Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πληροφοριες για Φρεον A/C σε Corolla VVTI 97-01
  #1  
Παλιά 30-06-10, 15:43
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πληροφοριες για Φρεον A/C σε Corolla VVTI 97-01

Καθαρα ενημερωτικα σημερα εμαθα τι ποσοτητα Φρεον θελουνε οι κορολες απο το 1997-2001.
Λοιπον η ποσοτητα φρεον που χρειαζεται ειναι 600 γραμμαρια και η ποσοτητα λαδιου που χρειαζεται μεσα στο φρεον ειναι 30 γραμμαρια.
Αυτα σαν μια πληροφορια.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-06-10, 18:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ωραίος! αλλά ακόμα και να μην το ξέρουμε εμείς το μηχάνημα πλήρωσης γεμίζει μαζί και το λάδι. Ξέρεις και πόσο σου παίρνουν για ένα γέμισμα ?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-06-10, 20:52
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω εβαλα περυσι το καλοκαιρι και μου πηρε 50 ευρω,αλλα ειχα και μια διαρροη στα σωληνακια και πηγε παραπανω
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-06-10, 21:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και εμένα 50 είχε πάρει πέρσυ ο μάστορας, αλλά έλεγα μήπως φέτος ακρίβηνε!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 30-06-10, 21:16
kpagonaris Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 223
kpagonaris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για τη σωστή ποσότητα του φρέον (R 134a) υπάρχει σχετικό ταμπελάκι που αναγράφει τη ποσότητα πλήρωσης σε gr. Τώρα, αν κάποιος από σας πηγαίνει κάθε χρόνο στο μάστορα και του συμπληρώνει φρέον, καλύτερα θα ήταν κάποια στιγμή να ψάξει και να βρει τη διαρροή. Πληροφοριακά, η ψυκτική ικανότητα του κλιματιστικού του αυτοκινήτου, είναι 24.000 BTU.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-06-10, 21:59
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Πληροφοριακά, η ψυκτική ικανότητα του κλιματιστικού του αυτοκινήτου, είναι 24.000 BTU.
Λιγο πολλα δεν ειναι 24000 BTU για αμαξι?

Εγω χθες τελειωσα την εγκατασταση του αιρ κοντισιον κομπρεσορα σωληνακια,ψυγειο κτλ αλλα μου λυπανε τα 2 κλιπς που ασφαλιζουν τα σωληνακια απανω στην βαπορετα ενα χοντρο και ενα ψιλο.σημερα τα πηρα και αυτα(25ευρω 2 πλαστκα κλιπς!!!)τα εβαλα απανω και πηγα σε μαγαζι να βαλω φρεον.ρωταω ποσο παει το γεμισμα και μου λεει 40ευρω.βλεπω το υποτηθεμενω μηχανημα και βλεπω μπουκαλα και 2 ρολογια,χωρις 2η σκεψη την κανω με γοργα πηδηματακια μιας και εβλεπα να γινονταν πειραματα πανω στο αμαξι μου.παω σε ενα 2ο μαγαζι ο οποιος ηταν ηλεκτρολογος και ειχε μηχανημα πληρωσης.μολις το ειδα επαθα πλακα.καταρχην ηταν αυτοματο συστημα και το μονο που επρεπε να κανεις ηταν να του βαλεις την αντιστοιχη μαρκα και το αντιστοιχο μοντελο.εμενα ελεγε corolla 1997-2001.ειχε μεσα τεραστια βαση δεδομενων με ολες τις μαρκες/μοντελα και ολα τα φορτηγα επισης.με το που εβαλε τον τυπο του αμαξιου του εβγαλε ποσο φρεον και ποσο λαδι θελει τα οποια μου εδειξε για να ξερω ο ανθρωπος.
Βαζει μπροστα το μηχανημα και αφου δουλεψε για 20λεπτα πρωτα,αδειασε ολο το κυκλωμα απο τυχον λαδια που ειχανε μεινει μεσα τα οποια και πεταξε εξω και μετα εκανε απο μονο του τεστ για πιθανες διαροες.αφου πηγαν ολα καλα βγαζει στην οθονη πληρωση λαδιου και βλεπω το μπουκαλακι του λαδιου να κατεβαινει.μετα βγαζει πληρωση φρεον και ξεκιναει αυτοματα τα πρεσαρει φρεον μεσα ζυγιζοντας το ταυτοχρονα.στα 610 γραμμαρια σταματησε μονο του και εβγαλε τελος πληρωσης.

