Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Ειμαι νεος

Ειμαι νεος καλως σας βρηκα και τα σχετικα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Yaris Turbo
  #1  
Παλιά 28-04-08, 03:47
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Yaris Turbo

Καλησπέρα σας,

Είμαι νέος στο φορουμ σας έχω ένα yaris turbo (4efte) σε νορμάλ κατάσταση με κατεβασμένο ιντερκούλερ και εξάτμιση από downpipe μέχρι πίσω.

Είμαι μέλος και στο www.yarisclub.gr αλλά και στο www.team-ep789.gr και είπα να γίνω και εδώ αφού υπάρχει κοινός παρονομαστής και στα 3 φορουμ η μαρκά μας που δεν είναι άλλη από την ΤΟΥΟΤΑ.

Φιλικά,

Κώστας
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-04-08, 04:06
Το avatar του χρήστη Corollaxli
Corollaxli Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: ΕΕ90 XLi 1.3 95Ηp
Περιοχή: Πετρούπολη-Καλαμάτα
Μηνύματα: 2.333
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 458
Corollaxli θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Γεια σου φιλε Κωστα.Χρονια πολλα χριστος ανεστε.Καλως ηρθες και στο corolla club λοιπον.Και γω ειμαι γραμμενος στο team ep!!!Με το nickname ''notorious'' αλλα μπαινω σχετικα σπανια.Και παλι καλως ηρθες
__________________
Χαμηλωμενο 3 ποντους corolla κοβει κ*λους απο την ΤΟΥΟΤΑ σαν κομπρα μεσα στους δρομους.Μη σταματας τις ταχυτητες καρφωνοντας μπροστα μου να κολας

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΙΚΡΟΣ...ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-04-08, 17:02
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλως τον τουρμπατο γιαρισακια!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-04-08, 23:41
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γεια σου φιλε ΤΟΥΟΤΑΚΙΑ...και χριστος ανεστη.ΒΕλε καμια φωτα απο τα αμαξακι σου να το καμαρωσουμε.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-04-08, 23:57
Το avatar του χρήστη SteliosT
SteliosT Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-01-2008
Μοντέλο: Auris 1.4L VVTI
Περιοχή: athens
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 204
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
SteliosT είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλως ηρθες στην παρεα φιλε!!!
__________________
.......απο την πισω κινηση στην μπροστα, δεν πειραζει το κραταμε για ειδικες περιπτωσεις.


εισαι στη ζωη μ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ η αρχη, ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-04-08, 02:16
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε yarisakia σου μικρυνα λιγάκι τη φωτογραφία για να είναι το τοπκ πιο μαζεμένο... Συνέχισε να γράφεις και κάποια στιγμή θα σβήσω τα περιτά σχόλια και θα το μεταφέρω στην ενότητα "Δείτε τα μέλη μας" για να μείνει η παρουσίαση της δουλειας που έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου... edit by ranger
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  yaris.JPG
Εμφανίσεις:  96
Μέγεθος:  98,4 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 30-04-08 στις 02:56.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-04-08, 02:17
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο


Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 30-04-08, 02:17
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν και κακή ποιότητα φώτο αυτό είναι το νεο μου ψυγείο.
Δείτε το πάχος....




Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 30-04-08, 02:18
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η τάπα που έβαλα αργότερα της Σαρντ 1.3

και ο δείκτης θερμοκρασίας πλέον κολλημένος εκεί :
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 30-04-08, 02:35
Το avatar του χρήστη YARISAKIAS
YARISAKIAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 26-04-2008
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
YARISAKIAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα ξεκινήσω να αναφέρω όλες τις διαδικασίες που ακολούθησα για την μετατροπή του αυτοκινήτου μου σε 1.3 τούρμπο με τον γνωστό 16βάλβιδο κινητήρα του στάρλετ. Θα προσπαθήσω να αναφέρω ότι περισσότερο μπορώ για όλες τις κινήσεις που πραγματοποιήσαμε για να ξεπεράσει το αυτοκίνητο τα 150 άλογα αλλά και όλη την συνέχεια που πρόκειται να ακολουθήσει.

Ίσως η αναφορά που θα κάνω σταθεί αρκετά χρήσιμη σε όσους επιλέξουν να ακολουθήσουν τον δρόμο μου...

