Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Διαφορά 2άκιδων με 3άκιδων μπουζί;
  #1  
Παλιά 25-03-08, 02:37
Το avatar του χρήστη Zaha
Zaha Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-02-2008
Μοντέλο: corolla E111 1.3 H/B
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 104
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Zaha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Διαφορά 2άκιδων με 3άκιδων μπουζί;

Φιλοι μου εκανα την συγκεκριμενη ερωτηση & σ'ενα αλλο θεματακι αλλα δεν ελαβα καποια απαντηση γι'αυτο ειπα να την βαλω σε νεο θεμα.Τι διαφορα θα υπαρξει στη λειτουργια-συμπεριφορα του κινητηρα αν απο 2ακιδα που φοραει του βαλω 3ακιδα μπουζι;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-03-08, 03:31
Το avatar του χρήστη 4ages1
4ages1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 17-12-2006
Μοντέλο: Carina e
Περιοχή: Χαλκιδική
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 218
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 241
4ages1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οι περισσότερες ακίδες παρατείνουν την δειάρκεια ζωής των μπουζί.
Το τεχνικό μέρος του θέματος φαντάζομαι πως δεν σε ενδιαφέρει αλλά να ξέρεις πως όσες ακίδες και να έχει το μπουζί, μόνο μία θα δώσει σπινθήρα κάθε φορά.
Αν έχεις στο μυαλό σου επιδόσεις (λέμε τώρα...), μόνο με κάποιο ιριδίου.
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-03-08, 11:24
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγω κάτι είχα ακούσει πως τουλάχιστον για τις Ε12 και Ε11 (κινητηρες zz-fe) δεν κάνει καλό να βάλεις μπουζί με πάνω από μία ακίδα...
Δυστυχως δεν μπορω να το τεκμηριώσω αλλά θυμάμαι πως το είχα διαβάσει στο φόρουμ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-03-08, 12:21
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η επιλογή κατάλληλου μπουζί (σπινθηριστής) είναι αρκετά πολύπλοκη γιατί υπάρχουν αρκετές παράμετροι που πρέπει να λυφθούν υπ όψη. Επίσης ίσως δε μας έχει περάσει απο το μυαλό, αλλά η σωστή ή λάθος επιλογή μπουζί μπορεί να είναι ανεπαίσθητη, αλλά μπορεί να κάνει και μεγάλο κακό στον κινητήρα μας.

Για να δείς διαφορά στη λειτουργία του κινητήραα πρέπει να το ψάξεις και να δείς μηπώς μπορείς να βάλεις θερμότερα ή ψυχρότερα μπουζί. Στην πράξη ισχύει ότι, με ένα συγκεκριμένο καύσιμο και για δεδομένο λόγο συμπίεσης, θερμότερο μπουζί δίνει προπορεία στην ανάφλεξη, ενώ με ψυχρότερο μπουζί καθυστερεί η ανάφλεξη.

Ας μπούμε τώρα στο κύριο μέρος της ερώτησης σου, δηλαδή τα πολυάκιδα μπουζί. Σωστά είπε ο 4afes1 ότι οι περισσότερες ακίδες παρατείνουν την διάρκεια ζωής των μπουζί. Επίσης πολύ σωστά όσες ακίδες και να έχει το μπουζί, μόνο μία θα δώσει σπινθήρα κάθε φορά. Δεν είναι όμως μόνο αυτά. Τα πολυάκιδα μπουζί δίνουν μεγαλύτερη ακρίβεια στο χρόνο ανάφλεξης (δηλαδή μπορούμε με μεγαλύτερη ακριβεία να ρυθμίσουμε ή πιο σωστά να προβλέψουμε, πότε θα γίνει ο σπινθήρας τους).

Για να το εξηγήσουμε χρειάζεται να ανατρέξουμε στη θεωρία της συμπεριφοράς παράλληλων όμοιων διακένων (τελικά το μάθημα Υψηλές Τάσεις δεν το παρακολούθησα τσάμπα!!!)

