Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου και τα συμπεράσματά μου όσον αφορά τους δύο τύπους καυσίμου καθώς και να ακούσω τα σχόλιά σας.
Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και πριν 4-5 περίπου μήνες χρησιμοποιούσα ως επί το πλήστον (97/100 φορές) Shell V-Power. Γνωρίζοντας πως πρόκειται για βενζίνη 95 οκτανίων με έξτρα καθαριστηκά για την καθαρότητα του κινητήρα. Ημουν ευχαριστημένος από τις επιδόσεις και τις αποδόσεις του συγκεκριμένου καυσίμου. Μέση κατανάλωση εντός πόλεως 10,2 lt/100 Km. Να προσθέσω επίσης πως και τα λάδια Castrol GTX Magnatec 5w40 που χρησιμοποιώ και αλλάζω κάθε 7500 χλμ έβγαιναν σχετικά καθαρά. Παρατηρούσα όμως πως ο κινητήρας δεν μπορούσε να φορτώσει την 3η σχέση όσο άνετα θα έπρεπε, αναλογικά με το πως φόρτωνε την 2η σχέση. Το φαινόμενο παρουσιαζόταν από τις 5500 στροφές μέχρι και τα κόκκινα όπου ο κινητήρας πραγματικά αγκωμαχούσαι αδικαιολόγητα πολύ.
Το πρόβλημα με τον κινητήρα και την 3η με προβλημάτιζε και δεν ήξερα τί μπορεί να φταίει. Να προσθέσω επίσης πως χρησιμοποιώ για τον ανεφοδιασμό καυσίμου ένα συγκεκριμένο και έμπιστο κατά την γνώμη μου πρατήριο της Shell. Όταν η τιμή της βενζίνης ανέβηκε στα ύψη, αποφάσισα να αλλάξω τύπο καυσίμου και να γεμίζω με την απλή αμόλυβδη βενζίνη της ίδιας εταιρίας.
Μετά από 2-3 γεμίσματα, παρατήρησα τον κινητήρα πιο πρόθυμο με την 3η. Για να ακριβολογώ η 3η γέμιζε όπως ακριβώς περίμενα ότι έπρεπε να γεμίζει μέχρι και τις 6300 στροφές. Παρατήρησα επίσης πως έβγαζα περισσότερα χιλιόμετρα καθώς η κατανάλωση εντός πόλεως έπεσε στο 8.9-9.1 lt/ 100km. Στο service που έκανα παρατήρησα τα λάδια να είναι λίγο πιο σκούρα από ότι συνήθως.
Συμπέρασμα δικό μου, για το αυτοκίνητό μου, θα προτιμώ από εδώ και πέρα την απλή αμόλυβδη και θα βασίζομαι στις καθαριστηκές ικανότητες ενός καλού λιπαντικού π.χ του Castrol που χρησιμοποιώ, για να κρατά τον κινητήρα πιο καθαρό.
Αυτό που ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω είναι γιατί δεν φόρτωνε η 3η με την V-Power....
Υ.Γ Με συγχωρείται αν σας κούρασα με το μακροσκελές post μου.