ναι ότι μάλλον είναι τα top mounts! δλδ οι βάσεις των αμορτισερ. Εγώ τις άλλαξα και τις 2, την μία επειδή βιδώνοντας την θολόμπαρα έσπασα μια βίδα στο top mount και την άλλη βάση επειδή έχει τζόγο. Ιmitation από Ιαπωνική αν θυμάμαι καλά τις είχα πάρει στα 30 ευρώ την μία, η Toyota τις έχει αρκετά παραπάνω. Πριν όμως τις αλλάξεις δες αν έχουν κενό και μέσα να βλέπεις ρουλεμαν, αν είναι ανοιχτού τύπου πρέπει να βάλεις μπόλικο γράσο στο ρουλεμαν, για δες τα αυτά που σου λέω. Παραθέτω και μια φωτο, αυτό που δείχνει είναι κλειστού τύπου δλδ στο κέντρο δεν βλέπεις το ρουλεμαν, σε αυτό δεν βάζουμε γράσο γιατί δεν κάνει τπτ έτσι κι αλλιώς. Αν είναι τέτοιες τις αλλάζεις στις άλλες δοκίμασε πρώτα με γράσο, επίσης τον θόρυβο τον ακούς και από τις 2 πλευρές? να συμπληρώσω ότι για να τις αλλάξεις είναι μανούρα, πρέπει να λυθούν και να βγούν τα αμορτισερ και τα ελατήρια! και μετά θες και ευθυγράμμιση! να πω ότι εμένα είναι ΕΕ111 η δικιά μου και όταν λές θόλο από μέσα εννοείς από τον χωρο του μοτερ? η κάτω από το φτερό δλδ πάνω από το λάστιχο? αν μπεις στην διαδικασία για τέτοιες αλλαγές δες μήπως θες και bump stops, είναι τα λάστιχα που αν τερματίζει το αμορτισερ να μην βαράνε τα μέταλλα μεταξύ τους.