Στο συγκεκριμένο τόπικ θα κάνω θέμα μόνο την μετατροπή του κινητήρα γιατί το θέμα "στήσιμο" του αυτοκινήτου εκκρεμεί ακόμα να φτάσει στο σημείο που επιθυμώ.

Λόγω του ότι ο κινητήρας ο συγκεκριμένος είχε δύο εκδόσεις με κάποιες μικρές αλλαγές (Starlet Gt 92 - 96 & Starlet Glanza 96 - 99) παίζαν διάφορες τιμές στους μαντράδες από 700 ευρώ έως και 1200 ανάλογα φυσικά και με την κατάσταση τους. Όταν αναφέρω κινητήρα εννοώ κομπλέ όλο το μοτέρ, με σασμάν, εγκέφαλο και τουρμπίνα.

Βρήκα λοιπόν ένα κινητήρα μέσω γνωστού σε πολύ καλή κατάσταση 1000 ευρώ αλλά άνηκε στην πρώτη γενιά των 16βάλβιδων μοτέρ τούρμπο από στάρλετ. Η διαφορά του από τα glanza ήταν κυρίως στο εγκέφαλο αλλά και στην φτερωτή της τουρμπίνας η οποία έχει μια παραπάνω "λέπίδα" για καλύτερο στροφάρισμα στις ψηλές (ουσιαστικά η απόδοση των δυο κινητήρων όμως στον δρόμο έχει απειροελάχιστες διαφορές). Στα χαρτιά σε μανίσια κατάσταση όπως όλοι ξέρουμε οι κινητήρες αποδίδουν 136 άλογα και σχεδόν 16 κιλά ροπής.

Προσωπικά το προτίμησα γιατί είναι ήδη τούρμπο από την ΤΟΥΟΤΑ το στάρλετ και δεν ακολούθησα το ρίσκο να πάρω έτοιμο κιτάκι για να τουρμπίσω το 13άρι. Άσε που ο παλιός κινητήρας μου ήταν το χιλιαρι.

Ο παλιός κινητήρας λοιπόν βγήκε, ενώ διατηρήθηκε προς το παρόν η πλεξόυδα από το χιλιάρι για τις απαραίτητες ενώσεις με την πλεξούδα από το στάρλετ. Επίσης διατηρήθηκαν οι σωληνώσεις των φρένων και το δοχείο των υγρών, διατηρήθηκαν οι σωληνώσεις του aircondition και με κάποιες προεκτάσεις θα συνδεθούν στην συνέχεια με το μοτεράκι του aircondition από το νέο κινητήρα. Ξυλώθηκε το δοχείο των υγρών υδραυλικού τιμονιού και οι σωληνώσεις του, αλλά και το ψυγείο κινητήρα όπου παρακάτω θα αναφέρω λεπτομερέστατα τι αλλαγές δέχτηκε.

Τέλος πήρε δρόμο όλη η εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω αλλά και τα ημιαξόνια αφού δεν ταιριάζαν στον νέο κινητήρα.

Το ψυγείο νερού από το γιάρις το χιλιάρι αν δεν κάνω λάθος έιναι ίδιο με το 13άρι. Μονόσειρο και μικρό για να ψύξει έναν κινητήρα τούρμπο. Το ψυγείο του στάρλετ είναι πάλι μονόσειρο αλλά αρκετά μεγαλύτερο και σίγουρα "αναπνέει ποιο εύκολα από το ψυγείο του γιάρις όπου η απόσταση από τον κινητήρα είναι κατά πολύ μικρότερη και οι εισόδοι αέρα από τον προφυλακτήρα επίσης μικρότεροι. Λόγω των σωληνώσεων του ιντερκούλερ ΄δεν επέλεξα να βάλω ψυγείο από το 15άρι αλλά αρχικά να διπλασιάσω τις σειρές στο ήδη υπάρχων ψυγείο με κόστος περίπου 150 ευρώ για ανακατασκευή όλου του ψυγείου. Επίσης τα κολάρα αντικαταστάθηκαν (εκτός από το κάτω το μεγάλο) για να ταιριάζουν στο νέο κινητήρα και να μην τσακίζουν.