Ενα μπουζί στην ουσία είναι ενα διάκενο, στο οποίο εφαρμόζουμε μια τάση σαν αυτή του σχ 1. Ανάλογα με τις διαστάσεις του διακένου (απόσταση, λοιπά γεωμετρικά χαρακτηριστικά κτλ) χρειάζεται συγκεκριμένη τάση για να γίνει διάσπαση. Όπως φαίνεται και στο διάγραμμα 1, από τη στιγμή που θα δώσω τάση, μέχρι αυτή να φτάσει στην επιθυμιτή τιμή όπου θα διασπαστεί το διάκενο και θα προκλυθει σπινθήρας, θα περάσει κάποιος χρόνος. Αν εγώ θέλω να έχω αναφλεξη σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή θα πρέπει να δώσω συγκεκριμένη τάση καθώς επίσης να λάβω υπ όψη μου το χρόνο που χρειάζεται (βάση του διαγράμματος) να φτάσει η τάση στην επιθυμητή αυτή τιμη.
(Για το παράδειγμα αν θεωρήσουμε οτι η επιθυμητή τάση είναι το 1 βόλτ, η καθυστέρηση που εισάγεται απο τη στιγμή που θα δώσω τάση μέχρι αυτή να φτάσει το 1 βόλτ είναι 4 μικροδευτερολεπτα και πρεπει να λυφθεί υπ όψη για το σωστό χρονισμό του κινητήρα).
Υπάρχει όμως ενα μεγάλο πρόβλημα. Αν εγώ επαναλλάβω αυτή τη διαδικασία 100 φορές θα δώ ότι το διάκενο δλδ το μπουζί δεν δημιούργησε σπινθήρα πάντα στο 1 βόλτ. Υπήρχαν περιπτώσεις που ο σπινθήρας ήρθε νωρίτερα (διάσπαση για τάση λίγο μικρότερη απο 1 βόλτ) και άλλες που εμφανίστηκε αργότερα (διάσπαση για τάση λίγο μεγαλύτερη απο 1 βόλτ). Αυτές οι αποκλίσεις δεν είναι επιθυμητές γιατι εισάγουν ανεπιθύμητη προπορεία ή καθυστέρηση στην ανάφλεξη. Ας θεωρήσουμε ότι η πιθανότητα να συμβεί ο σπινθήρας ακριβώς στο 1 βόλτ είναι 50% (αυτό το νούμερο προσδιορίζεται πειραματικά: κάνουμε 100 δοκιμές και βλέπουμε ποίες είναι ακριβώς τη επιθυμητή χρονική στιγμή).

Ας βάλουμε τώρα ενα μπουζί με 2 ακίδες. Η πιθανότητα να συμβεί διάσπαση (δηλαδή σπινθήρας) στο 1 βόλτ κάθε άκιδας ξεχωριστα, είναι 50% (όπως παραπάνω). Να συμβεί σπινθήρας και στις 2 ακίδες ταυτόχρονα δεν γίνεται (πάντα η μια ακίδα θα προλαβαίνει την άλλη). Βάζοντας λίγα μαθηματικά και πιθανότητες στην αναλυσή μας, η συνολική πιθανότητα να προκληθεί σπινθήρας όταν η τάση είναι 1 βόλτ δίνεται απο τη σχέση στη φωτογραφία 2.

Με δεδομένη την πιθανότητα διάσπασης του μπουζί με μονή ακίδα στο 50% = 0,5 (υπολογιζεται πειραματικα), αν κάνουμε λίγες πράξεις θα δούμε οτι
για n=2 ακίδες η πιθανότητα διάσπασης για τάση 1 βόλτ είναι: 0,75= 75%
για n=3 η πιθανότητα να συμβεί ο σπινθήρας τη στιγμή που τον θέλουμε δηλαδή στο 1 βόλτ είναι 0,87 = 87%
τέλος για n=4 η πιθανότητα γίνεται 0,93 = 93%
Έτσι λοιπόν γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι με τα μπουζί με περισσότερες ακίδες μπορούμε να προβλέψουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τη στιγμή που θα δημιουργηθεί ο σπινθήρας και θα γίνει η ανάφλεξη.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  mpouzi 1.JPG
Εμφανίσεις:  88
Μέγεθος:  16,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  mpouzi 2.JPG
Εμφανίσεις:  87
Μέγεθος:  14,8 KB  
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 26-03-08 στις 11:39.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-03-08, 12:29
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Πολύ χρήσιμο Βαγγελάκη!

