Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Η λυση ειναι μια! Αλλα δυστυχως ειναι ανεφαρμοστη στην Ελλαδα.
Οι ξεχωριστοι αυτοκινητοδρομοι που τα ρευματα κυκλοφοριας ειναι σε αποσταση 100 μετρων μεταξυ τους.
Θα μου πειτε τι λες τωρα....
Και στις διαδρομες με στροφιλικα και γκρεμο απο κατω τι θα κανουμε?
|
Να πούμε τώρα και την ρεαλιστική λύση;
Επειδή η δουλειά μου είναι σχετική με την οδική σήμανση και ασφάλεια, τυχαίνει να γνωρίζω τις πιθανές λύσεις που υπάρχουν για την προστασία των μοτοσικλετιστών. Πρόκειται για προστατευτικούς "προφυλακτήρες" στηθαίων ασφαλείας (μπαριέρων) και πιο συγκεκριμένα των ορθοστατών αυτών. Στις περισσότερες περιπτώσεις δυστυχημάτων των μοτοσικλετιστών έχει παρατηρηθεί ότι οι ορθοστάτες είναι που προκαλούν τους τραυματισμούς - ακρωτηριασμούς - θανάτους των αναβατών. Σκοπός των συστημάτων αυτών, που τις περισσότερες φορές είναι κατασκευασμένα από πολυουρεθάνη, είναι να καλυφθούν οι ορθοστάτες από κάποιου είδους απορροφητή ενέργειας κρούσης ή η πλήρη κάλυψη της περιοχής κάτω από την μπάρα των στηθαίων. Σε πολλές περιπτώσεις έχουν και έντονο κίτρινο χρώμα για να εφιστούν ακόμη περισσότερο την προσοχή των οδηγών και να ορίζουν καλύτερα την κατεύθυνση της οδού.
Αυτή είναι ίσως η μόνη λύση που υπάρχει και που παρέχει κάποια προστασία στους αναβάτες με τις υπάρχουσες συνθήκες στους δρόμους. Δυστυχώς όμως, τουλάχιστον στην Ελλάδα, αυτή η λύση ούτε καν περνά από το μυαλό των ιθυνόντων για να εφαρμοστεί. Τόσο η αδιαφορία τους, όσο και το υψηλό κόστος της όλης διαδικασίας "καίει" το θέμα. Η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που γνωρίζω να ασχολήθηκε σοβαρά με το θέμα, ήταν η κατασκευάστρια εταιρία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρίου. Αλλά και οι ίδιοι οι Γάλλοι κατασκευαστές της Γέφυρας δεν προχώρησαν στην εφαρμογή της.