Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
προβλημα με εξατμιση |
|
15-08-09, 00:28
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
προβλημα με εξατμιση
παιδια ξερω οτι η περιοδος ειναι για διακοπες αλλα το corollaki μου δεν με αφηνει, εχω το g6 του 2000 1.4 vvti, αλλαξα τον Δεκεμβριο την εξατμιση, εβαλα δυο ελευθερα καζανακια και αλλαξα και την σωληνωση, νομιζω οτι μου ειχε πει ο εξατμισας οτι ειναι 50αρα. το αμαξι ειχε καλυτερη λειτουργια σε χαμηλομεσαιες στροφες αλλα ειχε χασει λιγο στα τελικα του, πριν απο ενα μηνα αποφασισα να βαλω ελευθερο καταλυτη, εβαλα εναν μεχρι 200 αλογα. Απο τοτε το αμαξι εχει χασει παντου, δεν εχει συμπιεση, ειναι κουφιο.
σκεφτομαι να ξαναβαλω τον μαμα καταλυτη και να επαναφερω την σωληνωση στα εργοστασιακα νουμερα.
θα ηθελα την γνωμη σας αλλα και την εσωτερικη διαμετρο της εργοστασιακης σωληνωσης.
|
|
|
|
15-08-09, 11:08
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αδερφε τι περιμενες να παθεις με τοσες αλλαγες στην εξατμιση? λογικο να ξεφουσκωσει το αμαξι. καταρχην ειχες αλλαξει ολη την εξατμιση απο τον καταλυτη κ πισω αρα το μονο που κραταγε backpresure ηταν ο καταλυτης. μολις τον εβγαλες κ αυτον αντε γεια... τωρα μιας κ μπηκες στα εξοδα κ τα εχεις πληρωσει(καζανακια-καταλυτη) για αρχη αλλαξε μονο την σωληνα κ βαλε την εργοστασιακη διασταση μεχρι πισω στο τελικο μπας κ σωθει λιγο η κατασταση. αν κ παλι δεν τοτε ξαναβαλε τον εργοστασιακο καταλυτη. αλλα πιστευω οτι με την σωληνα μονο θα κανεις δουλεια... τα καζανακια κ ο καταλυτης που ειναι πιο μεγαλα θα λειτουργουν σαν θαλαμοι διαστολης καυσαεριων κ η σωληνα θα σου κραταει το αναλογο backpresure που χρειαζεται το μοτερ προκειμενου να μην ξεφουσκωνει... τωρα οσον αφορα την εργοστασιακη διασταση δεν ξερω να σου πω εγω... λογικα θα παιζει στα 40-44χλ εσωτερικη αλλα στους εξατμισαδες συνηθως αναφερονται στην εξωτερικη διασταση της σωληνας δλδ 45-49χλ...
|
|
|
|
15-08-09, 12:46
|
|
|
|
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παρόμοια περίπου περίπτωση αντιμετώπισε και έλυσε φίλος του αδερφού μου, κάτοχος Ε12 pro f/l 1.4VVTi
ο πρώτος κάτοχος που είχε το αυτοκίνητο είχε βάλει ένα τελικό sebring και είχε αφαιρέσει το μεσαίο καζανάκι.
εκεί το αποτέλεσμα ήταν ότι το μοτέρ ήταν ''ψόφιο'' στις μεσαίες κι έτσι δεν είχε καθόλου ρεπρίζ.
τελικά, μετά από παρότρυνση του αδερφού μου (ο κάτοχος δεν έχει ιδιάιτερες μηχανολογικές γνώσεις), πήγε και πήρε το μεσαίο από τον πρώτο ιδιοκτήτη (ήταν γνωστός και το είχε κρατήσει) και το ξανάβαλε.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
το αμάξι πετάει σε όλο το φάσμα των στροφών.
Γι' αυτό προσοχή:
μπορεί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να διαμορφώνουν όλο και πιο αυστηρή οικολογική συνείδηση και να βάζουν ένα κάρο καταλύτες αλλά από την άλλη τόσες ώρες δοκιμών και πειραμάτων πρωτού βγάλουν ένα κινητήρα στην παραγωγή κάτι θα πρέπει να σημαίνουν.....
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|
16-08-09, 16:31
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μετα απο τοσα λαθη παιδια αυτο καταλαβα και εγω, η ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι χαζη και το κανει ετσι το αμαξι. Αρχικα θα αλλαξω τον σωληνα και μετα εαν δεν δω φως θα αλλαξω και τον καταλυτη, το μονο που χρειαζομαι ειναι τις σωστες διαστασεις του σωληνα, sos παιδια οποιος τις ξερει, γιατι δεν ξερω πως αλλιως να τις βρω. η ΤΟΥΟΤΑ δεινει τις σωληνωσεις μαζι με τα καζανακια οποτε και απο εκει δεν μπορω να βρω ακρη.
|
21-08-09, 16:59
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά παρακαλώ πολύ εάν δεν ξέρετε να μου πείτε την εσωτερική διάμετρο, μήπως ξέρετε το πάχος της σωλήνας? και αυτό μπορεί να με βοηθήσει καθώς μπορώ μετά να μετρήσω με παχύμετρο την εξωτερική διάμετρο από g6 φίλου και να βρω την απάντηση.
|
21-08-09, 17:03
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Με μια μικρή επιφύλαξη, η εσωτερικη διάμετρος της σωλήνας στις 1400cc Ε12 είναι 45αρα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
21-08-09, 17:36
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε mad σε zze 111 εχω ακουσει απο 40 εως 44 και μεσα στο forum εχω δει επισης 40 εως 42 και πως μετα βαζουν στον εξατμησα 45αρα. τι να πω δεν ξερω εχω μπερδευτει.
|
21-08-09, 17:38
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eπισης δεν ξερω εαν οι Ε12 εχουν και προκαταλυτη, διοτι εαν εχουν πιθανον να βαζουν 45αρα σωληνα για καλυτερη εκτονωση τον καυσαεριων.
|
21-08-09, 19:25
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ακριβως! Οι Ε12 εχουν ΚΑΙ προκαταλυτη. Γι' αυτο τόνισα πιο πανω πως 99% η σωληνα ειναι 45αρα στις Ε12.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
21-08-09, 19:38
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-10-2007
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά θα έχει εάν η σωλήνα δεν είναι ακριβός στα εργοστασιακά πρότυπα αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να το ρισκάρω ξανά, θέλω να είμαι σίγουρος πριν δώσω και άλλα λεφτά.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
εξατμιση |
jason |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
23 |
24-01-14 14:39 |
εξατμιση?? |
urban |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
48 |
28-02-12 18:38 |
εξατμιση τς |
basilakiscorolla |
TOYOTA COROLLA E 12 |
15 |
30-09-10 17:05 |
εξατμιση |
panoshro |
TOYOTA AURIS |
0 |
18-05-09 18:06 |
εξατμιση για ε12 1.4 |
trelokomio |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
2 |
02-03-08 23:20 |
Page generated in 0,16075397 seconds (81,84% PHP - 18,16% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|