Γειά σας συν-κάτοχοι του ποιό αξιόπιστου αυτοκινήτου κατ'εμέ σε όλο τον κόσμο (τύφλα να'χουν mercedes,aui,rolls royce & ferrari...ε! κάνε κράτει).
Έχω και εγώ ένα 1300 corollάκι του 1998 στρογγυλοφάναρο liftback καθαρόαιμο japan και όχι στύλ japan,σκυλί αθάνατο αγορασμένο μέσα Απριλίου 1998, δλδ. πάνω κάτω 10 χρόνια αμάξι, χλμ; 234.000 παρακαλώ
(επι το πλείστον εθνική, ας είναι καλά τα Τρίκαλα).
Σε όλα αυτά τα χρόνια φτου! φτου! φτου! ζημιές; ένας θερμοστάτης μόνο!
και πριν κάνα χρόνο δισκόπλακες.
Ρε παλλικάρια που ξέρετε τα κόλπα, το κουκλί εδώ και λίγο καιρό ΔΕΝ τραβάει όπως παλιά στην εκκίνηση είναι λές και το κρατάς από τη ζώνη
(μπουκωμένο).
1.Καθάρισα τα μπέκ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
2.τρώει τα αναβολικά του κάθε 6.000 STP πολυκαθαριστής τροφοδοσίας
3.Μόνο Shell V-POWER RACING.
4.Λάδια στην ώρα τους Shell 5w-40 full συνθετικά.
5.φίλτρα,μύδια,στρείδια όλα good!
6.Μπουζί στην ώρα τους και νωρίτερα γιατι τα αλλάζω μόνος.
7.Μπαταρία Varta ασημένια κλειστού τύπου
8.Σύστημα εξοικονόμησης και καλύτερης καύσης καυσίμου.
Φταίνε τα χλμ (φυσιολογικό δηλαδή); η κάτι δεν πάει καλά;
Και για αντηλιακές ξέρει κανείς τίποτα;