Και το 4E-FTE αν ειναι από glanza έχει 3 φύσες, ενώ από Starlet GT έχει 2, αλλά και παλι χρειάζονται ηλεκτρολογικές μετατροπες σε μερικά πράγματα πχ στο σήμα για το στροφόμετρο όπως έχω άπειρες φορες αναλύσει σε ειδικό θέμα στο 111 topic, θέλει μετατροπη στο A/C για να παίξει σωστά κτλ.
Το θέμα με το στροφόμετρο υπάρχει στο μοτερ στην EE111 που εχει διπλους πολλαπλασιαστες που δεν ειναι με διανομέα, αν στο δικο σας εχει διανομεα δεν υπάρχει κανενα προβλημα. Γενικα πάντως χρειαζεται ηλεκτρολογος γιατι ετσι κι αλλιως οι φυσες στα starlet ειναι αλλιωτικές σε άλλες θέσεις, έχει αλλους αισθητηρες το μοτερ και παραπάνω, διαφορετικες ασφαλειοθηκες και ασφαλειες κτλ κτλ. Αν ήταν βγαλε-βαλε plug n' play θα το ειχα βάλει και μονος μου πάνω, μονο αν πάρεις το ιδιο starlet που φορουσε αυτο το μοτερ ισως μπορεις να τα καταφερεις στα ηλεκτρολογικα.
Υ.Γ ο εγκέφαλος ακόμα και αν ταιριαζει στις φυσες ειναι διαφορετικός στα turbo! καποιος καποτε έβαλε τον ιδιο και τα εκανε ψητά!
|