Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
URGENT!! |
|
19-03-09, 20:24
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
URGENT!!
Μόλις σήμερα και ενώ ξεκινούσα να γυρίσω από τη δουλειά, ξαφνικά από στάση και χωρίς πολλές στροφές είδα το αμάξι να μην τραβάει όπως συνήθως και να αναβοσβήνει το check engine. Μετά από αυτό το λαμπάκι έμεινε μόνιμα αναμμένο. Στο ρελαντί το αμάξι δείχνει να υπολειτουργεί, παρότι διατηρεί ρελαντί κάνει σαν να μην δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι... στις περισσότερες στροφές δεν έχει κανείς αυτό το αίσθημα αλλά δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης ανά τακτά χρονικά διαστήματα ξανα-αναβοσβήνει το λαμπάκι του check engine και μετά μένει πάλι μόνιμα αναμμένο.
Μπας και μπορεί κάποιος να μου πει μια γνώμη μιας και τα συνεργεία τέτοια ώρα είναι κλειστά (επέστρεψα σπίτι και πάρκαρα αμέσως).
Ξέχασα να πω ότι το αμάξι έκανε γύρω στα 5 χμ. κανονικά και μετά παρουσιάστηκε αυτό.
Θέμης.
|
19-03-09, 20:56
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-01-2007
Περιοχή:
HΛΙΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μάλλον βενζίνη, τουλάχιστον αυτό σκέφτηκα πρώτο. Πότε γέμισες?
|
19-03-09, 21:00
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γέμισα δύο μέρες πριν - ήταν άδειο.
|
19-03-09, 21:04
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μηπως ο φιλος ser εννοει για την ποιοτητα της βενζινης, που μπορει να ναι πιο πολυ νερο παρα καυσιμο. Αφου γεμισες 2 μερες πριν και στο κανε σημερα, μαλλον επρεπε πρωτα να κυκλοφορησει το καυσιμο στο κυκλωμα. Νομιζω οτι ειναι η πιο λογικη εξηγηση.
|
19-03-09, 21:08
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οταν αναβοσβηνε το λαμπακι ενιωθες το αμαξι να κλωτσαει ή να σκορτσαρει??
Εβαλες απο βενζιναδικο που βαζεις συχνα? Το πιο πιθανο ειναι η βενζινη οπως ειπαν τα παιδια.
Αν σκορτσαρε παιζει να ειναι αισθητηρας στροφαλου..
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
19-03-09, 21:13
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κυρίως το νοιώθεις στο ρελαντί σαν να μην είναι συγχρονισμένος ο κινητήρας ή δεν βαράει κάποιος κύλινδρος ας πούμε. Δεν σβήνει ούτε χάνει ρελαντί, απλά έχει πολύ κραδασμό σαν κάτι ντίζελ αρχαία ας πούμε. Μετά τις 3000σαλ δεν νοιώθεις κραδασμό αλλά δεν τραβά ικανοποιητικά. Όντως δεν έβαλα βενζίνη από εκεί που βάζω συνήθως πάντως...
|
19-03-09, 21:21
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-05-2008
Περιοχή:
Τερψιθέα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 142
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μήπως σου 'κάηκε' κανα μπουζι...
|
19-03-09, 21:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θα σου πρότεινα να πας κάπου (καμιά εθνική πχ) να το πατήσεις να ξεμπουκώσει, πιθανώς να είναι η βενζίνη μάπα. Εν ανάγκη πάρε ένα μπουλακάκι από αυτά τα συμπληρωματικά και αδειασέ το μέσα μήπως και δεις διαφορά. Έλεγχξε τα μπουζί σου αν είναι οκ και καθαρισέ τα. Μου έχει τύχει να κάνει νούμερα όταν από βλακεία μου έκαιγε πολλά λάδια και το ένα μπουζί σταμάτησε να δουλεύει και ο 4Ε-FTE έγινε 3κύλινδρος!!! βέβαια ο ήχος του έφερνε σε subaru impreza. Αν το άφησες να αδειάσει και μετά έβαλες βενζίνη μπορεί να έχει πάρει αέρα το κύκλωμα. Δες μήπως σου έχει φύγει κανά μπουζοκαλώδιο και δεν πατάει καλά! μου έχει τύχει και αυτό!!! έφυγε από μέσα το λαμάκι που έχει και η 4η μπουζόπιπα έβγαινε από την θέση της!
|
19-03-09, 22:32
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-06-2008
Περιοχή:
κοζανη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πρεπει να ειναι απο τη βενζινη αν αναψε λαμπακι και κανει νουμερα αυτο πρεπει να ειναι
|
20-03-09, 11:13
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικά ήταν οι πολλαπλασιαστές.... και μάλιστα τρεις!!!! από αυτούς. Με έναν κύλινδρο πήγαινα....
Αλλάχτηκαν όλοι και είναι μια χαρά. Μετά από ερώτηση μου είπαν ότι είναι σύνηθες... Θα ήθελα τη γνώμη σας γι'αυτό. Επίσης θα ήθελα τη γνλωμη σας αν το μοτέρ επηρεάστηκε σε κάτι από το πρόβλημα ή όχι..
Ευχαριστώ για την ήδη πολύτιμη βοήθειά σας.
Θέμης.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15714312 seconds (81,79% PHP - 18,21% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:38. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|