Όμως οσοι ξεκινήσουν την συγκεκριμένη μετατροπή να μην λάβουν υπόψιν τους τον διπλασιασμό των σειρών που έκανα εξαρχής στο μαμά ψυγείο από το 1000άρι. Μακροπρόθεσμα ίσως αντιμετωπίσουν διάφορα προβλήματα θερμοκρασιών και πιέσεων στο κύκλωμα ψύξης.
Απλά τοποθετούν ένα 3σειρο ή 4σειρο αφτερμαρκετ με όσο μεγαλύτερο μήκος τους παίρνει(300-400 ευρώ), βάζουν ένα θερμοστάτη από τουοτα πασέο που ανοίγει στους 76βαθμούς (15 ευρώ) ή για πιο ακριβή λύση ένα trd που ανοίγει στους 72 αντί για τους 82 του εργοστασιακού(50 ευρώ) και ένα μεγαλύτερο βεντιλατέρ ή αν χωράν και 2!Επίσης βάλτε ένα μεγαλύτερο δοχείο συστολης διαστολής και αν βρείτε και κολάρα σιλικόνης

Τα παραπάνω τα τονίζω γιατί από όσους ξέρω ότι επιχείρησαν το συγκεκριμένο μονοπάτι αυτής της μετατροπής είχαν πρόβλημα θερμοκρασιών. ΑΠό την αρχή λοιπόν κάντε τα παραπάνω και μην προσπαθήσετε να γλιτώσετε χρήμα από αυτά.....θα τα πληρώσετε στο 4πλασιο στην συνέχεια όπως και εγω!Πλέον με το νέο ΚΟΥΟ ψυγείο όλα είναι ΟΚ

Οι βάσεις του κινητήρα προέρχονται από το στάρλετ και είναι αρκετά ενισχυμένες να αντέξουν την δύναμη. Οι βάσεις από το γιάρις δεν ταιριάζαν αλλά του στάρλετ ταίριαξαν κουτί. Ημιαξόνια είναι από από το 15άρι αν θυμάμαι καλά.

Ο νέος κινητήρας λοιπόν μπήκε κανονικά χωρίς ιδιαίτερο κόψιμο ράψιμο...

Το μανίσιο ιντερκούλερ που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κινητήρα πήρε δρόμο. Φτιάχτηκαν νέες σωληνώσεις διαμέτρου 55 χιλιοστών και τοποθετήθηκε χειροποίητο καινούριο front mount intercooler για την καλύτερη αξιοπιστία, ψύξη και απόδοση του κινητήρα.

Το μοτέρ ανοίχτηκε αρκετά μετά όπου έβαλα μεταλλική φλάντζα, μετρήθηκε συμπίεση και αν κρίνουμε από την απόδοση και το λίγο λάδι που καίει τα πιστόνια είναι ΟΚ μέχρι στιγμής. Όπως γνωρίζεται τα πιστόνια είναι αρκετά ενισχυμένα στο τουρμπίσιο στάρλετ σε σχέση με το απλό(ημισφυρίλατα).

Έγινε πάντρεμα των δύο πλεξούδων σε δύο σημεία. Ένα στην μπαταρία κοντά και ένα στο κοντέρ με τον εγκέφαλο. Θα τις δείτε αναλυτικά μέσα από φωτογραφίες μέσα στην εβδομάδα. Το μοναδικό πρόβλημα που προέκυψε ήταν ότι ο έγκέφαλος δεν μπορούσε να δεχτεί το ψηφιακό σήμα του κοντέρ με αποτέλεσμα να τοποθετηθεί μια πλακετίτσα για να λειτουργήσει σωστά.
Επίσης απενεργοποιήθηκε και δεν λειτουργεί πλεόν το immobilizer ενώ όλα τα άλλα ηλεκτρονικά λειτουργούν κανονικά.







__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 30-04-08 στις 11:05. Αιτία: Λευκή γραμματοσειρά...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > Ειμαι νεος

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
νεο Yaris fanderfun ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 24-08-12 21:56
Παρης yaris t sport turbo Paris tspor ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 20 31-03-12 01:10
To νέο Yaris espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 27 28-07-11 11:48
YARIS με ΒΤ 20ν TOLIS EE80 OFF TOPIC 16 11-08-07 19:01
Yaris Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 14 18-03-05 13:12



Page generated in 0,19426608 seconds (83,83% PHP - 16,17% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)