχε γινει σε Toyota και οχι στον κυρ μητσο.
Ο ανθρωπος απορειμενα με κοιταει και μου λεει τι να σου πω τοσο χρονια στην Toyota δεν μου ειχε ξανατυχει κατι τετοιο.προφανως μου λεει η καπου σε καποιο καλωδιο υπαρχει διαροη η εχει γινει Μ@@@κια στην καλωδιωση που παει απο τον εγκεφαλο στην φυσα η γενικα στην ολη καλωδιωση εχει γινει πατατα.
Φευγω ερχομαι σπιτι και καθομαι βγαζω ολα τα πλαστικα αφαιρω τον εγκεφαλο και τις φισες και κοιταω οσο μπορω τα καλωδια μηπως κατι εχει κοπει,μηπως εχει γινει κανα χειρουργιο με ταινιες μωνοτικες κτλ.
Οσο ειδα τουλαχιστον η φισα ηταν παρθενα δεν υπηρχε ιχνος επεμβασης και φαινοταν σαν να μην ειχε πειραχτει ποτε και απο κανεναν.
Να σημειωσω οτι δεν ειναι προβλημα τροφοδοσιας(τασης) απο την φισα αλλα υπαρχει μονοπλευρη και οχι αμφιδρομη επικοινωνια οπως στο αλλο αμαξι.δυλαδη το διαγνωστικο στελνει τα δεδομενα στην ECU αλλα η Ecu ειναι σαν να μην υπαρχει.
Να σημειωσω οτι το εν λογο ELM327 ειναι απολυτος συμβατο με το αμαξι μου.
Τι αλλο να δω ρε παιδια γιατι μου την εχει βαρεσει ετσι για το γαμωτο.
Εχει προβλημα η Ecu?εχει προβλημα η καλωδιωση?κατι ισως να συμβαινει στην πισω πλευρα της φισας?η ΕCU Μ@@@@ζεται?
|
06-07-10, 16:44
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
αν το αμαξι σου τωρα φοραει blacktop σου υποσχομαι οτι ποτε δεν θα καταφερεις να παρεις ενδειξεις μεσω του obd μιας και ο 20v ειναι multiplex και δεν θα μπορεσει με τιποτα να επικοινωνήσει.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
06-07-10, 17:21
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis
αν το αμαξι σου τωρα φοραει blacktop σου υποσχομαι οτι ποτε δεν θα καταφερεις να παρεις ενδειξεις μεσω του obd μιας και ο 20v ειναι multiplex και δεν θα μπορεσει με τιποτα να επικοινωνήσει.
|
Οχι τωρα φοραω μαμα μοτερ 4ΖΖ και ECU Bosch καμοια σχεση με 20v μοτερ.Απο τοτε που το αγορασα δυλαδη μαμα μοτερ ειχε αλλα επειδη το ειχα δει το αμαξι πως πηγαινε και με τον αλλο κινητηρα ηταν πυραυλος πραγματικα.τωρα τι εχει γινει ομως.
|
06-07-10, 17:24
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πριν αγοράσεις εσύ το αυτοκίνητο δεν φόραγε 20V??Κάτι θα έχουν κόψει..
|
06-07-10, 17:37
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Το υγραέριο φταίει...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
06-07-10, 19:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
λες να φταίει το υγραεριο???? μου κάνει εντυπωση το να μην παίζει! είχε όμως άλλο μοτερ πριν το αμάξι σου και ξανααλλάχτηκε με το μαμά, άρα πιστεύω σίγουρα ότι είναι ο λόγος που δεν παίζει! κάτι δεν πάει καλά στην συνδεσμολογία! εμένα να φανταστείς εκτός ότι τελικά δεν έχει OBD-II αλλά μια μάπα παλιά, ένα καλώδιο λείπει μέσα στην φύσα την μικρή της ECU! και ένα άλλο είναι κομμένο! οπότε ακόμα και τα κανονικά διαγνωστικά των συνεργείων για τις φύσες (πριν βγουν οι OBD) δεν κανουν δουλειά! για περισσότερα στο αντίστοιχο θέμα. Το έχουμε αναλύσει αρκετά νομίζω! όλα τα λεφτά είναι adaptoras WIFI!!! σε iphone to OBD II!!! και τα προγράμματα κάνουν παπάδες! τα έχω γράψει όλα στο θέμα εκεί.
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=18620
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-07-10 στις 19:49.
|
07-07-10, 04:54
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οχι ρε παιδια το υγραεριο δεν εχει καμοια σχεση αφου δεν κοπηκε τιποτα.και με βενζινη ποτ γυρναω το ιδιο ειναι.Σημειωση δεν υπαρχει κομενο καλωδιο στις φισες της ECU.
|
|
απαντηση |
|
07-07-10, 16:46
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Εχει μπει χερι στις καλωδιωσεις του αυτοκινητου λογω της μετατροπης...Σιγουρα...Δεν εξηγειται αλλιως...
|
07-07-10, 20:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εμένα έτυχε να έχει ένα κομμένο! αλλά μπορεί απλά να σου λείπει και κανένα καλώδιο ΜΕΣΑ από φύσα! πχ εμένα λείπει ένα όπως είπα στο άλλο topic και μέσα η μικρή φύσα της ECU (από τις 2 που έχει εμένα) ΔΕΝ έχει το pin!!!! είμαι 1000% σίγουρος ότι κατά την μετατροπή-αντικατάσταση κινητήρα κάτι έγινε λάθος! τώρα θες ηλεκτρολόγο! αν θες πες μας να σε στείλουμε σε έναν που ξέρει τα πάντα! αν και εμένα μου πρότεινε να βρω μια καλή πλεξούδα και να μου την ξαναφτιάξει από την αρχή, γιατί όπως είπε δεν συνεχίζει τις #%#$%#$%$^ που κάνουν άλλοι!
|
07-07-10, 22:33
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
αν και εμένα μου πρότεινε να βρω μια καλή πλεξούδα και να μου την ξαναφτιάξει από την αρχή, γιατί όπως είπε δεν συνεχίζει τις #%#$%#$%$^ που κάνουν άλλοι!
|
Νικηφορε αν ειναι να αλλαξω πλεξουδα βρισκω και μονος μου και καθομαι και την αλλαζω σιγα την τρομερη δυσκολια μιας και δεν κανω μετατροπη
.απο την αλλη σκεφτομαι μηπως εχει καποιο προβλημα η ECU?
αλλα παλι δεν θα ειχε προβλημα το αμαξι γενικοτερα?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
διαγνωστικο techstream |
dimitriscorolla28 |
SUPPORT |
14 |
17-11-17 20:35 |
προβλημα 2zz-ge???? |
nikos_adamo |
TOYOTA COROLLA T-SPORT |
30 |
27-08-10 23:24 |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. |
GATSAS |
SUPPORT |
16 |
19-11-09 22:16 |
Προβλημα |
Elefsinaaaara_CorollaPowe |
SUPPORT |
4 |
11-10-05 18:59 |
Προβλημα σε g6 |
eleni |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
18 |
24-09-05 16:07 |
Page generated in 0,16908312 seconds (83,40% PHP - 16,60% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:35. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|