Βαζω μπροστα το αμαξι οπως μου ειπε ο μαστορας αναβω το αιρ κοντισιον,περνουνε μπροστα οι ανεμιστηρες χωρις να κομπλαρει ο κομπρεσορας και μετα απο 5 δευτερολεπτα σταματαγανε και αναβοσβηνε το κουμπι A/C στο αμαξι.μετα απο ελεγχο που εκανε ο ανθρωπος βρηκε οτι ειχα βαλει μια φισα λαθος στον κομπρεσορα.ειχα βαλει την φισα αναμονης που ειχε το δυναμο και οχι την αλλη που ειχανε ριξει στο δοχειακι νερου για τα τζαμια.το παλικαρι μου ειπε(εγω το ηξερα βεβαια)οτι για λογους ασφαλειας ο εγκεφαλος του A/C κοβει αν βρει καπου σφαλμα.
Τελικα με το που εβαλε την σωστη φισα βαζω μπροστα αναβω Α/C και ακουω το ΤΑΚ ωπα λεω εδω ειμαστε.μου φωναζει ο μαστορας τωρα εισαι κομπλε και ενιωθα τον αερα να παγωνει επιτελους.
Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το A/C ειναι παρα πολυ δυνατο(ξερω Ιαπωνας θα μου πειτε) αφου στο 2 ειχα τον ανεμιστηρα και πραγματικα ξυλιασα.Βεβαια το αφησα στο φουλ στην αρχη για κανα 10λεπτο με ανοιχτες πορτες να κυκλοφορησει το φρεον.
Ρωταω το παιδι τι σου χρωσταω και μου ειπε 60 Ευρω ολα,πολυ καλα πιστευω.
Επισης κατι αλλο που ειδα ειναι οτι δεν παρατηρησα καποιο αισθητο κοψιμο στον κινητηρα με χρηση A/C.Δεν ξερω μηπως επειδη εχω υγραεριο αλλα οπως πηγαινε παει το αμαξι.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-06-10, 22:12
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η διαφορα ειναι τεραστια,ειδικα στα corolla φαινεται πολυ,εγω για να προσπερασω σε εθνικη το κλεινω αλλιως δεν παει βημα,οχι οτι χωρις air codition παει αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 30-06-10, 22:29
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
η διαφορα ειναι τεραστια,ειδικα στα corolla φαινεται πολυ,εγω για να προσπερασω σε εθνικη το κλεινω αλλιως δεν παει βημα,οχι οτι χωρις air codition παει αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

