Το μοτερ μπορεί να υπερκυβιστεί αυξάνοντας τη διαδρομή, όπως γίνεται και με τον υπερκυβισμό των 1.4 και 1.6. Το αποτέλεσμα είναι ένα δίλιτρο μοτέρ.
Δες εδώ...
http://store.monkeywrenchracing.com/...roducts_id=802
Το κακό που έχει αυτό είναι οτι τα κόκκινα στα 8200 ειναι και τα max safe κόκκινα που μπορείς να έχεις. Αντίθετα, με κατάλληλες προσθήκες στο "μη-υπερκυβισμένο" μοτερ (δηλαδη βαλβίδες, ελατήρια, retainers και πιο ανθεκτική αντλία λαδιού) στροφάρεις με ασφάλεια στις 9000 στροφές.
Επίσης, και χυτώνια μπορείς να αλλάξεις και πιστόνια. Αν δεν έχεις πρόβλημα πάντως, χυτώνια δεν έχει κανένα νόημα να αλλάξεις. Ειδικά στα δικά μας μοτέρ, τα μαμά χυτώνια είναι καλύτερα σε θερμική απαγωγή λόγω του οτι είναι αλουμινένια. Για πιστόνια από την άλλη, μια αλλαγή σε σφυρήλατα Mahle είναι καλή επιλογή μιας και είναι συμβατά με τα αλουμινένια μας χυτώνια, ΑΝ ειναι απαραίτητη. Απαραίτητη αλλαγή θεωρώ, είτε για μείωση συμπίεσης ή διατήρηση της συμπίεσης και αύξησης της αντοχής αν πας σε κομπρέσορα ή turbo, είτε για αύξηση συμπίεσης για περισσότερη ατμοσφαιρική ισχύ.
Δες εδώ...
http://store.monkeywrenchracing.com/...ucts_id=104 0
Καλό Πάσχα και καλό σούβλισμα!!
G.
ΥΓ: ΔΕΝ είμαι sponsor της monkeywrench απλά είναι το μόνο site που έχω βρει με συγκεντρωμένα πράματα για μας...