Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris
Πληροφοριακά, η ψυκτική ικανότητα του κλιματιστικού του αυτοκινήτου, είναι 24.000 BTU.
|
Λιγο πολλα δεν ειναι 24000 BTU για αμαξι?
Εγω χθες τελειωσα την εγκατασταση του αιρ κοντισιον κομπρεσορα σωληνακια,ψυγειο κτλ αλλα μου λυπανε τα 2 κλιπς που ασφαλιζουν τα σωληνακια απανω στην βαπορετα ενα χοντρο και ενα ψιλο.σημερα τα πηρα και αυτα(25ευρω 2 πλαστκα κλιπς!!!)τα εβαλα απανω και πηγα σε μαγαζι να βαλω φρεον.ρωταω ποσο παει το γεμισμα και μου λεει 40ευρω.βλεπω το υποτηθεμενω μηχανημα και βλεπω μπουκαλα και 2 ρολογια,χωρις 2η σκεψη την κανω με γοργα πηδηματακια μιας και εβλεπα να γινονταν πειραματα πανω στο αμαξι μου.παω σε ενα 2ο μαγαζι ο οποιος ηταν ηλεκτρολογος και ειχε μηχανημα πληρωσης.μολις το ειδα επαθα πλακα.καταρχην ηταν αυτοματο συστημα και το μονο που επρεπε να κανεις ηταν να του βαλεις την αντιστοιχη μαρκα και το αντιστοιχο μοντελο.εμενα ελεγε corolla 1997-2001.ειχε μεσα τεραστια βαση δεδομενων με ολες τις μαρκες/μοντελα και ολα τα φορτηγα επισης.με το που εβαλε τον τυπο του αμαξιου του εβγαλε ποσο φρεον και ποσο λαδι θελει τα οποια μου εδειξε για να ξερω ο ανθρωπος.
Βαζει μπροστα το μηχανημα και αφου δουλεψε για 20λεπτα πρωτα,αδειασε ολο το κυκλωμα απο τυχον λαδια που ειχανε μεινει μεσα τα οποια και πεταξε εξω και μετα εκανε απο μονο του τεστ για πιθανες διαροες.αφου πηγαν ολα καλα βγαζει στην οθονη πληρωση λαδιου και βλεπω το μπουκαλακι του λαδιου να κατεβαινει.μετα βγαζει πληρωση φρεον και ξεκιναει αυτοματα τα πρεσαρει φρεον μεσα ζυγιζοντας το ταυτοχρονα.στα 610 γραμμαρια σταματησε μονο του και εβγαλε τελος πληρωσης.
Βαζω μπροστα το αμαξι οπως μου ειπε ο μαστορας αναβω το αιρ κοντισιον,περνουνε μπροστα οι ανεμιστηρες χωρις να κομπλαρει ο κομπρεσορας και μετα απο 5 δευτερολεπτα σταματαγανε και αναβοσβηνε το κουμπι A/C στο αμαξι.μετα απο ελεγχο που εκανε ο ανθρωπος βρηκε οτι ειχα βαλει μια φισα λαθος στον κομπρεσορα.ειχα βαλει την φισα αναμονης που ειχε το δυναμο και οχι την αλλη που ειχανε ριξει στο δοχειακι νερου για τα τζαμια.το παλικαρι μου ειπε(εγω το ηξερα βεβαια)οτι για λογους ασφαλειας ο εγκεφαλος του A/C κοβει αν βρει καπου σφαλμα.
Τελικα με το που εβαλε την σωστη φισα βαζω μπροστα αναβω Α/C και ακουω το ΤΑΚ ωπα λεω εδω ειμαστε.μου φωναζει ο μαστορας τωρα εισαι κομπλε και ενιωθα τον αερα να παγωνει επιτελους.
Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το A/C ειναι παρα πολυ δυνατο(ξερω Ιαπωνας θα μου πειτε) αφου στο 2 ειχα τον ανεμιστηρα και πραγματικα ξυλιασα.Βεβαια το αφησα στο φουλ στην αρχη για κανα 10λεπτο με ανοιχτες πορτες να κυκλοφορησει το φρεον.
Ρωταω το παιδι τι σου χρωσταω και μου ειπε 60 Ευρω ολα,πολυ καλα πιστευω.
Επισης κατι αλλο που ειδα ειναι οτι δεν παρατηρησα καποιο αισθητο κοψιμο στον κινητηρα με χρηση A/C.Δεν ξερω μηπως επειδη εχω υγραεριο αλλα οπως πηγαινε παει το αμαξι.