Kαλησπερα και απο εμενα.
Κατι αλλο που δεν υποθηκε εδω ειναι αν το σασμαν εχει βαλβολινες μεσα η δουλευει με αερα?
Σε ενα Nissan
y turbo που ειχαμε παλιοτερα ειχα το ιδιο προβλημα αλλα σαν πιτσιρικας τοτε δεν εδωσα βαση μεχρι που μια μερα αττικη οδο προς αεροδρομιο κουμπωνω 5η και καπου στα 160χλμ ο ηχος εγινε σαν ουρλιαχτο,αμεσως ελατωσα και επειτα το εφερα σπιτι με 1η και σιγα σιγα γιατι ουρλιαζε ολοκληρο οχι απλα σφυραγε.Οταν κατεβασα το σασμαν κατω διαπιστωσα οτι υπηρχαν 100ml βαλβολινη ολη και ολη μεσα.οταν ανοιξα το σασμαν τι να επισκευαζα και τι να πεταγα απο εκει μεσα.ολα τα γραναζια στον πρωτευον και δευτερευων αξονα ειχανε παρει ενα ωραιο μπλε χρωμα απο το πειρωμα.κατευθειαν πεταμα και αγορα απο τον τακασι στον γερακα τοτε ενος αλλου μεταχειρισμενου.
Θα σου προτεινα να εβλεπες τις βαλβολινες σου πρωτα.να ανοιξεις και να επισκευασεις σασμαν θεωρω οτι δεν αξιζει τον κοπο.δοξα τον θεο μεταχειρισμενα υπαρχουν με το κιλο παρε ενα αλλαξε και δισκο που θελεις και πιστευω θα σου βγει πολυ φθηνοτερα απο την επισκευη.
Ενας κανονας που ισχυει σε αυτα ειναι οτι αλλη ειναι η ζημια αλλα ανοιγοντας το παντα προκυπτει και κατι αλλο.
Υ.Γ στο κορολα εχω και εγω ενα θεμα με την 3η κανει ενα πολυ ελαφρο γρατζουνισμα οταν ειναι κρυο αλλα μολις ζεσταθει τελος.βεβαια το προσεχω και εγω οχι καρφωτες,κοντρες γιατι ειναι 6αρι σασμαν και εχει μια μεγαλυτερη ευαισθησια απο το 5αρι...