Αλλά δεν μας απάντησες... Να βάλουμε μπουζι με παραπάνω ακίδες στο κορολλα μας ή όχι?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-03-08, 12:33
makisg4 Offline:
 
Εγγραφή: 15-09-2006
Περιοχή: Κοζάνη
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 229
makisg4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ranger σε προσκυνω!!!!!!!! και να λαβουμε υπ'οψιν οτι απαντησε 9:21 το πρωι lol lol
__________________
eat my dust......
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-03-08, 13:00
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ χρήσιμο Βαγγελάκη!

Αλλά δεν μας απάντησες... Να βάλουμε μπουζι με παραπάνω ακίδες στο κορολλα μας ή όχι?
αν τα χαρακτηριστικά είναι ίδια (ψυχρότητα κτλ) τότε να βάλετε, κακό δεν πρόκειται να κάνουν, μόνο καλο (άλλα μάλλον ανεπαισθητο). Γενικά τα μαμα μοτέρ δεν έχουν ιδιαίτερες άνάγκες για μπουζί.
Σχετικά με τη διάρκεια ζωής να δικαιόλογήσω λίγω την παράταση ζωης τους. Όταν ενα μπουζί έχει παραπάνω απο μια ακίδες, κάνει σπινθήρα πότε η μια ακίδα και πότε ή άλλη κλτ. έτσι οι ακίδες φθείρονται λιγοτερό γιατι κάνουν λιγότερες φορες σπινθηρα απ' ότι κάνει η μονοδική ακίδα των μονοάκιδων μπουζί... (νομίζω ότι είναι προφανες, αλλα το γράφω για καλο και για κακο!!)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makisg4 Εμφάνιση μηνυμάτων
ranger σε προσκυνω!!!!!!!! και να λαβουμε υπ'οψιν οτι απαντησε 9:21 το πρωι lol lol
είχα σηκωθεί για να δω τη στρατιωτική παρέλαση...!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-03-08, 22:06
Το avatar του χρήστη Zaha
Zaha Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-02-2008
Μοντέλο: corolla E111 1.3 H/B
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 104
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Zaha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε ''ranger'' σε ευχαριστώ για την αναλυτική επεξήγηση σχετικά με τη λειτουργία του μπουζί, αν αναλογιστούμε και την ώρα που το έγραψες!!! Επειδή το Ε111 μου φοράει μαμά κινητήρα απ'ότι βλέπω καλό είναι να μην τα πειράξω τα μπουζί, απλά υπέθεσα ότι η αύξηση των ακίδων ίσως βοηθούσε στην ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα. Και πάλι ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-03-08, 00:10
Το avatar του χρήστη Janakas
Janakas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 11-02-2005
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Janakas έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Respect βαγγελη... φανταζομαι τι εχει να γινει με τη γνωσιακη βαση!
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!

..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
διαφορά savvas1998 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 14-01-18 12:07
Διαφορά πίσω φτερών ΕΕ101 trd1 TOYOTA COROLLA E*101 4 20-05-12 13:13
Διαφορά Ελατηριών χαμηλώματος 3cm Και 4.5cm electro SUPPORT 10 26-11-09 20:59
Τι διαφορά θα δώ αλλάζοντας το τελικό φίλτρο; GreekBoy TOYOTA COROLLA E15 5 04-01-09 23:16
Μπουζί για Ε11 vvt-i TARZAN SUPPORT 6 24-12-08 20:10



Page generated in 0,17155290 seconds (83,13% PHP - 16,87% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:00.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)