ποια εχεις την 1300 Jason?και εγω στην παλια ειχε οντως διαφορα αλλα στην VVTI που εχω τωρα η διαφορα ειναι μηδαμινη.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 30-06-10, 22:38
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξέρω τι κάνει στην VVTI αλλά εμένα στην στρογγυλοφάναρη κόβει ΠΑΡΑ πολύ αισθητά παρόλο ότι έχω 4E-FTE. Βέβαια τουρμπίζω και φεύγω αλλά κόβει την σπιρτάδα της επιτάχυνσης του κινητήρα. Το ρελαντί το έχω βάλει στις 1100 στροφές όταν δουλεύει το A/C (τέρμα την ρύθμιση στην βαλβίδα του ρελαντί δλδ) ενώ κανονικά έχω 800στροφές. Βέβαια δεν δουλεύει συνέχεια, μετά την σωστή συνδεσμολογία που έγινε πέρσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τα 24000 BTU σε αμάξι! δεν το πιστεύω με τίποτα! απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο! ο αδερφός μου είναι ψυκτικός και είπε ότι είναι αδύνατον, αν και δεν ξέρει σε πόσο αντιστοιχεί. Όπως ειπώθηκε παραπάνω το μηχάνημα βάζει μαζί και λαδάκι και αναμυγνίεται το φρέον οπότε δεν μπορούμε να βάζουμε απλά φρέον από μπουκάλα αλλιώς θα μπορούσε να το κάνει και ο αδερφός μου στα δικά μας. Το μόνο που μπορουμε να κάνουμε είναι να ελέγξουμε την πίεση των κυκλωμάτων όμως (υψηλής και χαμηλής πίεσης). Επίσης να συμπληρώσω επειδή μου έχει τύχει 2 φορές στο σταρλετ, αν χάσουμε φρέον και πέσει η στάθμη τότε δεν δουλεύει ο κομπρέσορας δλδ δεν ξεκινάει και αναβοσβήνει το κουμπί A/C, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει και με κάποια καμμένη ασφάλεια.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 30-06-10, 22:45
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω τι κάνει στην VVTI αλλά εμένα στην στρογγυλοφάναρη κόβει ΠΑΡΑ πολύ αισθητά παρόλο ότι έχω 4E-FTE. Βέβαια τουρμπίζω και φεύγω αλλά κόβει την σπιρτάδα της επιτάχυνσης του κινητήρα. Το ρελαντί το έχω βάλει στις 1100 στροφές όταν δουλεύει το A/C (τέρμα την ρύθμιση στην βαλβίδα του ρελαντί δλδ) ενώ κανονικά έχω 800στροφές. Βέβαια δεν δουλεύει συνέχεια, μετά την σωστή συνδεσμολογία που έγινε πέρσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τα 24000 BTU σε αμάξι! δεν το πιστεύω με τίποτα! απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο! ο αδερφός μου είναι ψυκτικός και είπε ότι είναι αδύνατον, αν και δεν ξέρει σε πόσο αντιστοιχεί. Όπως ειπώθηκε παραπάνω το μηχάνημα βάζει μαζί και λαδάκι και αναμυγνίεται το φρέον οπότε δεν μπορούμε να βάζουμε απλά φρέον από μπουκάλα αλλιώς θα μπορούσε να το κάνει και ο αδερφός μου στα δικά μας. Το μόνο που μπορουμε να κάνουμε είναι να ελέγξουμε την πίεση των κυκλωμάτων όμως (υψηλής και χαμηλής πίεσης). Επίσης να συμπληρώσω επειδή μου έχει τύχει 2 φορές στο σταρλετ, αν χάσουμε φρέον και πέσει η στάθμη τότε δεν δουλεύει ο κομπρέσορας δλδ δεν ξεκινάει και αναβοσβήνει το κουμπί A/C, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει και με κάποια καμμένη ασφάλεια.

Nικηφορε δοξα τον θεο μια χαρα παει.το κοψιμο που νιωθω ειναι ελαχιστο 1η,2α,3η και απο την 3η και μετα καταλαβαινεις οτι εχεις A/C αφου αργει λιγο παραπανω να γεμισει.Καλα εμενα δεν με πολυ απασχολει να πω την αληθεια αρκει να εχω ψυξη.

Σε οτι αφορα το φρεον που ειπες δεν αξιζει καν τον κοπο να πας μονος να αγορασεις μπουκαλα(ειναι και αρκετα ακριβη).και τα παλια λαδια απο το κυκλωμα πως τα βγαζουμε?
Η βαλβιδα του ρελαντι που ειπες που ειναι?εμενα δουλευει στις 900 στροφες με αιρ κοντισιον,αλλα και λιγο παραπανω καλα θα ητανε.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βαλβολίνες σε Corolla E11 vvti giannis-tour TOYOTA COROLLA 111(G6) 63 01-08-23 23:50
Corolla e11 1.4 vvti grfotis PHOTOS 22 21-04-12 15:42
Λαδια για Corolla Ε11 vvti 00' euromaster SUPPORT 1 06-01-09 13:12
a/c,κυκλωμα,φρεον laios TOYOTA COROLLA E 12 4 06-08-08 18:41
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ COROLLA 1400cc 2002 Takis77 TOYOTA COROLLA E 12 8 28-07-05 11:33



Page generated in 0,18072200 seconds (81,06% PHP - 18,94% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)