Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
ts κοφτες... |
|
03-10-09, 10:40
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ts κοφτες...
Καλημερα φιλοι.Θα 'θελα να σας κανω μια ερωτηση.Εχω το ts f/l και απο τοτε που το εχω παρει (3-4 μηνες) εχω τρελαθει να βαραω κοφτες μου αρεσει παρα πολυ.Γιαυτο και σας κανω την εξης ερωτηση τι θα μπορουσε να παθει,τι ειναι αυτο που μπορει να την ακουσει πρωτο ωστε αν ειναι να το ελαττσω.Ευχαριστω εκ των προτερων
|
03-10-09, 12:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Καταρχην Νίκο θα την ακουσει πρώτα η τσέπη σου απο τις βενζινες που θα πληρωνεις λόγω αυξημενης κατανάλωσης...
Περα απο την πλακα, αν θυμαμαι καλα, ειχαν πει τα παιδιά πως ταλαιπωρούνται κάποιες βίδες ή των εκκεντροφόρων ή του vvtli... δεν θυμαμαι ακριβως... αλλά με σχετικά μικρό κόστος τις αλλαζεις και βαζεις πιο γερες...
Ας με βοηθησουν λιγο οι TSακηδες που τα ξερουν καλύτερα please.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
03-10-09, 12:47
|
Απλό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Μιχάλη,αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις υπήρχε στα profacelift,τα facelift δεν έχουν παρουσιάσει παρόμοιο πρόβλημα.(Άν θυμάμαι καλά)
|
03-10-09, 13:40
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τις δύο αυτές βιδίτσες τις αλλάζεις, είτε σε pre-facelift, είτε σε facelift κάθε 45.000km με κόστος 1€ και έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο (αυτό κάνω και στη facelift και το έκανα και στην pre-facelift που είχα).
Από εκεί, τουλάχιστον, διότι από την πολλή "υπερστροφία" την "ακούει" μιά αντλία και πάλι πας για κινητήρα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 03-10-09 στις 13:42.
Αιτία: Προσθήκη κειμένου
|
03-10-09, 16:33
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για να καταλαβω παθενει κατι σημαντικο 'η απλα αλλαζω καποιες βιδες κ τελος δεν θα εχω προβλημα......Οσο για την βενζινη δεν το πολυκουναω αλλα οταν το περνω του αλλαζω τον αδοξαστο!!!!...χαχα
|
|
|
|
04-10-09, 18:58
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοίτα αυτές οι βίδες φθείρονται όταν το αμάξι βγαίνει από το λιφτ. Εκει ζορίζονται. Επομένως όσα πιο πολλά λιφτ χτυπάς τόσο πιο γρήγορα φθείρονται. Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτε, αυτές είναι 2 απλές βιδές που απλά άλλαξε τες πιο γρήγορα αν το σκίζεις συνέχεια.
Άλλο είναι αυτό που πρέπει να προσέξεις.
Το συνέχες σκίσιμο στους κόφτες συμβάλει στη γενικότερη φθορά του αυτοκινήτου μακροπρόθεσμα, αλλά αυτό δεν αφορά την TS αλλά όλα τα αμάξια. Απλά η TS επειδή έχει πολύ ψηλάτον κοφτή οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες αλλά έχει και πιο ενισχυμένο μοτέρ.
Γνώμη μου είναι να μη σκίζεις το αμάξι συνέχεια χωρίς λόγο. Αν τώρα θες να το κάνεις απλά κανε τα εξης:
1) ποτέ σκίσιμο κρύο. Και μη κοιτάς την θερμοκρασία νερού στο ταμπλό. Υπολόγιζε κανένα 10λεπτο ακόμη να ζεσταθεί το λάδι
2) μη το σβήνεις αμέσως μετά από σκίσιμο. Εγώ πάντα πριν το σβήσω φροντίζω να πηγαινώ ήρεμα και αν το έχω τρέξει φροντίζω να του δωσω 2-3 λεπτά στο ρελαντι πριν το σβησω
3) ποτέ σκίσιμο με πολύ ζέστη. Ειδικά όταν χτυπάει το καλοκαίρι 37 και πάνω καλύτερα μη το ζορίζεις. Μη δοκιμάσεις τα όρια αντοχής του λαδιού
4) Φρόντιζε να έχεις το λάδι πάντα στο max
Αυτά από εμένα
|
04-10-09, 22:16
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κανενα μοτερ δεν ειναι αθανατο.
Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο που ο κατασκευαστης εχει βαλει το redline να ξεκιναει απο τις 8200rpm.
Ολα ειναι σχετικα, κατα ποσο θα παθει ζημια το μοτερ, απο την συχνοτητα αλλά και την διαρκεια που η βελονα ειναι στον κοφτη. Εαν πηγαινεις σε καθε τετραγωνο απο την αρχη ως το τελος στον κοφτη τοτε κατα πασα πιθανοτητα να παρεις ολα στο χερι.
|
05-10-09, 16:55
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε pavlosTS καταρχην παντα ζεστενω το αυτο/το πριν το πατησω γενικα.Κοφτες δεν βαραω απο τετραγωνο σε τετραγωνο,τα λαδια του ειναι κομπλε (δεν καιει γραμμαριο) κ τα ελενχω τακτικα παντα δουλευει λιγο νορμαλ πριν το σβησω κ ολα τα υπολοιπα.Το θεμα μου ειναι το εξης μου λετε για καποιες βιδες.Που ειναι αυτες ποτε πρεπει να τις αλλαξω (το ιδανικοτερο) ποιο ειναι το κοστος και πως αν δεν τις εχω αλλαξει θα καταλαβω οτι θελουν αλλαγη.Ευχαριστω κ παλι για την βοηθεια σας
|
05-10-09, 17:07
|
|
|
Εγγραφή: 20-03-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
06-10-09, 04:29
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτες οι βιδες ειναι οι βιδες του Li την επομενη φορα που θα πας για σερβις ζητα να σου την αλαξουν και τελος!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16377592 seconds (82,17% PHP - 17,83% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:54. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|